haags_kwartiertje telt niet mee!!
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: DottekeSPOILER: Rijm winnaar februari DottekeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ow ik was 302
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sterke tt ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja als je degene na de lapo bent en een TT wil bedenken dan is dat best moeilijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
egniequote:Op woensdag 4 maart 2020 20:14 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pas ff de titel aan kaapster.ajax!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
😱quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als je degene na de lapo bent en een TT wil bedenken dan is dat best moeilijkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar hou ik me nooit mee bezig op fok dat weet jij ook wel CD !!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Skytje is dates aan het ritselen![]()
maar goed dat ik de TT kon bedenken danquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
O zal geen moeite voor hem zijn. Hij heeft schatjes genoeg hier.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:15 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Skytje is dates aan het ritselenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
*houdt wijselijk haar mond*quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daar hou ik me nooit mee bezig op fok dat weet jij ook wel CD !!![]()
![]()
Murpquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:16 schreef murp het volgende:
bolk https://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/14.gif![]()
ik ga geen voetjebal TTs zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
You are the bestquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar goed dat ik de TT kon bedenken dan![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
preciesquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zal geen moeite voor hem zijn. Hij heeft schatjes genoeg hier.![]()
![]()
Hoi murp.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi alleen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
jeetje hebben we een @murp hier?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog meer Blauw 🥶quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaarne....waarover eigenlijk?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
goed hoor! alleen wat vaker andere dingen aan het doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hee murp! Tijdje niet gezien! Hoe gaat het?![]()
![]()
als het hoge volk er is ga ik even weer pleite......
run forrest
run!!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mooiquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef murp het volgende:
[..]
goed hoor! alleen wat vaker andere dingen aan het doenis ook belangrijk
![]()
![]()
samen staan we sterkquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
run forrest
run!!![]()
Dat niet. Maar het zou fijn zijn als het keihard afgestraft wordt vanavond.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Laters Niznoquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:22 schreef Nizno het volgende:
run forrest
run!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We gaan ons best doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het zou fijn zijn als het keihard afgestraft wordt vanavond.![]()
![]()
ja maar ik heb een klein beetje een rood oog, dus ik durf het nog niet aanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Lekker ballen toch dadelijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
grinnik, blijf wel half meekijken hoe murp het hier zwaar krijgt hoorquote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Is een reactie op het niet willen aanpassen van de TT na een kaapquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat niet. Maar het zou fijn zijn als het keihard afgestraft wordt vanavond.![]()
![]()
Nu je er toch bent, geef Jippie is een ban voor die ajakkes-spamquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij heb ik iets gemist??quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Is een reactie op het niet willen aanpassen van de TT na een kaapZonder wrijving geen glans![]()
Nizno heeft een haagsje gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist??![]()
![]()
Die red zich wel 😉 denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik, blijf wel half meekijken hoe murp het hier zwaar krijgt hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste plaatje ooitquote:
Dan moet je maar niet alleen de plaatjes kijken Haags!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het is hier soms net de playboyquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet alleen de plaatjes kijken Haags!Zonder wrijving geen glans![]()
Mooiquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor Haags!
[ afbeelding ]![]()
Ik kan het je ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het is hier soms net de playboy![]()
![]()
terechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wil geen ajax neerzetten na haar kaap
Zonder wrijving geen glans![]()
Wzawzdbquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor Haags!
[ afbeelding ]![]()
Je zet onze vriendschap op het spel. Prima maar ik laat mij niet gek maken.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, geef Jippie is een ban voor die ajakkes-spamkutvoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zet onze vriendschap op het spel. Prima maar ik laat mij niet gek maken.Ik ook niet, ik ben een vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog maar een xquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor Nizno
[ afbeelding ]![]()
Ga jij nu ook beginnen 😾quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Posten hem helemaal vol met ajaxquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:30 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor murp![]()
[ afbeelding ]![]()
ben je weer bezig met foutjes maken?quote:
Ik hoop stiekem op pingels, niet tegen m-a zeggen hoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik hoop stiekem op pingels, niet tegen m-a zeggen hoor.![]()
![]()
Kappen hoor.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:32 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor engine![]()
[ afbeelding ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
me-ge- zifterei hier.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vinnik spannend.quote:
Bolluk."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
BolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:32 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor engine![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Kut ajax!!!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou volgens mij is Jip fan van Ajax.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Dat wist ik.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, als het om PSV of NL-elftal gaat het mijne ook niet. Maar bij andere ploegen vind ik het leuk om te kijken, zeker als het zo'n hele lange serie wordtquote:
Ze kunnen beter achter die dichte rits blijven zittenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha ja snap ikquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, als het om PSV of NL-elftal gaat het mijne ook niet. Maar bij andere ploegen vind ik het leuk om te kijken, zeker als het zo'n hele lange serie wordt![]()
![]()
Pfwahahahaha!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:
Ik moest lachen om Ten Hag 'We moeten de NEUZEN dezelfde kant op krijgen'![]()
![]()
Echt? Die is goedquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:
Ik moest lachen om Ten Hag 'We moeten de NEUZEN dezelfde kant op krijgen'![]()
![]()
Fixedquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:41 schreef madam-april het volgende:
Ik moest lachen om Ten Hag 'We moeten de KNEUZEN dezelfde kant op krijgen'![]()
![]()
Jij bent je tv weer kwijt voor de rest van de avond zeker?quote:
Is @Nizno al gementioned?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.![]()
Hallo allemaal
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ik kwam niet meer bijquote:Haha ja hij kan onverwacht grappig zijnquote:Je noemt je eigen ploeg nu kneuzen hè..quote:quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:43 schreef Jippie68 het volgende:
En nog eentje voor Madam-april![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, begrijp je mijn recalcitrante gedrag nuquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent je tv weer kwijt voor de rest van de avond zeker?![]()
![]()
Moest ook hardop lachen toen ik het jou zag posten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik kwam niet meer bij
[..]
Haha ja hij kan onverwacht grappig zijn
[..]
Je noemt je eigen ploeg nu kneuzen hè..
[..]
Dan 'voetballen' ze hopelijk vanavondquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:46 schreef madam-april het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je noemt je eigen ploeg nu kneuzen hè..
[..]![]()
![]()
Koeneloen!quote:
Hoe kom ik in u trecht?Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ben benieuwdquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan 'voetballen' ze hopelijk vanavond![]()
Lol bent er net en nu al niets meer te melden?quote:![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Lol bent er net en nu al niets meer te melden?![]()
. Ben nooit zo lang van stof
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zei ik gisteren tegen je moeder.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En? Wat zei ze?quote:
Lekker bezig.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
Ze zei: kom maar mee naar de slaapkamer maar laat die koe en vogel maar buiten.quote:
Hmmm dan had ze haar dag niet denk ik. Mijn oprechte excuses zo horen wij niet met cliënten om te gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zei: kom maar mee naar de slaapkamer maar laat die koe en vogel maar buiten.
Ze zal geschorst worden. Onbetaald.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
gezellig die plaatjesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Laat gaan man, ik wil haar niet in de problemen brengen, is een lief mens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:00 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hmmm dan had ze haar dag niet denk ik. Mijn oprechte excuses zo horen wij niet met cliënten om te gaan.
Ze zal geschorst worden. Onbetaald.
Superspiderwomangodin!quote:
Te laat, hr weet ervan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat gaan man, ik wil haar niet in de problemen brengen, is een lief mens.
We sturen je nog een bos bloemen, enneh, vertel dit niet aan sbs svp.
We zien de koppen al "koe en vogel gediscrimineerd in zorginstelling"Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Te laat, hr weet ervan.
We zien de koppen al "koe en vogel gediscrimineerd in zorginstelling"![]()
![]()
quote:quote:quote:Grrrrruwelijke ventquote:
Koeneloen
Meissie
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
Hoe gaat het?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:05 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Grrrrruwelijke vent
Koeneloen
Meissie![]()
![]()
"Dierenverwaarlozing bij moeder van boer Filosoofert. Topje van de ijsberg?"quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Te laat, hr weet ervan.
We zien de koppen al "koe en vogel gediscrimineerd in zorginstelling""It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
wanneer is die webstrijd voor de beker eigenlijk??Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nu aan de gangquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef Nizno het volgende:
wanneer is die webstrijd voor de beker eigenlijk??![]()
Die is nu nog een ruim uur spelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef Nizno het volgende:
wanneer is die webstrijd voor de beker eigenlijk??
Nuquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:13 schreef Nizno het volgende:
wanneer is die webstrijd voor de beker eigenlijk??![]()
![]()
en dan ook nog braaf antwoord gaan geven he
wat zijn jullie ook een lieverdjesOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Immer behulpzaam zijn we.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:16 schreef Nizno het volgende:
en dan ook nog braaf antwoord gaan geven he
wat zijn jullie ook een lieverdjes"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja wel goed, alleen kan ik weinig door mijn voet..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
ik merk hetquote:
Het zit je ook niet mee hequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:18 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb een ontstoken zenuw in mijn voet..
Same shit, different day
SC hopper present![]()
AJAX IN DE PROBLEMEN!1!!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
MADAM-APRIL SCHOPT DE SCHAAL CHIPS VAN DE TAFEL MET HAAR ZERE VOET UIT PURE OPWINDING!"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Hahahaha bíjnaquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
MADAM-APRIL SCHOPT DE SCHAAL CHIPS VAN DE TAFEL MET HAAR ZERE VOET UIT PURE OPWINDING!![]()
![]()
Wedstrijd is nog niet voorbij en ze zijn ook nog steeds koploper.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:21 schreef skysherrif het volgende:
Dit wordt ontslag voor ten hag op deze manier"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
jo
vraagje
wat is het idee van sjips.
als je er niet aan zit mis je het niet.
als je er twee pakt vreet je meteen de hele zak leegOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De afgelopen drie wedstrijden 2 x verloren en de wedstrijd die we wonnen betekende alsnog uitschakelingquote:![]()
![]()
![]()
Nou dat laatste is dus de bedoelingquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:24 schreef Nizno het volgende:
jo
vraagje
wat is het idee van sjips.
als je er niet aan zit mis je het niet.
als je er twee pakt vreet je meteen de hele zak leeg![]()
![]()
Lekker voor zequote:Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De afgelopen drie wedstrijden 2 x verloren en de wedstrijd die we wonnen betekende alsnog uitschakeling![]()
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
iets met zelfbeheersing ofzo?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nou dat laatste is dus de bedoeling
ik heb het niet
En ze hebben die stomme pindaflips niet in minizakjes
Nee heeft niks met zelfbeheersing te maken.. ze maken die dingen gewoon zo dat je er niet mee kunt stoppen..quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met zelfbeheersing ofzo?
ik heb het niet
En ze hebben die stomme pindaflips niet in minizakjes![]()
Ik heb een halve verslaving aan kaasflips.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
iets met zelfbeheersing ofzo?
ik heb het niet
En ze hebben die stomme pindaflips niet in minizakjes
hmz maar als ik de zak leeg heb en nog een zak heb maak ik die niet open... tis gewoon dat die zak leeg moetquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee heeft niks met zelfbeheersing te maken.. ze maken die dingen gewoon zo dat je er niet mee kunt stoppen..Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2020 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dr.Mikey / 203 / 1399
2. engine / 159 / 629
3. Dotteke / 151 / 1082
4. devzero / 146 / 417
5. PlymouthFury / 127 / 969
6. FreshFruit / 113 / 793
7. skysherrif / 92 / 765
8. dud0r / 91 / 794
9. Jippie68 / 90 / 885
10. aKboR / 88 / 645
11. Pumpalov / 64 / 481
12. Nizno / 63 / 662
13. madam-april / 59 / 649
14. Filosoofert / 42 / 377
15. mario390 / 31 / 480
16. Mickytjuh / 28 / 331
17. Mrsloveable / 23 / 402
18. moemoe / 16 / 36
19. ViesDiktator / 13 / 145
20. Grrrrrrrr / 13 / 142SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
tssssssssssssssss geblokt door monitorja van die verslaving ben ik af sinds de pindaflipsquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb een halve verslaving aan kaasflips.
maar heb het ook met koekjes trouwens
en cakeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
De chips in een bakje doen ipv de zak bij je leggen wil nog weleens helpenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmz maar als ik de zak leeg heb en nog een zak heb maak ik die niet open... tis gewoon dat die zak leeg moet![]()
![]()
haahahahahahahahahahaha nooit gemerkt dat je die bakjes bij kan vullen?!?!?!quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef madam-april het volgende:
[..]
De chips in een bakje doen ipv de zak bij je leggen wil nog weleens helpenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
vervelend is datquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
haahahahahahahahahahaha nooit gemerkt dat je die bakjes bij kan vullen?!?!?!
Dat lijkt wel vanzelf te gaan altijd![]()
Haha jawel maar dan moet je opstaan en naar de keuken lopen enzoquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
haahahahahahahahahahaha nooit gemerkt dat je die bakjes bij kan vullen?!?!?!![]()
![]()
uhuh!! ik merk niet eens dat ik loop naar de kastquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
vervelend is dat
Dat lijkt wel vanzelf te gaan altijdOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jezus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:30 schreef Nizno het volgende:
tssssssssssssssss geblokt door monitor
[..]
ja van die verslaving ben ik af sinds de pindaflips
maar heb het ook met koekjes trouwens
en cake
kaasflips geven van die ranzige vingers en pindaflips blijven je vingers schoner vanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
pindaflips kopen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jij hebt sowieso ranzige vingers dus wat let je om die kaasflips te pakkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
kaasflips geven van die ranzige vingers en pindaflips blijven je vingers schoner van![]()
hahaha nouja ik vind de pinda inmiddels lekkerderquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso ranzige vingers dus wat let je om die kaasflips te pakkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee was te verwachten, hoop verlenging erbij. Lekker spannend danquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die doen het niet al te best hè..![]()
Hoop het niet..quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee was te verwachten, hoop verlenging erbij. Lekker spannend dan![]()
Daarom eerst zak snel leeg vreten, dan vingers aflikken en handjes wassen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
kaasflips geven van die ranzige vingers en pindaflips blijven je vingers schoner van
Kaas doritosquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee doritos, ik heb ook smerige vingers
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
grinnik ja best logischquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daarom eerst zak snel leeg vreten, dan vingers aflikken en handjes wassen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: