Dat is wel jammer dan jaquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ik zou zo graag willen dat ik helemaal weg was van Grow.Vind Jeangu zo sympathiek!
Maar het heeft me nog geen cm2 kippenvel opgeleverd
Oh gelukkig, dat stelt me gerustquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:33 schreef Guanabana het volgende:
@:Arizona, ik zit samen met jou in het groepje #hartvansteenWant het doet mij ook niet zo gek veel (nog).
Nostalgiequote:
Oh je bedoelt Jeanguquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:35 schreef Guanabana het volgende:
Had hij geklust/geverfd trouwens net?
Nu je het zegt ja, eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee al een tijdje niet meerMaar ik weet er verder het fijne ook niet van.
Ja ik zit hier maar gewoon in het wilde weg te posten joh.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh je bedoelt Jeangu
Dacht even dat je het over Tong80 had
Mss rijdt 1 van de stafleden Ferrari?quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
Maar ja net als met wielrennen dus, al die sporters die van het ene land naar het andere gaan, dat wordt nog een flink probleem.
Hoewel ik niet snap waar Ajax-mensen dan aan zo'n virus komen, tenzij er toevallig eentje naar Italië of zo is geweest.
Ik vond het leuker toen die kindertjes nog over het ESF praatten dan toen Jeangu ging zingenquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
Ik zette Jeangu bij DWDD op (Youtubefilmpje) en halverwege betrapte ik mezelf erop dat ik alweer iets anders zat te doen en het filmpje niet meer keek/luisterde
Ik gooi alles eruit.quote:Op donderdag 5 maart 2020 20:36 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zit hier maar gewoon in het wilde weg te posten joh.
Koen eindbaasquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het leuker toen die kindertjes nog over het ESF praatten dan toen Jeangu ging zingen
Via de Denemarken-routequote:Op donderdag 5 maart 2020 20:36 schreef Strani het volgende:
Maar ja net als met wielrennen dus, al die sporters die van het ene land naar het andere gaan, dat wordt nog een flink probleem.
Hoewel ik niet snap waar Ajax-mensen dan aan zo'n virus komen, tenzij er toevallig eentje naar Italië of zo is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |