Dat is ook wel weer een poos geleden hahaha. Meere jij bent Stadjer TS ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom zijn die gasten toch steeds negatief in het nieuws? Wat een kneusjes. Weet nog goed toen ze die sushizaak hadden gemolesteerd. Op de kosten van pappie, natuurlijk.
Studentenverenigingen zijn sowieso klachtwaardig, echt zoiets voor mensen die denken dat ze status hebben maar eigenlijk niks te brengen hebben. En maar tanken. Maar Vindicat is wel de groep die het vaakst in het nieuws is.
Als dit nu de eerste keer is... maar die vereniging is al keer op keer negatief in het nieuws. En dat weten ze donders goed.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de haat richting die verenging verontrustender. Jullie lijken wel een stel pedojagers in dat coronaforum.
Zijn ook allemaal van die types die nog nooit een societeit van binnen gezien hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:00 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind de haat richting die verenging verontrustender. Jullie lijken wel een stel pedojagers in dat coronaforum.
Dit dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:01 schreef Aesthetics_ het volgende:
Lekker après-skiën tussen honderden hertjes
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:01 schreef Aesthetics_ het volgende:
Lekker après-skiën tussen honderden hertjes
Geld is dus belangrijker dan gezondheid?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Ja, stel je eens voor, een vakantie die al maanden geleden geboekt is gewoon door laten gaan op het moment dat er nog geen negatief reisadvies geldt voor hun bestemming. De schoften!
Heb je mijn post wel gelezen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:34 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Geld is dus belangrijker dan gezondheid?
Que ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:37 schreef Nattekat het volgende:
Heb ik al gezegd dat er nog geen negatief reisadvies gold toen ze vertrokken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |