Er waren er zeker een heleboel die het me gunde. Dat zeker en dat was ook super lief. Maar er waren er ook een paar die het niet goed konden hebben. Maar is ook niet erg. Dat is ook het spel. Als je fluitend wint en je hoeft er niets voor te doen is het ook niet echt winnen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Het was je vorige maand toch niet moeilijk gemaakt ?Iedereen gunde het je en liet je punten pakken.
Je hebt het zelf ook heel goed gespeeld hoorMaar ik zou niet zeggen dat het je moeilijk werd gemaakt
Hoe gaat het verder met jou dotteke?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik was vanmorgen weg gebleven voor de strijders. Maar toen ik kwam was er helemaal niemand.
O mei pas. Ik weet niet of ik hier dan nog uithang. Maar als ik er aan denk kom ik zeker even kijken o je aan te moedigen
#team Limoentjuh
Jammer. In de nacht ben ik niet hier. Ook al ben ik wakker heb ik me voorgenomen niet te komen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Of mee bolken is ook leukmaar ik zal er vaak snachts zijn in mei.
Ja al kan ik me wel voorstellen dat je na een halve maand liever niet meer teveel moeite ervoor wil doen. Het kan namelijk ook veel tijd vreten zoals jij nu wel weetquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er waren er zeker een heleboel die het me gunde. Dat zeker en dat was ook super lief. Maar er waren er ook een paar die het niet goed konden hebben. Maar is ook niet erg. Dat is ook het spel. Als je fluitend wint en je hoeft er niets voor te doen is het ook niet echt winnen.
LIZOENquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja al kan ik me wel voorstellen dat je na een halve maand liever niet meer teveel moeite ervoor wil doen. Het kan namelijk ook veel tijd vreten zoals jij nu wel weet![]()
En tot de laatste dag ervoor strijden zou ik zelf niet willen
Vannacht weer anderhalf uur wakker gelegen. Moest er eentje naar de wc om 0345 en daar werd ik wakker van maar kon toen niet meer in slaap komen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hmm, same old, same old dus
Slaap je weer wat beter ?
Het zit je niet meequote:Op donderdag 5 maart 2020 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vannacht weer anderhalf uur wakker gelegen. Moest er eentje naar de wc om 0345 en daar werd ik wakker van maar kon toen niet meer in slaap komen.![]()
Uiteindelijk nog twee uurtjes geslapen vanaf 0515
Momenteel niet echt zo lekker.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met jou dotteke?
Nog meer slagroomtruffels gemaakt sinds de laatste keer??
Jaaaaquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer. In de nacht ben ik niet hier. Ook al ben ik wakker heb ik me voorgenomen niet te komen.
Maar wie weet maak ik voor jou een keertje een uitzondering.
Ach het is bijna weekend.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Het legt een zware druk op je als je de hele dag hier wil zitten om te winnen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja al kan ik me wel voorstellen dat je na een halve maand liever niet meer teveel moeite ervoor wil doen. Het kan namelijk ook veel tijd vreten zoals jij nu wel weet![]()
En tot de laatste dag ervoor strijden zou ik zelf niet willen
Mensen zullen je er wel aan herinneren, ze vinden het leuk om jou hier zien.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jaaaaik ben er ook niet hele nachten hoor. Maar 2 uurtjes misschien en dan weer verder slapen
Maar wie weet ben ik het tegen die tijd zelf vergeten
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vannacht weer anderhalf uur wakker gelegen. Moest er eentje naar de wc om 0345 en daar werd ik wakker van maar kon toen niet meer in slaap komen.![]()
Uiteindelijk nog twee uurtjes geslapen vanaf 0515
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 05-03-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 251 / 540
2. Dr.Mikey / 231 / 1488
3. Dotteke / 193 / 1120
4. engine / 188 / 725
5. PlymouthFury / 128 / 994
6. skysherrif / 120 / 909
7. FreshFruit / 113 / 793
8. Jippie68 / 108 / 984
9. aKboR / 95 / 705
10. dud0r / 91 / 800
11. Nizno / 83 / 702
12. madam-april / 64 / 721
13. Pumpalov / 64 / 481
14. Filosoofert / 42 / 377
15. mario390 / 31 / 480
16. Mickytjuh / 28 / 331
17. Mrsloveable / 23 / 415
18. moemoe / 16 / 36
19. Grrrrrrrr / 14 / 159
20. ViesDiktator / 13 / 145Ik sta erinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.39e
Merci monitor / bondage
Yeah gefeliciteerdquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik sta erin39e
Merci monitor / bondage
In totaal 07:29 geslapen dus dat is wel veel voor me maar alsnog moe nu .quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Je hebt amper geslapen dus
sterkte vandaag dan dude![]()
Werk je vanuit huis ? Dan kan je misschien nog even gaan liggen straks, al deed jij daar volgens mij sowieso niet aan
Hoe komt het dat het niet lekker gaat als ik vragen mag?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Momenteel niet echt zo lekker.
Nee niets meer gemaakt. Wilde er deze week 50 maken voor iemand die 50 wordt.
Maar ik heb er eigenlijk niet veel zin/puf voor. Ik heb mezelf aangeleerd om toch door te gaan, dus ik ga me er nog wel toe dwingen om het te doen.
Ah daar raak je aan gewend hoorquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het legt een zware druk op je als je de hele dag hier wil zitten om te winnen.
Dat was een keer en nooit weer.
Als het bijvoorbeeld over voetbal ging of die ellendige plaatjes kwamen weer eens voorbij. Nu ga ik weg en denk laat maar. Toen dacht ik blijven zitten ondanks alles.
Nee, niets met corona. O echt, dus het gaat nu ook over op de dieren. Lekker al je aan mij moet denken als het over een hond gaatquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hoe komt het dat het niet lekker gaat als ik vragen mag?
Heeft toch niets met corona te maken heZag trouwens dat er in China een hond nu ook de ziekte heeft.. moest gelijk aan jou denken
Omdat we het nog over mondkapjes voor honden hadden en de hond op de foto er ook eentje droeg
Ow dat is wel goedquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
In totaal 07:29 geslapen dus dat is wel veel voor me maar alsnog moe nu .
Nee kind weg brengen en dan naar kantoor toe. Morgen wel thuis dus dan kan het wel.
Ja die OP geeft sommige hier heel wat te doen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ah daar raak je aan gewend hoorEn voetbal is nog een oke onderwerp hier. Kan veel erger .. denk maar aan de discussies over de OP
![]()
En de plaatjes vind ik juist weer leuk. Vooral @:moemoe heeft vaak leuke dierengifjes
True.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
Ik snap niet dat mensen mondkapjes blijven gebruiken. Het helpt hooguit tegen verspreiding als je zelf ziek bent en dat je minder aan je neus en mond zit met je handen.
Het heeft helemaal geen nut hebben directe besmetting
Ja de maand dat ze ervoor ging was wel wat teveelquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:37 schreef dud0r het volgende:
Soms is de moemoe gifjes spam wel een beetje vervelend
Vermoeidheid komt nu waarschijnlijk omdat ik nog in een bepaalde slaap zat waar ik wakker uit werd. Trekt zo wel weer weg als ik bezig ben.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat is wel goedmaar alleen jammer dat het dan niet onafgebroken is. Misschien dat de vermoeidheid daardoor komt
Zou je morgen wel een dutje doen dan als je thuis blijft werken? Ik dacht dat jij en HAAHSIE daar nooit aan deden eigenlijk 🤔
Mondkapjes geven juist meer besmetting omdat mensen toch veel met hun handen aan zo kapje zitten. Was laatst uit gebreid op TVquote:
Ik associeer jou niet met een hond maar ik moest gelijk aan ons gesprek denkenquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, niets met corona. O echt, dus het gaat nu ook over op de dieren. Lekker al je aan mij moet denken als het over een hond gaat![]()
Ik zag van de week ook weer een foto in een krant van een hond met een mondkapje op.
En het medisch personeel zit ondertussen met een tekort.quote:
Ik snapte het Limoentjuh vandaar diequote:Op donderdag 5 maart 2020 07:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik associeer jou niet met een hond maar ik moest gelijk aan ons gesprek denken![]()
Maar ik hoop dat het dan in de loop van de dag weer beter met je gaat dot
Ach worden die dingen ook eindelijk uitverkochtquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
Ik snap niet dat mensen mondkapjes blijven gebruiken. Het helpt hooguit tegen verspreiding als je zelf ziek bent en dat je minder aan je neus en mond zit met je handen.
Het heeft helemaal geen nut hebben directe besmetting
Ow ja dat heb ik ook wel. Meestal zodra een voet buiten heb gezet is de vermoeidheid/slaap wegquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vermoeidheid komt nu waarschijnlijk omdat ik nog in een bepaalde slaap zat waar ik wakker uit werd. Trekt zo wel weer weg als ik bezig ben.
Als ik morgenochtend moe ben dan doe ik m'n oogjes wel even dicht op de bank.
Ja dat soort dingen gaan wel hard.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach worden die dingen ook eindelijk uitverkocht![]()
Was gisteren bij de Kruidvat bij mij en daar was zelfs de desinfecterende handzeep uitverkocht
Ja dat is wel een minpunt.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
En het medisch personeel zit ondertussen met een tekort.
Ja die is overal uitverkocht.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ach worden die dingen ook eindelijk uitverkocht![]()
Was gisteren bij de Kruidvat bij mij en daar was zelfs de desinfecterende handzeep uitverkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |