quote:Op donderdag 5 maart 2020 04:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
@:noodgang is zojuist geexposed door dev
Dat is fijn om te horen! Ik hoop ook dat het met mij even goed gaat als met jou!!quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo goed gaat met jou als met mij
Je werd vanmorgen wakker en kwam er achter dat je nog steeds geen corona virus hebt opgelopen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo goed gaat met jou als met mij
quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:21 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen! Ik hoop ook dat het met mij even goed gaat als met jou!!
Hoe hard ik ook mijn best doe.quote:Op donderdag 5 maart 2020 06:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Je werd vanmorgen wakker en kwam er achter dat je nog steeds geen corona virus hebt opgelopen?
Nee helemaal niet lekker geslapen helaas. Jij? Hoe is het met je hoofdpijn?quote:
Ah jammerquote:Op donderdag 5 maart 2020 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee helemaal niet lekker geslapen helaas. Jij? Hoe is het met je hoofdpijn?
Gefeliciteerd met de winst van februariquote:Op donderdag 5 maart 2020 06:56 schreef Dotteke het volgende:
Wat een stilte hier.. Dat ben ik niet gewend dat er op jou na niemand is.
Dank je wel. Ik dacht dat je deze maand mee zou doen? Heb je je toch bedacht?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de winst van februari
Geen tijd en anderen dingen aan mijn hoofd. Dus maart gaat hem zeker niet wordenquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik dacht dat je deze maand mee zou doen? Heb je je toch bedacht?
Ja, wil je mee gaan doen voor de winst?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kast scheer je weg jij![]()
![]()
Ik wil punten
Ga jij er nog wel voor ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je wel. Ik dacht dat je deze maand mee zou doen? Heb je je toch bedacht?
Dan in April. IK ga zeker kijken hoe jij je naar de nr 1 kletst/tiktquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen tijd en anderen dingen aan mijn hoofd. Dus maart gaat hem zeker niet worden
Nee, ik vond 1x wel genoeg. Maar doe met liefde mee andere te bolken. Zeker degene die het mij ook moeilijk gemaakt hebben. Het moet toch iets van een spel blijvenquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ga jij er nog wel voor ?
Ik ga proberen in de top 20 te komen (als ik tenminste weer in de stand word meegeteld)
Nee maakte maar een grapje over dat je weg moest gaanquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, wil je mee gaan doen voor de winst?
In meiquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan in April. IK ga zeker kijken hoe jij je naar de nr 1 kletst/tikt
Moentjuhquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
In meiikke dan
Jij mag er in april voor gaan. Zou wel leuk zijn als deze maand opnieuw een nieuwe speler meedoet en wint
@:engine hint hint
Het was je vorige maand toch niet moeilijk gemaakt ?quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik vond 1x wel genoeg. Maar doe met liefde mee andere te bolken. Zeker degene die het mij ook moeilijk gemaakt hebben. Het moet toch iets van een spel blijven
Kan beter kan slechterquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
GOUDVISJE![]()
![]()
![]()
Goedemorgen teamgenoot, hoe gaat het ?
Of mee bolken is ook leukquote:Op donderdag 5 maart 2020 07:22 schreef Dotteke het volgende:
Ik was vanmorgen weg gebleven voor de strijders. Maar toen ik kwam was er helemaal niemand.
O mei pas. Ik weet niet of ik hier dan nog uithang. Maar als ik er aan denk kom ik zeker even kijken o je aan te moedigen
#team Limoentjuh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |