Dat is ook wel weer een poos geleden hahaha. Meere jij bent Stadjer TS ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn die gasten toch steeds negatief in het nieuws? Wat een kneusjes. Weet nog goed toen ze die sushizaak hadden gemolesteerd. Op de kosten van pappie, natuurlijk.
Studentenverenigingen zijn sowieso klachtwaardig, echt zoiets voor mensen die denken dat ze status hebben maar eigenlijk niks te brengen hebben. En maar tanken. Maar Vindicat is wel de groep die het vaakst in het nieuws is.
Als dit nu de eerste keer is... maar die vereniging is al keer op keer negatief in het nieuws. En dat weten ze donders goed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de haat richting die verenging verontrustender. Jullie lijken wel een stel pedojagers in dat coronaforum.
Zijn ook allemaal van die types die nog nooit een societeit van binnen gezien hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de haat richting die verenging verontrustender. Jullie lijken wel een stel pedojagers in dat coronaforum.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:01 schreef Aesthetics_ het volgende:
Lekker aprčs-skiën tussen honderden hertjes
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:01 schreef Aesthetics_ het volgende:
Geld is dus belangrijker dan gezondheid?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Ja, stel je eens voor, een vakantie die al maanden geleden geboekt is gewoon door laten gaan op het moment dat er nog geen negatief reisadvies geldt voor hun bestemming. De schoften!
Heb je mijn post wel gelezen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Geld is dus belangrijker dan gezondheid?
Que ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik al gezegd dat er nog geen negatief reisadvies gold toen ze vertrokken?
Op het moment van vertrek was er nog geen negatief reisadvies voor Noord-Italië buiten een paar dorpjes 100km verderop.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op het moment van vertrek was er nog geen negatief reisadvies voor Noord-Italië buiten een paar dorpjes 100km verderop.
Jaquote:
Na und? Dan nog zou je kunnen denken dat het misschien niet zo'n goed idee is om met 900 man af te reizen naar een gebied waar net Nederlanders van terug komen met een besmettelijk virus.quote:Er gold nog geen, en ik herhaal: geen, en om het echt 100% zeker te weten: GEEN negatief reisadvies toen ze vertrokken.
Wel een negatief advies van de GGD.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op het moment van vertrek was er nog geen negatief reisadvies voor Noord-Italië buiten een paar dorpjes 100km verderop.
Ah, klopt had je gezegd inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zou je het iets meer in jip en janneke taal kunnen uitleggen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:42 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Ja
[..]
Na und? Dan nog zou je kunnen denken dat het misschien niet zo'n goed idee is om met 900 man af te reizen naar een gebied waar net Nederlanders van terug komen met een besmettelijk virus.
Jip wilde zo graag met Janneke op zijn Italiaans dat hij blind werd voor alle medische risico's.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zou je het iets meer in jip en janneke taal kunnen uitleggen?
Volgens mij is de GGD de raadgever voor het algemene reisadvies, wat nog steeds de allerbelangrijkste bron is. Tuurlijk geeft de GGD een negatief advies af, dat is net zoals het KNMI, zodra er een risico ergens aan kleeft is het code geel/oranje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Wel een negatief advies van de GGD.
Wat ze bewust naast zich neer gelegd hebben.
Correct. En dat advies hebben ze naast zich neergelegd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij is de GGD de raadgever voor het algemene reisadvies, wat nog steeds de allerbelangrijkste bron is. Tuurlijk geeft de GGD een negatief advies af, dat is net zoals het KNMI, zodra er een risico ergens aan kleeft is het code geel/oranje.
Nou, boehoe. Ze hebben het advies van een irrelevant orgaan naast zich neergelegd, terwijl het belangrijke orgaan nog zei dat het prima was.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:08 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Correct. En dat advies hebben ze naast zich neergelegd.
Dus was er wel een negatief reisadvies. En sinds wanneer is de GGD een irrelevant orgaan in deze?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, boehoe. Ze hebben het advies van een irrelevant orgaan naast zich neergelegd, terwijl het belangrijke orgaan nog zei dat het prima was.
Vergeleken met buza? Volkomen irrelevant.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Dus was er wel een negatief reisadvies. En sinds wanneer is de GGD een irrelevant orgaan in deze?
Wat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef SwaPore het volgende:
Dat zijn toch die kneusjes die heel gauw op hun bek geslagen moeten worden?
Laat ze maar effe komen in de Randstad
Wat is jouw belang om Vindicat op elke mogelijke manier helemaal zwart te maken? Het is idd niet het meest reine clubje op dit stukje land, maar kom op zeg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:08 schreef Fred2 het volgende:
Wat is jouw belang eigenlijk om Vindicat zo te verdedigen? Zit je ook in Noord Italië?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:08 schreef Fred2 het volgende:
Wat is jouw belang eigenlijk om Vindicat zo te verdedigen? Zit je ook in Noord Italië?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vergeleken met buza? Volkomen irrelevant.
Er bestaat maar één echt reisadvies, en dat komt van buza.
Dat doen ze zelf toch al? Tis niet dat ze daar heen gaan om de lokale bevolking te helpen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:17 schreef Nattekat het volgende:
Wat is jouw belang om Vindicat op elke mogelijke manier helemaal zwart te maken?
Haal zelf rustig adem. Wat een dramatische toestand maak jij ervan. Omdat er een aantal mensen afgeven op een studentenclubje drijft het cornovirus het hele volk uiteenquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:27 schreef BasEnAad het volgende:
Dat 'wij' en 'zij' ook steeds in die topics. Ik had stiekem gehoopt dat een gemeenschappelijke vijand, het virus in dit geval, er voor zou zorgen dat Nederlanders weer wat meer naar elkaar toe zouden trekken. Maar het tegenovergestelde is waar: de hoeveelheid afgunst, haat en verwijten naar elkaar is echt ongekend. Haal eerst eens rustig adem allemaal.
Nee ze staan nauw in contact met het rivm en houden alles nauwlettend in de gaten, aldus ene rector Floris die zijn skitripje besteedt aan het communiceren met wat gezondheidsorganen ipv zuipen en ketsen in z'n afgehuurde dorp.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef capricia het volgende:
Is er nu wel een negatief reisadvies?
En dus komen ze direct weer terug?
Kneusjes van het corps die denken de man te zijn in hun kamertje moeten de echte wereld es zienquote:
God je bent serieus he?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:26 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Kneusjes van het corps die denken de man te zijn in hun kamertje moeten de echte wereld es zien
Voor de regio Piëmont, waar de studenten zijn, geldt de kleurcode oranje.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:20 schreef capricia het volgende:
Is er nu wel een negatief reisadvies?
En dus komen ze direct weer terug?
Praat je tegen een spiegel?quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:28 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
God je bent serieus he?
Ik denk dat we de beperkte blik op de wereld beter bij jou kunnen zoeken.
Hier op t forum is het misschien op kleine schaal, maar het maakt wel een hoop los bij mensen zeg. Daar schrik ik best van.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:22 schreef ZarB het volgende:
[..]
Haal zelf rustig adem. Wat een dramatische toestand maak jij ervan. Omdat er een aantal mensen afgeven op een studentenclubje drijft het cornovirus het hele volk uiteen
Waarom zeg je dit nu pas?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik al gezegd dat er nog geen negatief reisadvies gold toen ze vertrokken?
Dan nog wat dramatisch.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Hier op t forum is het misschien op kleine schaal, maar het maakt wel een hoop los bij mensen zeg. Daar schrik ik best van.
In Groningen? dat lijkt me niet, dat zal toch wel Leiden , Delft, Amsterdam of Utrecht zijnquote:Op donderdag 5 maart 2020 12:06 schreef herverwijderd het volgende:
Zijn ze niet het oudste corps van Nederland ofzo? Daar hangt natuurlijk wel een zekere verplichting aan om de wereld duidelijk te maken dat je niet zomaar een student bent.
Nja die zijn ook niet heel bijzonder of wel soms?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:03 schreef TTSS het volgende:
[..]
Zijn ook allemaal van die types die nog nooit een societeit van binnen gezien hebben.
Verlepte wijven met dikke stalpoten bedoel je?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:01 schreef Aesthetics_ het volgende:
Misschien niet maar veel mensen haten op iets waar ze niets van weten. Lekker makkelijk om met je MBO te gaan zitten haten op twitter op "rijkeluiskindjes" (wat overigens onzin is, er zit geen enkele inkomenseis aan lid zijn van een corps), terwijl je die hele club niet kent anders dan van twee berichtjes in de media.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:35 schreef Wigle het volgende:
[..]
Nja die zijn ook niet heel bijzonder of wel soms?
Minerva is een jaar ouderquote:Op donderdag 5 maart 2020 17:09 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
In Groningen? dat lijkt me niet, dat zal toch wel Leiden , Delft, Amsterdam of Utrecht zijn
edit: het is wel Groningen, maar je kunt het van verschillende kanten bekijken, In die andere steden waren wel eerder al corpora , maar die moesten nog fuseren tot de huidige verenigingen , Vindicat is de oudste in de huidige vorm
Alsof het men boeit wat voor rare clubjes met kneuzen er bestaan omdat die anders geen vrienden kunnen maken (en terecht)quote:Op donderdag 5 maart 2020 21:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Misschien niet maar veel mensen haten op iets waar ze niets van weten. Lekker makkelijk om met je MBO te gaan zitten haten op twitter op "rijkeluiskindjes" (wat overigens onzin is, er zit geen enkele inkomenseis aan lid zijn van een corps), terwijl je die hele club niet kent anders dan van twee berichtjes in de media.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |