Dat was net zo'n erge moraalridder. Maar Jetten is nog meer punchable op de één of andere manierquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh echt hè... overal moraalriddersaus over gooien. Moet toch wel zo vermoeiend zijn. Ga bijna Pechtold missen.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:09 schreef _I het volgende:
[..]
Je bent redelijk vluchtig in je manier van debatteren. Stop maar gewoon.
Dus China is onbetrouwbaar en we moeten kijken naar landen om ons heen. Maar als we vragen waarom wij niet moeten doen wat Frankrijk en Italie doen dan zijn dat domme vragen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:11 schreef Pippalena het volgende:
De vergelijking met China gaat volledig mank.
China is een vrij geïsoleerd land (niet klein, volledig afhankelijk van het buitenland en met volledig open grenzen zoals wij), het is geen democratie waardoor het ook een veel groter aantal militairen/handhavers heeft om de lockdown te handhaven. Handhavers zijn vrij om geweld te gebruiken, de gehoorzaamheid is door de dwang van de politiestaat sowieso veel groter.
En vergeet niet dat cijfers uit China niet betrouwbaar zijn en dat wij niet weten wat er zich afspeelt achter gesloten deuren daar. Als je ergens mee wil vergelijken, vergelijk dan met een
europees land. Het is nog alar afwachten wat het Frankrijk oplevert om de scholen nu te sluiten.
Ik heb het idee dat bepaalde politici het liefst een muurtje om het RIVM heen willen bouwen. Dat is het slechtste wat je kunt doen. Alles en iedereen hoort aan kritiek overhevig te kunnen zijn, juist nu.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zegt ie dat normaal de zaken waar ze over praten ze geen bal interesseert maar het erom gaat wie de grootste heeft? Alleen nu even niet?
Corona?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:07 schreef _I het volgende:
Ah Kuzu moet weg. Persoonlijke omstandigheden. Belangrijk.
Ik weet niet of je het weet, maar in China zaten 780 miljoen mensen in enige vorm van quarantaine.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:14 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik val er net in, maar gaan er 290 miljoen kinderen niet naar school? Wow...
Alle scholen in China, Japan en Italië, honderdtal scholen in Frankrijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:14 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik val er net in, maar gaan er 290 miljoen kinderen niet naar school? Wow...
77 procent heeft vertrouwen in de aanpak van het RIVM. Zoveel mensen zijn blind opgevoed met het idee dat alles wat de overheid doet goed is en ze altijd het beste met je voor hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:13 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het toch wel raar en tevens eng hoe weinig kritiek er gegeven mag worden volgens sommigen hier en in de kamer.
Is dit nws?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:11 schreef Salina het volgende:
[..]
Ow, is het niet meer de bedoeling om in dit forum daadwerkelijk NIEUWS te plaatsen?
quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
“Zeg dit tegen niemand, hou het stil”; GGD
Oehoeeeee. Das niet goed in een land als de onze.
Ja maar die moeten straks allemaal 2 weken school inhalen natuurlijk. En heb de vakanties op werk al aangevraagd dus kan er niet omheen, want de planning is rond.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet, maar in China zaten 780 miljoen mensen in enige vorm van quarantaine.
Dat is grofweg 10% van de wereldbevolking.
Dat kinderen dan even niet naar school kunnen dat is dan maar zo
Bizar......quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
N=1 maar wel zeer kwalijk. Wil je dat even doorgeven daar?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
Wrd dat net gezegd bij het debat?quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:16 schreef _I het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |