WOW, exponetiele toename!!11!!. Wanneer echte maatregelen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:22 schreef bad-sector het volgende:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus
38 dus vandaag
Vergeet je mondkapje niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:25 schreef riazop het volgende:
[..]
Ach als we in NL vanavond 41 tellen, klopt het gewoon
Wat is jouw probleem, echt?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog altijd geen Duitse grens besmettingen of carnavallende Tilburgers.
RIVM WAS RIGHT
Goh, had je een lineaire toename verwacht dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
WOW, exponetiele toename!!11!!. Wanneer echte maatregelen?
Ik zwaffel nu iedereen.quote:
Ik blijf gewoon mijn handen wassen, zo goed mogelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
De achterstand loopt nu al op tot 48 uur, volgens eerdere berichten die in dit topic stonden.quote:
https://www.theguardian.c(...)s-update-latest-newsquote:Sony has sent staff at European offices, including London, home for the rest of the week. No cases have been detected but the move has been taken as a precaution.
Klopt niet met het model van onze wiskundige/huiswetenschapper @riazopquote:
Jij komt er wel maat. Ik hoop dat jij het in ieder geval niet krijgt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon mijn handen wassen, zo goed mogelijk.
Aangezien deze eigenlijk van gister zijn en ‘ons’ lijstje tot vandaag is bijgewerkt verwacht ik eigenlijk wat cases die hier niet bekend zijn nog. En morgen komen er dan een aantal bij die we wel al hadden verwacht.quote:
Insgelijks, makker.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij komt er wel maat. Ik hoop dat jij het in ieder geval niet krijgt.
Dus? Snap nog steeds niet waarom zo'n toename zo vreemd is in de week na de vakantie hoor. Blijkbaar zijn tal van Nederlanders in Noord-Italië geweest.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:28 schreef Jane het volgende:
[..]
De achterstand loopt nu al op tot 48 uur, volgens eerdere berichten die in dit topic stonden.
Godver, nu moest ik aan collega's uitleggen waarom ik moest lachen....quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:27 schreef DupingDelight het volgende:
[..]
Ik zwaffel nu iedereen.
Eigen schuld
Regio Rotterdam-Rijnmond (is wat groter, kan ook Capelle a/d IJssel of Schiedam zijn).quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik mis deze 2 nog in de OP
[..]
+ nog deze 2 in Rotterdam die net bekend zijn gemaakt https://www.ggdrotterdamr(...)nten-coronavirus-in/
36. Rotterdam
37. Rotterdam
Daar zitten die twee verdachten uit Utrecht en de gooi en vechtstreek nog niet eens bij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:26 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Als ik morgen stukjes ga typen mag ik me ook journalist noemen. Verder is een journalist ook niet deskundig op dit vlak en moet ook zijn informatie ergens vandaan halen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het beter denken te weten dan professionele journalisten.
Uit het persbericht:quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:29 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Regio Rotterdam-Rijnmond (is wat groter, kan ook Capelle a/d IJssel of Schiedam zijn).
quote:Beide patiënten zijn woonachtig in Rotterdam en verblijven in thuisisolatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |