abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191835667
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:02 schreef Belg het volgende:

[..]

Dat is vele malen erger dan Nederland, IJsland is niet zo bevolkt..
die zijn zo uitgestorven. rip
pi_191835675
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef cemeteryslut het volgende:
heb inmiddels begrepen dat Nederland erg krap zit in de testkits, er was ook iets over een familie uit Castricum? Dat verklaart wel een hoop van de onderkoeldheid van GGD/RIVM, al zouden ze alle verdachte gevallen willen testen, het kan gewoon niet.
https://www.nhnieuws.nl/n(...)d-laat-steken-vallen
Inmiddels getest, uitslag nog niet bekend.
pi_191835683
Klaar met katten en ongefundeerde Twitterberichten.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:03:45 #254
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_191835696
quote:
heb inmiddels begrepen dat Nederland erg krap zit in de testkits, er was ook iets over een familie uit Castricum? Dat verklaart wel een hoop van de onderkoeldheid van GGD/RIVM, al zouden ze alle verdachte gevallen willen testen, het kan gewoon niet.
Testkits, mondkapjes, handschoentjes, beschermende spullen...eigenlijk praktisch alles zijn ze pas over gaan nadenken dat dat misschien wel handig zou kunnen zijn bij een uitbraak nadat de rest van de wereld al 3x alles had opgekocht en de eerste 10 gevallen al in NL waren *O* :r _O-
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:04:13 #256
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_191835702
België is door zijn voorraad mondmaskers heen. Dokters moeten zelf knutselen :')

3e wereldland, wees maar zeker dat ik in de toekomst in een andere land zal wonen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_191835704
quote:
Ze kunnen het ook gewoon in de laboratoria testen, dat kan zonder testkits. Bruins heeft gisteren alle ziekenhuizen gevraagd dit te gaan doen. RIVM en Erasmus doet steekproeven om de testen te controleren. De testcapaciteit is nu dus aanzienlijk vergroot.
pi_191835707
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Belg het volgende:
België is door zijn voorraad mondmaskers heen. Dokters moeten zelf knutselen :')

3e wereldland, wees maar zeker dat ik in de toekomst in een andere land zal wonen
Waar dan?
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:05:09 #259
Belg
pi_191835713
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Goudenkomkommer het volgende:

[..]

Waar dan?
wil je een bron, heb het gelezen op HLN.be
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_191835719
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:04 schreef Belg het volgende:
België is door zijn voorraad mondmaskers heen. Dokters moeten zelf knutselen

bron
pi_191835728
Zitten in de Benelux geen mondkapjes-fabrieken?
pi_191835730
Het laatste uur is er weer een bronnen probleem
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:07:06 #263
Belg
pi_191835755
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:05 schreef dewaal het volgende:

[..]

bron
zoek zelf maar op hln.be daar staat het ergens

https://www.hln.be/nieuws(...)onmogelijk~adc96a9b/
  Redactie Frontpage woensdag 4 maart 2020 @ 21:07:06 #264
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_191835756
Wel opvallend dat de NOS vandaag wel extreem stil is qua berichtgeving, geen live-blog, alleen wat randzaken er omheen en zelfs geen bericht toen vanmiddag de nieuwe cijfers bekend werden :?. Dit is alles wat er is: https://nos.nl/collectie/(...)esten.html?limiet=10

Nu heb ik geen zin om mijn aluhoedje op te doen, maar krijg het idee dat ze zijn teruggefloten omdat ze de weken daarvoor wel continu enthousiast aan het updaten waren.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_191835770
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
UK regering: beste gepensioneerde medici, kom aub terug om te helpen met het bestrijden van het virus.
gepensioneerden: ja daaaag!

https://www.theguardian.c(...)ckle-covid-19-crisis
Die reacties :D

quote:
Seventy-one said they would not be happy to return to work, with many expressing their reluctance in vehement terms. “After the way I was treated I would rather shove a rusty six-inch nail up my backside than return to my old job,” said a 67-year-old former staff nurse from Manchester.
pi_191835775
quote:
9s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:07 schreef LTVDK het volgende:
Wel opvallend dat de NOS vandaag wel extreem stil is qua berichtgeving, geen live-blog, alleen wat randzaken er omheen en zelfs geen bericht toen vanmiddag de nieuwe cijfers bekend werden :?. Dit is alles wat er is: https://nos.nl/collectie/(...)esten.html?limiet=10

Nu heb ik geen zin om mijn aluhoedje op te doen, maar krijg het idee dat ze zijn teruggefloten omdat ze de weken daarvoor wel continu enthousiast aan het updaten waren.
Ja dat zei ik ook al op de Frontpage in een bericht, maar dat is direct weg-geëdit! :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 21:07:54 #267
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191835777
quote:
10s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

[..]

_O_
Dit is ook wel het verschil met China.

In China gaan mensen helpen, deels verplicht, deels omdat ze zich echt nuttig voelen en hun medemens/samenleving willen helpen. Hier in Europa denken we "fuck you overheid, los het lekker zelf ook" en uiteindelijk is het je opa/oma/buurvrouw die er aan onderdoor gaat en boeit het de overheid geen ene moer.
pi_191835780
quote:

ik vind t dus niet gek dat er mensen verkassen naar informatiebronnen van t internet.
  woensdag 4 maart 2020 @ 21:07:59 #269
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_191835784
quote:

Er is natuurlijk ook maar 1 moment met officiele data, dus ik begrijp het wel
pi_191835802
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Bij 9 doden in Breda zouden er 300 mensen rond Breda besmet moeten zijn, waarvan 45 mensen beademing nodig hebben. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Breda. :'(

Fijn, ik moet over 3 weken naar het Amphia (niets ernstigs).

Ik ga er vooralsnog vanuit dat dit fake informatie is.

Aan de andere kant: het feit dat vanmiddag bekend is geworden dat (minstens) één medewerker van Amphia besmet is geraakt, is dan ook weer niet echt positief. Op de afdeling Neurologie nog wel. Daar liggen toch best wel ernstig kwetsbare gevallen.

Even in de gaten houden dit, als Bredanaar. :+
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191835837
Waarom zijn er zo weinig berichten over herstelde personen?
  Moderator woensdag 4 maart 2020 @ 21:10:35 #273
Belg
pi_191835838
Dus eerder bericht met BRONVERMELDING

quote:
https://www.hln.be/nieuws(...)onmogelijk~adc96a9b/
pi_191835840
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 21:05 schreef Belg het volgende:

[..]

wil je een bron, heb het gelezen op HLN.be
Nee waar je gaat wonen bedoel ik :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 4 maart 2020 @ 21:10:49 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191835844
quote:

Moeten haast wel teruggefloten zijn. Vandaag op de radio ook gewoon bizar weinig nieuws hierover bij Radio 2.

Stilhouden en vooral weinig aan berichtgeving en informatievoorziening doen. What can possibly go wrong.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')