Nizno heeft een haagsje gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik iets gemist??
Die red zich wel 😉 denk ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik, blijf wel half meekijken hoe murp het hier zwaar krijgt hoor
Ja kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beste plaatje ooitquote:
Dan moet je maar niet alleen de plaatjes kijken Haags!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het is hier soms net de playboyquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet alleen de plaatjes kijken Haags!
Mooiquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor Haags!
[ afbeelding ]
Ik kan het je ook niet kwalijk nemenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja het is hier soms net de playboy
terechtquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:28 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wil geen ajax neerzetten na haar kaap
Wzawzdbquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:27 schreef Jippie68 het volgende:
En nog een keer voor Haags!
[ afbeelding ]
Je zet onze vriendschap op het spel. Prima maar ik laat mij niet gek maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nu je er toch bent, geef Jippie is een ban voor die ajakkes-spamkutvoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zet onze vriendschap op het spel. Prima maar ik laat mij niet gek maken.Ik ook niet, ik ben een vliegtuigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |