Omdat dat een angstig vooruitzicht is, dat kan men niet handelen, dus lacht men het weg.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is hetgeen het gros hier al weken aan het roepen is. Wij zijn totaal niet voorbereid en ons hele zorgapparaat gaat onherroepelijk vastlopen.
Mensen die dit stelselmatig weglachen of ontkennen zou ik willen vragen waarom zij denken dat wij in godsnaam dergelijke aantallen besmettingen niet zouden halen. Dit ook kijkend naar andere landen. Die, in tegenstelling tot Nederland, wèl maatregelen treffen mbt quarantaine en bijeenkomsten afgelasten en scholen sluiten etc.
Waarom kan dit gegeven er bij een hoop mensen niet in? Ik vraag me dat serieus af. Je hoeft echt geen geleerde te zijn om te zien wat voor problemen ons te verwachten staan.
Bij mij over 12 minuten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:05 schreef mascara-klodder het volgende:
Wanneer krijg jij corona?
Aankomende maandag
Het virus gaat bij jou aankomende maandag toeslaan. Hoe? Dat kunnen we je nog niet helemaal vertellen, maar het heeft iets te maken met je voorliefde voor het likken aan deurklinken van kinderdagverblijven in Sittard.
Het was leuk jullie gekend te hebben, doeiiii
Wiskunde houdt geen rekening met valsspelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef riazop het volgende:
het lijkt erop dat de wiskunde ons leert:
Niets doen (Belgie, NL) = + 80% per 24 uur
Iets doen (Italie, Duitsland, Frankrijk) = + 60% per 24 uur
Veel doen (China) = + 20 daarna > 2 % per 24 uur
L als in Light en S als in Severe?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:20 schreef DustPuppy het volgende:
On the origin and continuing evolution of SARS-CoV-2
Samengevat: Het muteert sneller dan initieel verwacht en er zijn inmiddels 2 specifieke typen te onderscheiden, L en S (waarvan S de oorspronkelijke is).
Kan een mod deze even toevoegen in de OP aub? Mijn laptop is leeg en op mn telefoon lukt het niet goedquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis deze 2 nog in de OP
[..]
+ nog deze 2 in Rotterdam die net bekend zijn gemaakt https://www.ggdrotterdamr(...)nten-coronavirus-in/
36. Rotterdam
37. Rotterdam
Nee, L als in Large en S als in Small juist, geloof ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
L als in Light en S als in Severe?
De L-versie is juist erger.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. De L-vorm is juist de agressieve variant.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nope, het is allemaal weer onder controle.quote:
Handgel helpt ook niet, dus dat is wel slim van haar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:41 schreef Ssjaapje het volgende:
[..]
Zeker!!
Laatste nieuws is dat ze bij de dokter zit.....
Werkgever heeft handgel voorzien die ze ook niet gebruikte ...
Haar wederhelft is geregeld in Duitsland en was blijkbaar vorige week ook flink verkouden
72 strains exhibited “CT” haplotype (defined as “L” type because T28,144 is in the codon of Leucine) and 29 strains exhibited “TC” haplotype (defined as “S” type because C28,144 is in the codon of Serine) at these two sites. Thus, we categorized the SARS-CoV-2 viruses into two major types, with L being the major type (~70%) and S being the minor type (~30%).quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:11 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik moet college geven dus dat wordt wat lastig. Collega's besmetten met een verkoudheidsvirusje gebeurd natuurlijk het hele jaar door.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Kan je je werkzaamheden werkelijk niet 1 weekje later doen? Je zit nu je collega's te besmetten.
Heb niet gekeken welke media het snelst was verder.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Thanks!
Was sneller dan media, mag ik nu een snoepje!?
26 lol..of 26 er bij?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:14 schreef KnalPoenani het volgende:
Het AD heeft het nu over 26 gevallen ...
Fijn dat jij voor ze invult waarom ze dat niet meer doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:13 schreef Kyran het volgende:
Dat NOS geen liveblog meer heeft geeft wel aan dat ze bang zijn voor paniek.
Had veel verwacht, maar niet dit soort taferelen uit een dictatuur.
🤣🤣🤣🤣quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:13 schreef Kyran het volgende:
Dat NOS geen liveblog meer heeft geeft wel aan dat ze bang zijn voor paniek.
Had veel verwacht, maar niet dit soort taferelen uit een dictatuur.
Het lag dus niet aan mij dat ik hem niet kon vinden.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij mij over 12 minuten.
En dat was 3 minuten geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |