Tja, jammer, die mensen bestaan nu eenmaal ook. Een beetje tolerantie mag ook wel hoor.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:49 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik toch ook niet? Het is gewoon jammer dat deze persoon niet eens fatsoenlijke nederlandse zinnen kan opstellen.
nee, dat zeiden ze nietquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:04 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Nee hoor, ik haat simpel napraten wat leeft onder de bevolking om stemmen te winnen.
Ik zou het waarderen als ze probeerden oprecht antwoord te krijgen op een lijst concrete vragen en dan ook het antwoord van experts aannemen of zelf door je eigen expers laten toetsen.
Nu is het puur afbreken van bestaande beleid en roeptoeteren.
Maar blijkbaar werkt het, iedereen wordt er nogal enthousiast van hier.
Ik heb echt zelden zo'n hekel gehad aan een politicus dan aan Rob Jetten. Die man is in alles zo verschrikkelijk walgelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:05 schreef Dutchguy het volgende:
twitter:RobJetten twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:54:03Over het debat over corona 👇🏽Het heeft geen zin om nu politieke spelletjes te spelen. Dat helpt geen virus de wereld uit.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Zullen we elkaar daarom vandaag eens een keer niet de maat nemen? De wetenschap niet politiseren? #coronvirus https://t.co/XyBhPqoB02 reageer retweet
Alleen jammer dat wij in een democratie wonen en niet in een politiestaat. Met dit soort situaties heeft de laatste toch voordelen. Gewoon snel kunnen reageren zonder dat iedere nietszeggende politicus er ook even een plasje op mag doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon dichtlassen en de steden in lockdown, werkt in China ook
3 maanden lock down in Nederland is totaal onrealistisch. En dan heb ik het niet over economisch.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:02 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is quarantaine, geen lockdown. Een lockdown laat je langer dan 2 weken duren, net om dat scenario te vermijden. Na drie maanden lockdown is de kans klein dat nog iemand in het gezin het virus heeft...
Volledige bron: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1002/ddr.21656quote:At the time of writing this commentary (February 2020), the coronavirus COVID-19 epidemic has already resulted in more fatalities compared with the SARS and MERS coronavirus epidemics combined. Therapeutics that may assist to contain its rapid spread and reduce its high mortality rates are urgently needed. Developing vaccines against the SARS-CoV-2 virus may take many months. Moreover, vaccines based on viral-encoded peptides may not be effective against future coronavirus epidemics, as virus mutations could make them futile. Indeed, new Influenza virus strains emerge every year, requiring new immunizations. A tentative suggestion based on existing therapeutics, which would likely be resistant to new coronavirus mutations, is to use available angiotensin receptor 1 (AT1R) blockers, such as losartan, as therapeutics for reducing the aggressiveness and mortality from SARS-CoV-2 virus infections. This idea is based on observations that the angiotensin-converting enzyme 2 (ACE2) very likely serves as the binding site for SARS-CoV-2, the strain implicated in the current COVID-19 epidemic, similarly to strain SARS-CoV implicated in the 2002-2003 SARS epidemic. This commentary elaborates on the idea of considering AT1R blockers as tentative treatment for SARS-CoV-2 infections, and proposes a research direction based on datamining of clinical patient records for assessing its feasibility.
idd, gewoon SOS enzoquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen jammer dat wij in een democratie wonen en niet in een politiestaat. Met dit soort situaties heeft de laatste toch voordelen. Gewoon snel kunnen reageren zonder dat iedere nietszeggende politicus er ook even een plasje op mag doen.
zal wel Corona hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef _I het volgende:
Ah Kuzu moet weg. Persoonlijke omstandigheden. Belangrijk.
Je bent redelijk vluchtig in je manier van debatteren. Stop maar gewoon.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Pippalena het volgende:
[..]
3 maanden lock down in Nederland is totaal onrealistisch. En dan heb ik het niet over economisch.
Mensen zijn afhankelijk van elkaar. 3 maanden geen thuiszorg bij oudjes laten komen of 3 maanden geen supermarkt bevoorraden of 3 maanden niet naar het ziekenhuis kunnen, levert meer ellende op dan dit virus laten komen.
En na die drie maanden de grenzen volledig dicht houden zodat het virus niet opnieuw binnenkomt? Zoveel handhavers zijn er niet eens.
Zullen we voor een keertje eerst even op onszelf focussen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Salina het volgende:
Palestina al gemeld?
https://www.i24news.tv/en(...)east&utm_content=en1
Kan een probleempje worden daar.
Oh echt hè... overal moraalriddersaus over gooien. Moet toch wel zo vermoeiend zijn. Ga bijna Pechtold missen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb echt zelden zo'n hekel gehad aan een politicus dan aan Rob Jetten. Die man is in alles zo verschrikkelijk walgelijk.
Is ook wel een inkoppertje, er is totaal gebrek aan regie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Jeetje, zelfs van DENK een goede bijdrage....
Volgens sommige users hier zijn dat allemaal simpele burgermansvragen en voert de overheid een prima beleid.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is ook wel een inkoppertje, er is totaal gebrek aan regie.
Dus eigenlijk zegt ie dat normaal de zaken waar ze over praten ze geen bal interesseert maar het erom gaat wie de grootste heeft? Alleen nu even niet?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:05 schreef Dutchguy het volgende:
twitter:RobJetten twitterde op donderdag 05-03-2020 om 10:54:03Over het debat over corona 👇🏽Het heeft geen zin om nu politieke spelletjes te spelen. Dat helpt geen virus de wereld uit.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀Zullen we elkaar daarom vandaag eens een keer niet de maat nemen? De wetenschap niet politiseren? #coronvirus https://t.co/XyBhPqoB02 reageer retweet
Ow, is het niet meer de bedoeling om in dit forum daadwerkelijk NIEUWS te plaatsen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Zullen we voor een keertje eerst even op onszelf focussen?
Dat was net zo'n erge moraalridder. Maar Jetten is nog meer punchable op de één of andere manierquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh echt hè... overal moraalriddersaus over gooien. Moet toch wel zo vermoeiend zijn. Ga bijna Pechtold missen.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef _I het volgende:
[..]
Je bent redelijk vluchtig in je manier van debatteren. Stop maar gewoon.
Dus China is onbetrouwbaar en we moeten kijken naar landen om ons heen. Maar als we vragen waarom wij niet moeten doen wat Frankrijk en Italie doen dan zijn dat domme vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:11 schreef Pippalena het volgende:
De vergelijking met China gaat volledig mank.
China is een vrij geïsoleerd land (niet klein, volledig afhankelijk van het buitenland en met volledig open grenzen zoals wij), het is geen democratie waardoor het ook een veel groter aantal militairen/handhavers heeft om de lockdown te handhaven. Handhavers zijn vrij om geweld te gebruiken, de gehoorzaamheid is door de dwang van de politiestaat sowieso veel groter.
En vergeet niet dat cijfers uit China niet betrouwbaar zijn en dat wij niet weten wat er zich afspeelt achter gesloten deuren daar. Als je ergens mee wil vergelijken, vergelijk dan met een
europees land. Het is nog alar afwachten wat het Frankrijk oplevert om de scholen nu te sluiten.
Ik heb het idee dat bepaalde politici het liefst een muurtje om het RIVM heen willen bouwen. Dat is het slechtste wat je kunt doen. Alles en iedereen hoort aan kritiek overhevig te kunnen zijn, juist nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zegt ie dat normaal de zaken waar ze over praten ze geen bal interesseert maar het erom gaat wie de grootste heeft? Alleen nu even niet?
Corona?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef _I het volgende:
Ah Kuzu moet weg. Persoonlijke omstandigheden. Belangrijk.
Ik weet niet of je het weet, maar in China zaten 780 miljoen mensen in enige vorm van quarantaine.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:14 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik val er net in, maar gaan er 290 miljoen kinderen niet naar school? Wow...
Alle scholen in China, Japan en Italië, honderdtal scholen in Frankrijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:14 schreef kladderadatsch het volgende:
77 procent heeft vertrouwen in de aanpak van het RIVM. Zoveel mensen zijn blind opgevoed met het idee dat alles wat de overheid doet goed is en ze altijd het beste met je voor hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het toch wel raar en tevens eng hoe weinig kritiek er gegeven mag worden volgens sommigen hier en in de kamer.
Is dit nws?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Ow, is het niet meer de bedoeling om in dit forum daadwerkelijk NIEUWS te plaatsen?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
“Zeg dit tegen niemand, hou het stil”; GGD
Oehoeeeee. Das niet goed in een land als de onze.
Ja maar die moeten straks allemaal 2 weken school inhalen natuurlijk. En heb de vakanties op werk al aangevraagd dus kan er niet omheen, want de planning is rond.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar in China zaten 780 miljoen mensen in enige vorm van quarantaine.
Dat is grofweg 10% van de wereldbevolking.
Dat kinderen dan even niet naar school kunnen dat is dan maar zo
Bizar......quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
N=1 maar wel zeer kwalijk. Wil je dat even doorgeven daar?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
Wrd dat net gezegd bij het debat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
Nogal ja. WTF is dit!?quote:
Wie zegt dat de GGD dit zegt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef vosss het volgende:
GGD: zeg dit tegen niemand. Meld je gewoon ziek en houd je stil.
WTF?>?
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wrd dat net gezegd bij het debat?
Gewoon een griepjequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:14 schreef kladderadatsch het volgende:
De mevrouw nu aan het woord.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wie zegt dat de GGD dit zegt?
Nou ja, beter dom dan dood.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Alle scholen in China, Japan en Italië, honderdtal scholen in Frankrijk.
Ja. Advies van de GGD aan een besmet persoon.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?quote:
Ik zit dit ook ff met open mond te lezen!quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef Kyran het volgende:
Kan even niet meer kijken, kan iemand dat van GGD even toelichten?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Advies van de GGD aan een besmet persoon.
Nee hoor; ik reageerde op de users die China als lichtend voorbeeld zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:13 schreef _I het volgende:
[..]
Dus China is onbetrouwbaar en we moeten kijken naar landen om ons heen. Maar als we vragen waarom wij niet moeten doen wat Frankrijk en Italie doen dan zijn dat domme vragen.
Interne tegenstelling.
Ja.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Reacties komen nu zo.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:18 schreef NaturalScience het volgende:
En hoe reageren de kamerleden op een dergelijke uitspraak van de GGD?
Nee. Dat werd gezegd.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Nee toch.
Maken jullie een garpje?
Nee, in China krijgen ze nu online les. En de kinderen klagen,blijkbaar krijgen ze nog meer huiswerk dan normaal...quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar die moeten straks allemaal 2 weken school inhalen natuurlijk. En heb de vakanties op werk al aangevraagd dus kan er niet omheen, want de planning is rond.
De pvv heeft minstens 8 vragen gesteld. Je kletst dus uit je nek.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:18 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Nee hoor; ik reageerde op de users die China als lichtend voorbeeld zien.
De vraag of het zinvol is als we hier ook de scholen sluiten voor 2 weken, is een legitieme vraag toch? Laat de experts daar antwoord op geven.
Maar de PVV stelt geen vraag, die grijpen het slechts aan om te roeptoeteren dat het RIVM het niet goed doet, terwijl het nog helemaal geen gegeven is dat Frankrijk het beeer doet met zo’n maatregel.
Dat heeft-ie niet gezegd. Hij zei dat het RIVM eerder steeds zei dat de kans dat het hier kwam nihil was. Daarop werd hij voor leugenaar uitgemaakt, maar hij gaf niet af op het RIVM.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:18 schreef Pippalena het volgende:
[..]
Nee hoor; ik reageerde op de users die China als lichtend voorbeeld zien.
De vraag of het zinvol is als we hier ook de scholen sluiten voor 2 weken, is een legitieme vraag toch? Laat de experts daar antwoord op geven.
Maar de PVV stelt geen vraag, die grijpen het slechts aan om te roeptoeteren dat het RIVM het niet goed doet, terwijl het nog helemaal geen gegeven is dat Frankrijk het beter doet met zo’n maatregel.
Het is allemaal partijpolitiek, van de PVV net zo goed.
Achteraf geklets.quote:Op donderdag 5 maart 2020 10:46 schreef KingRadler het volgende:
PVV heeft gewoon gelijk waarom is er niet eerder wat gedaan kwa maatregelen
je krijgt met je 14de al een BSN nr om alvast te wennen aan belasting betalen, pure indoctrinatiequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef Richestorags het volgende:
[..]
77 procent heeft vertrouwen in de aanpak van het RIVM. Zoveel mensen zijn blind opgevoed met het idee dat alles wat de overheid doet goed is en ze altijd het beste met je voor hebben
Dat is politiek.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Huh, de PVV werd overladen met stront over 'hoe durven jullie!', allerlei gedram. Deze dieren mevrouw geeft echt kritiek op het protocol, opmerkelijke uitspraken, en niemand heeft een vraag of opmerking.
Wtf
Beide zitten ernaast.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:21 schreef _I het volgende:
In china neemt het af.
PVV; maar gister nam het toe.
Vervolgens; lulverhaal
Dat mag ieder kamerlid. Is dit voor het eerst dat je de politiek volgt?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:20 schreef crystal_meth het volgende:
Vraagje: waarom mag die Janssen na elke spreker reageren, hij is de minister toch niet?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef vosss het volgende:
[..]
https://www.tweedekamer.n(...)edebat/plenaire-zaal
Geen dank
eens.. srryquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Kyran het volgende:
Mooi dit. Kreeg gisteren volle lading en was ik nog net geen aluhoedje toen ik zei dat ze het proberen stil te houden zoals ze het ook in China geprobeerd hebben.
Nu zeggen ze het in de tweede kamer.
En vervolgens reageert daar niemand op. Echt, ik zit met mn bek vol tanden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Kyran het volgende:
Mooi dit. Kreeg gisteren volle lading en was ik nog net geen aluhoedje toen ik zei dat ze het proberen stil te houden zoals ze het ook in China geprobeerd hebben.
Het is in het geheel een redelijk theater.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Beide zitten ernaast.
Ten eerste. We weten de situatie niet in China.
Ten tweede, 1 stijging van 1 dag (of een daling) zeg niets over een trend.
Ik ben Belg.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat mag ieder kamerlid. Is dit voor het eerst dat je de politiek volgt?
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:20:45@telegraaf @dft Interessante casus van @EvavanEsch in de Tweede Kamer. Een van haar kennissen kwam recent uit Noord-Italië, heeft na herhaaldelijke telefoontjes geen coronatest mogen ontvangen omdat ze niet uit quarantaine gebied kwam... reageer retweet
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:22:42@telegraaf @dft @EvavanEsch ...Partner nog dagen over straat gelopen en naar werk gegaan. Uiteindelijk na verruiming van regels wel positief getest. Werd op het hart gedrukt niemand hierover te vertellen en dat diegene niet tegen contacten hoeft te vertellen dat deze persoon besmet is geraakt reageer retweet
Mooi he, je verwijst ergens naar als het in je voordeel is en doet het af als leugens als het je niet helpt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Kyran het volgende:
Schrik voor paniek. Dat zal men koste wat het kost willen voorkomen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Kyran het volgende:
In Canada natuurlijk, om daar het virus op te lopen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:24 schreef THEFXR het volgende:
waar is het koningshuis nu?, in de oorlog waren ze die eersten die het land uit vluchten naar London.
Skiën in risicogebied toch?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:24 schreef THEFXR het volgende:
waar is het koningshuis nu?, in de oorlog waren ze die eersten die het land uit vluchten naar London.
“En die komt er ook...”quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Meneer Renkema WIL dat er een vaccin komt.
Er is nog geen vaccin dus dat mag hij wel zeggen, maar laten we eerst de ontwikkelingen afwachtenquote:
Heb je hier wat meer info over?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef vosss het volgende:
GGD: zeg dit tegen niemand. Meld je gewoon ziek en houd je stil.
WTF?>?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:20:45@:telegraaf @:dft Interessante casus van @:EvavanEsch in de Tweede Kamer. Een van haar kennissen kwam recent uit Noord-Italië, heeft na herhaaldelijke telefoontjes geen coronatest mogen ontvangen omdat ze niet uit quarantaine gebied kwam... reageer retweet
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:22:42@:telegraaf @:dft @:EvavanEsch ...Partner nog dagen over straat gelopen en naar werk gegaan. Uiteindelijk na verruiming van regels wel positief getest. Werd op het hart gedrukt niemand hierover te vertellen en dat diegene niet tegen contacten hoeft te vertellen dat deze persoon besmet is geraakt reageer retweet
Dat was toch wat die van de PvdD net zei over iemand die ze kendequote:Op donderdag 5 maart 2020 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je hier wat meer info over?
Waar, wie, wanneer en waarom bijvoorbeeld.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:23 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:20:45@:telegraaf @:dft Interessante casus van @:EvavanEsch in de Tweede Kamer. Een van haar kennissen kwam recent uit Noord-Italië, heeft na herhaaldelijke telefoontjes geen coronatest mogen ontvangen omdat ze niet uit quarantaine gebied kwam... reageer retweet
twitter:czhuijgen twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:22:42@:telegraaf @:dft @:EvavanEsch ...Partner nog dagen over straat gelopen en naar werk gegaan. Uiteindelijk na verruiming van regels wel positief getest. Werd op het hart gedrukt niemand hierover te vertellen en dat diegene niet tegen contacten hoeft te vertellen dat deze persoon besmet is geraakt reageer retweet
Die gaan na het weekend een week lang op staatsbezoek in Indonesië.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:24 schreef THEFXR het volgende:
Nee, het werd niet stilgehouden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:22 schreef Kyran het volgende:
Partijvandedieren, mevr van Es, verslag, doofpot gedrag RIVM en GGDquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Want daar is ook geen Corona, omdat ze er niet op testen. Even veilig als NL onder de GGD en RIVM.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die gaan na het weekend een week lang op staatsbezoek in Indonesië.
Tenzij de ontwikkeling weer wordt stopgezet zoals eerder bij het vaccin voor Sars is gebeurd.quote:
https://www.nbcnews.com/h(...)money-dried-n1150091quote:Dr. Peter Hotez says he made the pitch to anyone who would listen. After years of research, his team of scientists in Texas had helped develop a vaccine to protect against a deadly strain of coronavirus. Now they needed money to begin testing it in humans.
But this was 2016. More than a decade had passed since the viral disease known as severe acute respiratory syndrome, or SARS, had spread through China, killing more than 770 people. That disease, an earlier coronavirus similar to the one now sweeping the globe, was a distant memory by the time Hotez and his team sought funding to test whether their vaccine would work in humans.
"We tried like heck to see if we could get investors or grants to move this into the clinic," said Hotez, co-director of the Center for Vaccine Development at Texas Children's Hospital and dean of the National School of Tropical Medicine at the Baylor College of Medicine in Houston. "But we just could not generate much interest."
That was a big missed opportunity, according to Hotez and other vaccine scientists, who argue that SARS, and the Middle East respiratory syndrome, or MERS, of 2012, should have triggered major federal and global investments to develop vaccines in anticipation of future epidemics.
Instead, the SARS vaccine that Hotez's team created in collaboration with scientists at the University of Texas Medical Branch at Galveston is sitting in a freezer, no closer to commercial production than it was four years ago
geen excuus!quote:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:32:28BREAKING: Iran confirms 591 new cases of coronavirus and 15 new deaths; total of 3,513 cases and 107 deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
en gecondoleerd!!quote:
591????? sinds wanneer? alleen vanaf vanochtend?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:32 schreef _I het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op donderdag 05-03-2020 om 11:32:28BREAKING: Iran confirms 591 new cases of coronavirus and 15 new deaths; total of 3,513 cases and 107 deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ik heb even gemist waar deze afkorting voor staatquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:33 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ah, het is de ECDC, haar uitspraak is gewoon belabberd
Mja, als je ook gaat testen wanneer er geen symptomen zijn, waar leg je dan de grens? Ga je iedereen testen, ga je iedereen dagelijks testen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:31 schreef _I het volgende:
Je bent niet besmettelijk als je niet ziek bent. Tuurlijk.
https://mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN20G00J
Sinds de laatste update.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
591????? sinds wanneer? alleen vanaf vanochtend?
Dan is dat land helemaal naar de verdoemenis.
https://europa.eu/european-union/about-eu/agencies/ecdc_nlquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waar deze afkorting voor staat
EU-CDCquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Europees Centrum voor ziektepreventie en bestrijdingquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Is minder dan gister zelfs geloof ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:33 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
591????? sinds wanneer? alleen vanaf vanochtend?
Dan is dat land helemaal naar de verdoemenis.
European Centers for Disease Control and Preventionquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:34 schreef vosss het volgende:
U stelt ik ben voldoende geïnformeerd en vervolgens stelt u de minister maar liefst 13 vragen. Bent u goed geïnformeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |