Wanneer krijg jij corona?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:50 schreef Toefjes het volgende:
Op de speld kun je een test doen wanneer jij aan de beurt bent
https://speld.nl/2020/03/04/wanneer-krijg-jij-corona/
De tienduizenden wintersporters die dit weekend terugkwamen zijn geen probleem?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:53 schreef maily het volgende:
[..]
Wacht maar tot zondag die 900 studenten terug van wintersport zijn ....
We hebben een tekort aan dit soort wetenschappersquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef riazop het volgende:
het lijkt erop dat de wiskunde ons leert:
Niets doen (Belgie, NL) = + 80% per 24 uur
Iets doen (Italie, Duitsland, Frankrijk) = + 60% per 24 uur
Veel doen (China) = + 20 daarna > 2 % per 24 uur
Die kwamen niet allemaal uit Groningen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De tienduizenden wintersporters die dit weekend terugkwamen zijn geen probleem?
We offeren ons op voor de wetenschap.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef riazop het volgende:
Dan zijn vandaag 41 patiënten te verwachten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef riazop het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:50 schreef Toefjes het volgende:
Op de speld kun je een test doen wanneer jij aan de beurt bent
https://speld.nl/2020/03/04/wanneer-krijg-jij-corona/
quote:Wanneer krijg jij corona?
7 juni 2032
Goed nieuws en slecht nieuws. Het goede nieuws: het duurt nog twaalf jaar voordat je besmet raakt met Covid-19. Het slechte nieuws: je krijgt over drie maanden ebola. Succes!
Lies, damned lies and statisticsquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef riazop het volgende:
Ik had:quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij corona?
Onbesmet
Jij bent niet vatbaar voor het coronavirus. Voordat je juicht: jouw immuniteit voor Covid-19 betekent dat je een zeer zeldzame genmutatie hebt en dat je de rest van je leven in een medisch laboratorium in Reykjavik zal worden vastgehouden om beenmerg af te staan.
Heeft die nu ook al Corona? Het slaat ook echt niemand over.quote:
Wat een onzin.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:54 schreef riazop het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef MikeRoss het volgende:
Ik moet per morgen thuis werken. Klant in het buitenland wil geen mensen meer uit Nederland in z'n pand hebben.
Klant uit Milaan mag ik aannemen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef MikeRoss het volgende:
Ik moet per morgen thuis werken. Klant in het buitenland wil geen mensen meer uit Nederland in z'n pand hebben.
deze begrijp ik niet, je woont dus niet in NL?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:56 schreef MikeRoss het volgende:
Was dit al bekend?twitter:GGD_RR twitterde op woensdag 04-03-2020 om 12:50:26In onze regio zijn 2 nieuwe besmettingen met het coronavirus vastgesteld. Hierdoor is het aantal patiënten in onze regio op 3 gekomen. Beide patiënten zijn woonachtig in Rotterdam en verblijven in thuisisolatie. Lees meer op: https://t.co/qZk2uZihMh https://t.co/eAFZqqvGKl reageer retweet
Die sluitingen vallen wel mee,quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:34 schreef Greys het volgende:
Gaat wel hard zo met dalen van beschikbare bedden in het ziekenhuis met weer een sluiting.Dat vind ik het engste aan alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |