Tilburg moeten ze gewoon in lockdown gooienquote:Op donderdag 12 maart 2020 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In Tilburg, waar de meeste gevallen zijn, was de laatste update dat alle colleges waar minder dan 100 studenten aanwezig zijn gewoon doorgaan. Vrij fascinerend.
Uurtje later een nieuwe update, toch maar alles geschrapt. Gaat wel echt gestroomlijnd allemaal.
En alle muziek afluisteren.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laten we allemaal samen een historische koers gaan kijken.
Ik zou de Tour van 2008 wel integraal terug willen zien.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten we de Vuelta van 2006 integraal terug gaan kijken.
Dat doe ik alleen als er commentaar van Wuyts beschikbaar is over de aanstaande eindzege van Stijn Devolder.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Laten we de Vuelta van 2006 integraal terug gaan kijken.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Giro van 2010 is wat wielrennen voor mij zo mooi maakt. Heroïek, romantiek. Als ik later in de schommelstoel zit met opa's college, dan vertel ik daar over. Noem Montalcino en we weten direct waar het over gaat, noem L'Aquila en we weten direct waar men naar refereert, noem Zoncolan en we zien een grijnzende Basso, noem Aprica en de gedachten gaan collectief naar Arroyo. Die ronde had alles, van begin tot eind. Als een bezetene neemt Arroyo de afdaling van de Mortirolo, zelfs Savo zou met ontzag toezien. Daar waar Basso de bochten neemt als een oud wijf. Arroyo kon Basso bij wijze van spreke op z'n schouder tikken en zou de Giro winnen als hij het gat kon dichten, maar het gat ging niet dicht. Koers is zo mooi. Koers heeft zoveel verhalen.
De zwart wit beelden van laatste blubberige Parijs Roubaix. Brak Hincapie daar niet zijn stuur?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Laten we allemaal samen een historische koers gaan kijken.
Nee, 2006 was stofhappen. De laatste regenachtige Roubaix was de doorbraak van Boonen in 2002.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De zwart wit beelden van laatste blubberige Parijs Roubaix. Brak Hincapie daar niet zijn stuur?
Is de versie met de motor van Mattan ook ergens online?quote:
Fantastische winnaar.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
Wegwedstrijd in Peking van 2008 aan het herbekijken. Cancellara was misschien nog wel getalenteerder dan Valverde.
Zo is hetquote:Op donderdag 12 maart 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Giro van 2010 is wat wielrennen voor mij zo mooi maakt. Heroïek, romantiek. Als ik later in de schommelstoel zit met opa's college, dan vertel ik daar over. Noem Montalcino en we weten direct waar het over gaat, noem L'Aquila en we weten direct waar men naar refereert, noem Zoncolan en we zien een grijnzende Basso, noem Aprica en de gedachten gaan collectief naar Arroyo. Die ronde had alles, van begin tot eind. Als een bezetene neemt Arroyo de afdaling van de Mortirolo, zelfs Savo zou met ontzag toezien. Daar waar Basso de bochten neemt als een oud wijf. Arroyo kon Basso bij wijze van spreke op z'n schouder tikken en zou de Giro winnen als hij het gat kon dichten, maar het gat ging niet dicht. Koers is zo mooi. Koers heeft zoveel verhalen.
Prima idee Wim. We houden je zeker niet tegen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef wimderon het volgende:
Stelling: er moet een topic komen waarin links (en herinneringen) naar oude koersen geplaatst worden.
Nou, doe dan?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:50 schreef wimderon het volgende:
Stelling: er moet een topic komen waarin links (en herinneringen) naar oude koersen geplaatst worden.
Die van Rio?quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Olympische wegrace bij de vrouwen nog even kijken
We mogen niet met meer dan 100 tegelijk op de serverquote:Op donderdag 12 maart 2020 22:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Heeft de server van FOK! ook corona?
Ik was toen al een zienerquote:
twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 10:15:02Pooooooooooooooooodcast!
Met, toepasselijker kan het niet: Mr Quaraintaine himself. Ramon Sinkeldam over het leegroven van de minibar, het schrapen van de binnenkant van je schedel en de kunst van het tevreden zijn met wat je hebt.
https://t.co/BdzEvdQeM9
@RSinkeldam reageer retweet
Deze man zou tijdens de zombie apocalyps soep voor de zombies koken en ze in z’n bed laten slapenquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef Slobeend het volgende:
Gers Pardoel. @:el-stinho
[ afbeelding ]
Als de fans van Gers elkaar nou gaan knuffelen en handen geven, dan gaat de gemiddelde muzieksmaak erop vooruit in Nederland.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Als de fans van Gers elkaar nou gaan knuffelen en handen geven, dan gaat de gemiddelde muzieksmaak erop vooruit in Nederland.
🤣twitter:thijszonneveld twitterde op vrijdag 13-03-2020 om 11:19:36Dilemma. Waarmee kun je je reet beter mee afvegen: een halfje volkoren of toch diepvriesspinazie? #hamsteren reageer retweet
Wat een debielquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ook niet door natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:22 schreef DecoAoreste het volgende:
De eerstvolgende profkoers die (voorlopig) wel doorgaat is... de ronde van Thailand. Op 1 april.
Allemaal naar de brakke Thaise stream kijken dan!
Bijzonder.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |