Dumpert zegt dat dit Utrecht is(niet dat dumpert zo betrouwbaar is, maar ben wel benieuwd)quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
In Londen:
[ afbeelding ]
Welke DC villain is dit?
dus die paar verslaggevers kunnen sneller nieuws verslaan en opsporen dan miljoenen burgers? ah oke.quote:
Bij 9 doden in Breda zouden er 300 mensen rond Breda besmet moeten zijn, waarvan 45 mensen beademing nodig hebben. Dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
het is breaking news, dus vers vd pers.twitter:CoronaNederland twitterde op woensdag 04-03-2020 om 20:41:36BREAKING: 9 mensen overleden aan Coronavirus-gerelateerde klachten in ziekenhuis Breda melden 2 anonieme bronnen los van elkaar. De patiënten hadden hoge koorts en luchtwegklachten, maar werden niet getest op het Coronavirus vanwege capaciteitsproblemen melden onze bronnen [1/2] https://t.co/mhemfr1Md4 reageer retweet
Het is Twitterquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef weetjewel5 het volgende:
https://twitter.com/CoronaNederland
is dit twitter account betrouwbaar? t meld dat er 9 mensen overleden zijn in NL aan corona.
Als ik nu zeg dat mijn buurman aan Corona is overleden geloof je het dan ook?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dus die paar verslaggevers kunnen sneller nieuws verslaan en opsporen dan miljoenen burgers? ah oke.
Van nederland naar Italie vluchten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef riazop het volgende:
Lufthansa houdt vanaf morgen 150 vliegtuigen aan d egrond
bronquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef riazop het volgende:
Als je er BREAKING NEWS voorzet misschien welquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat mijn buurman aan Corona is overleden geloof je het dan ook?
ik heb t erover dat het nieuws op internet over t algemeen sneller is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat mijn buurman aan Corona is overleden geloof je het dan ook?
Ja maar niet een maand sneller mag ik hopenquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik heb t erover dat het nieuws op internet over t algemeen sneller is.
Want?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef riazop het volgende:
150 van de 261? Dan kunnen ze hun naam ook beter veranderen in Grundhansa.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef riazop het volgende:
Waarschijnlijk wel, maar hoe snel denk je dat een Twitteraccount met 4000 volgers aan scoops komt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:57 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
dus die paar verslaggevers kunnen sneller nieuws verslaan en opsporen dan miljoenen burgers? ah oke.
Logisch, in feite vragen ze mensen die het meeste risico lopen om mogelijk besmette patienten te ontvangen...quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:55 schreef slashdotter3 het volgende:
UK regering: beste gepensioneerde medici, kom aub terug om te helpen met het bestrijden van het virus.
gepensioneerden: ja daaaag!
https://www.theguardian.c(...)ckle-covid-19-crisis
Dat is vele malen erger dan Nederland, IJsland is niet zo bevolkt..quote:
Het zijn anonieme onverifieerbare bronnen. Nogmaals, wat is jouw belang hierquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:59 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik heb t erover dat het nieuws op internet over t algemeen sneller is.
Tekort aan wattenstaafjes?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef cemeteryslut het volgende:
heb inmiddels begrepen dat Nederland erg krap zit in de testkits, er was ook iets over een familie uit Castricum? Dat verklaart wel een hoop van de onderkoeldheid van GGD/RIVM, al zouden ze alle verdachte gevallen willen testen, het kan gewoon niet.
Daar woon ik al. En ik ben best trots op Nederland hoor, maar als we willen overleven in deze snel globaliserende wereld kan dat alleen als onderdeel van een groter geheel. En dat is de EU. Die helmaal niet zo slecht is en bijvoorbeeld onze rechten en dus ook privacy veel beter geregeld heeft dan de VS. En laat staan China.quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:50 schreef Confetti het volgende:
[..]
Top! Zou je nu aub willen verhuizen naar het ongetwijfeld enorme grondgebied van die economische wereldmacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |