Als je je echt verveelt mag dan wel voor mij naar de Uni gaanquote:
k zal er over nadenkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je je echt verveelt mag dan wel voor mij naar de Uni gaan
Dan ga ik zel maar gewoonquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Hmm na lang beraad bedank ik toch vriendelijk
Echt hé. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden voor ik een burn out heb.quote:
Millenial jijquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden voor ik een burn out heb.
Dat je er nog niet middenin zit!quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Echt hé. Ik weet niet hoe lang ik dit nog ga volhouden voor ik een burn out heb.
Het was leuk je gekend te hebben. Sta ik in je testament?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er nog niet middenin zit!
Oh, en jongens, ik ga dood. Onverklaarbare jeukende plek op m'n arm.
Ja, maar ik heb alleen maar schulden en een brakkige auto.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Sta ik in je testament?
Aasgier gespotquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben. Sta ik in je testament?
Zo jong is Rabbit volgens mij nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Generatie Alpha bedoel je
https://www.businessinsid(...)bij-en-wat-zegt-dat/
RIP Draakjequote:Op woensdag 4 maart 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je er nog niet middenin zit!
Oh, en jongens, ik ga dood. Onverklaarbare jeukende plek op m'n arm.
Zo maar even gebruik van maken en een stuk gaan fietsen buiten nu het kanquote:
Millennial hieroquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je hebt het tegen jezelf neem ik aan?
De fruitschaalquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
K krijg vanaaf de camera's. Verzoekjes kunnen geplaatst worden
Waarom had je die ook alweer besteld?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Sisbal / bitterwetquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom had je die ook alweer besteld?
32quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow sorry. Ik ging er ergens vanuit dat je wel ouder zou zijn
Ook altijd hetzelfde met die millennials.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook altijd hetzelfde met die millennials.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De livestream is tegen betaling zichtbaar in KBD
Keiharde Bitterballen voor Danny.
Danny zal dan eerder blauwe bitterballen denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden nog 32, dus ik weet waar ik het over heb.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was twee weken geleden nog 32, dus ik weet waar ik het over heb.
Lekker he, die weken vrij?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb geen bal te doen vandaag :’) zo de stofzuiger maar eens door huis zwieren
Als ik me bezig kan houden wel :’)quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker he, die weken vrij?
Ik aan het begin ergens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar ben aan het einde van het jaar jarig.
Alsnog proficiat met jouw verjaardag
sommige dingen zijn gewoon te makkelijkquote:
Iddquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn gewoon te makkelijk
[insert makkelijke je moeder/vrouw/zusje garp]quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige dingen zijn gewoon te makkelijk
too slowquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert makkelijke je moeder/vrouw/zusje garp]
Ik zit tegen een burn out aan, geef me beetje speling.quote:
quote:
Ik hoef vandaag helemaal niet te werkenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef vandaag helemaal niet te werken![]()
zo lang de slagroom nog maar niet zuur is.quote:
Omnomnomtaart.quote:
België is erger.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:13 schreef gianni61 het volgende:
nu snap ik waarom het zo'n puinhoop is op de nederlandse wegen.
komt omdat ze daar maar 1 echte snelweg hebben. en ja, die staat altijd stil.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
komt omdat ze daar maar 1 echte snelweg hebben. en ja, die staat altijd stil.
Dan ben je wel simpel ook als je daar in traptquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef Bos81 het volgende:
In Frankrijk stuurt de navigatie je het water in. Dat is ook erg
Och, dat kan je bijrijder ook roepen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:39 schreef Bos81 het volgende:
In Frankrijk stuurt de navigatie je het water in. Dat is ook erg
Toch zijn er al zeker 5 mensen in getrapt. Was op het nieuwsquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan ben je wel simpel ook als je daar in trapt
Jeetjequote:Op woensdag 4 maart 2020 11:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch zijn er al zeker 5 mensen in getrapt. Was op het nieuws
onderschat nooit hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch zijn er al zeker 5 mensen in getrapt. Was op het nieuws
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)haven-marseille.html
Ga NU rechtsafquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, dat kan je bijrijder ook roepen.
Dan is je IQ ook niet groter dan je schoenmaat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lol.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik moet hierbij denken aan een keer dat ik een dronken collega naar huis bracht.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet hierbij denken aan een keer dat ik een dronken collega naar huis bracht.
Je moet hier naar links.
hoezo naar links?
ja, naar links! LINKS!!
*ik neem de afslag en wil onderaan de afslag naar links*
Wat doe je nou!! ik zei toch links!!
JE KAN OP EEN SNELWEG NIET NAAR LINKS, LUL
[..]
ik moet hierbij denken aan een keer dat ik een dronken collega naar huis bracht.
Je moet hier naar links.
hoezo naar links?
ja, naar links! LINKS!!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]ben je er uiteindelijk wel gekomen?
Klinkt uitdagendquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje hooglandgorilla's aanstaren.
[..]
Je moet hier naar links.
hoezo naar links?
ja, naar links! LINKS!!
ja, maakte niet heel veel uit, het was gewoon een beetje knullig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]ben je er uiteindelijk wel gekomen?
Neem over 500 meter de tweede afslag op de rotonde.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Mijn navigatie op de snelweg: probeer te keren.
"Rijd de rotonde op en neem de derde afslag".quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:02 schreef CherryLips het volgende:
Mijn navigatie op de snelweg: probeer te keren.
ik had ooit een garmin navigatie die niet snapte hoe een turbo rotonde werkte.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Rijd de rotonde op en neem de derde afslag".
Het heeft een tijdje geduurd voor de tunnel bij Utrecht in m'n kaarten stond.
Ik had vorige week dat ik op een rotonde reed en ik de 13de afslag moest nemen….quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Rijd de rotonde op en neem de derde afslag".
Het heeft een tijdje geduurd voor de tunnel bij Utrecht in m'n kaarten stond.
Dat heeft Google Maps ook nog weleens. Hele rare constructies en bochten en dan denk je op de terugweg 'ja maar...'quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ooit een garmin navigatie die niet snapte hoe een turbo rotonde werkte.
als ik de rotonde 3/4 moest nemen stuurde die me rechtdoor en moest ik 200m verder omkeren en dan de rotonde 1/4 nemen
waze had dat in het begin ook wel eens.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heeft Google Maps ook nog weleens. Hele rare constructies en bochten en dan denk je op de terugweg 'ja maar...'
'Ja maar ik zie het gebouw daar, kan ik er dan niet gewoon hier in?'quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waze had dat in het begin ook wel eens.
dat je tijdens het rijden dacht. "ik weet vrij zeker dat ik nu een omweg maak"
Die autisten bij ons schrikken pas als hun favoriete game niet meer werkt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:08 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb op het grootste beamerscherm van Nederland net heel even die Corona world map gezet, best wel paniek hier en daar
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had ooit een garmin navigatie die niet snapte hoe een turbo rotonde werkte.
als ik de rotonde 3/4 moest nemen stuurde die me rechtdoor en moest ik 200m verder omkeren en dan de rotonde 1/4 nemen
Wauw.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik had vorige week dat ik op een rotonde reed en ik de 13de afslag moest nemen….
ik 4 keer rond…..en toen eraf.
Ik ben in de begindagen van navigatiesystemen een keer in een Italiaans weiland belandquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Wauw.![]()
Wel ook wel gehad dat we twijfelden aan de navigatie toen 'ie gewoon gelijk had. Gelukkig ook op een rotonde, dus dat werden gewoon wat extra rondjes.![]()
En bij Luik zo goed als blind achter de navigatie aanrijden was ook wel een uitdaging. Teveel bomen.
door luik op de navigatie is ook een uitdaging, want de grote doorgaande weg splitst zich daar vaak in 2 delenquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Wauw.![]()
Wel ook wel gehad dat we twijfelden aan de navigatie toen 'ie gewoon gelijk had. Gelukkig ook op een rotonde, dus dat werden gewoon wat extra rondjes.![]()
En bij Luik zo goed als blind achter de navigatie aanrijden was ook wel een uitdaging. Teveel bomen.
als je zo begint donder je zelf ook maar opquote:
Ik ben er meermaals doorheen gekomen zonder verkeerd te rijden, dus dát viel mee. M'n favoriete plek om te rijden zal het daarentegen nooit worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
door luik op de navigatie is ook een uitdaging, want de grote doorgaande weg splitst zich daar vaak in 2 delen
Je bent nog even leuk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je zo begint donder je zelf ook maar op
ik ben fantastischquote:
sowieso zal die stinkstad nooit mijn favoriete plek worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben er meermaals doorheen gekomen zonder verkeerd te rijden, dus dát viel mee. M'n favoriete plek om te rijden zal het daarentegen nooit worden.
Ben er nooit uitgestapt, dus geen idee.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sowieso zal die stinkstad nooit mijn favoriete plek worden.
de binnenstad en de markt zijn wel oke, maar verder heb ik er niks mee. Ook natuurlijk omdat ze er Frans sprekenquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben er nooit uitgestapt, dus geen idee.
Het was ook wel een hele ingewikkelde rotonde met een rotonde in ene rotonde in een rotonde omdat alle rijbanen gescheiden zijn. Dus je hebt ook echt zoveel afritten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Wauw.![]()
Liever Duitsland, maar Spa was best leuk F1 kijken vķķr die Max-gekte.quote:
Ben er een keer met de boot geweest. Vanuit Maastricht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de binnenstad en de markt zijn wel oke, maar verder heb ik er niks mee. Ook natuurlijk omdat ze er Frans spreken
Waar was die? Nu ben ik geīntrigeerd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:26 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het was ook wel een hele ingewikkelde rotonde met een rotonde in ene rotonde in een rotonde omdat alle rijbanen gescheiden zijn. Dus je hebt ook echt zoveel afritten.
Ik hoop dat Ferrari nog gestraft gaat worden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Liever Duitsland, maar Spa was best leuk F1 kijken vķķr die Max-gekte.
Alleen jammer van de infrastructuur om het circuit heen. Maar goed, dat wordt in Zandvoort nog veel erger.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik app je even een foto van google maps.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar was die? Nu ben ik geīntrigeerd.
Het wordt een mooie soap zo ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ferrari nog gestraft gaat worden.
Cheaters!!!
Ja, da's wel echt om te huilen. Alle voorzieningen daar wel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alleen jammer van de infrastructuur om het circuit heen. Maar goed, dat wordt in Zandvoort nog veel erger.
Mja, maar voor de ware oostblokervaring ga ik liever naar Hongarijequote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
België is anders charmanter dan Nederland op sommige gebieden.
Ja, wat gaat er door en wat niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het wordt een mooie soap zo ja.![]()
Gaat sowieso een interessant seizoen worden zo.
Duitslandquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze maar van m'n tripje afblijven. Om daar nu een week te gaan zitten zķnder F1...quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, wat gaat er door en wat niet.
Dit jaar is er ook geen duitse grand prix toch?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel echt superjammer dat ze het jaar dat we naar Duitsland hadden willen gaan, spontaan de Nurburgring niet meer deden.
Correct.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dit jaar is er ook geen duitse grand prix toch?
Het andere evenement ga je niet doen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze maar van m'n tripje afblijven. Om daar nu een week te gaan zitten zķnder F1...
Nog steeds niet besloten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:38 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het andere evenement ga je niet doen?
tuurlijk nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ferrari nog gestraft gaat worden.
Cheaters!!!
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als dat tellen zo doorgaat zit Haags hier continu
heb al jaren geen griepje meer gehad. wordt weer eens tijd.quote:
Meh, de timing zou nu wel echt ruk zijn, helemaal met dat thuis-isolatiegezeik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb al jaren geen griepje meer gehad. wordt weer eens tijd.
Idem.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb al jaren geen griepje meer gehad. wordt weer eens tijd.
Gewoon lekker 2 weken op de bank met Netflix en thuisbezorgdquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, de timing zou nu wel echt ruk zijn, helemaal met dat thuis-isolatiegezeik.
Maar weekend weg gepland.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker 2 weken op de bank met Netflix en thuisbezorgd
G E N O Tquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker 2 weken op de bank met Netflix en thuisbezorgd
Vrees je dat serieus ja?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
beter is het allemaal niet zo dramatisch dat je straks niet meer kan/mag reizen
vrezen is een wat groot woord, maar ik zie het wel gebeuren dat b.v. internationaal reizen drastisch aan banden wordt gelegd om verdere verspreiding te voorkomen.quote:
Da's hier alweer anders, reis gaat per auto.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:38 schreef mschol het volgende:
[..]
vrezen is een wat groot woord, maar ik zie het wel gebeuren dat b.v. internationaal reizen drastisch aan banden wordt gelegd om verdere verspreiding te voorkomen.
nou ga ik volgende week even weekendje naar disney parijs en zal ik er dan geen last nog van hebben; echter hou ik er stiekem in mijn achterhoofd wel een klein beetje rekening mee dat als het mis gaat (zeer snel vermenigvuldigen) ik niet zomaar op plek van bestemming meer kan komen (treinreis, geen rijbewijs ofzo)
Hier net iemand naar huis laten sturen omdat hij zat te hoesten, vroeg ja gaat het en ben je in een van die gebieden geweest waar Corona heerst? Yes been to Milan, came back last sunday, why?quote:
probleem is dat het ook enorme bakken met geld oplevert, dus met de huidge hoeveelheden gevallen zal het niet dicht gaan, maar op ten duur wel ja (in azie is een deel al dicht volgens mij)quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Al klinkt een toko als Disney juist wel weer als een plek die ze aan banden gaan leggen, gezien de enorme kuddes.
serieus? geezquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier net iemand naar huis laten sturen omdat hij zat te hoesten, vroeg ja gaat het en ben je in een van die gebieden geweest waar Corona heerst? Yes been to Milan, came back last sunday, why?
You stupid fuck!
RIP USquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier net iemand naar huis laten sturen omdat hij zat te hoesten, vroeg ja gaat het en ben je in een van die gebieden geweest waar Corona heerst? Yes been to Milan, came back last sunday, why?
You stupid fuck!
Net wat er van hogerhand besloten wordt natuurlijk. Als Frankrijk een Zwitserland doet, zullen ze gewoon dicht moeten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:52 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is dat het ook enorme bakken met geld oplevert, dus met de huidge hoeveelheden gevallen zal het niet dicht gaan, maar op ten duur wel ja (in azie is een deel al dicht volgens mij)
uiteraardquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat er van hogerhand besloten wordt natuurlijk. Als Frankrijk een Zwitserland doet, zullen ze gewoon dicht moeten.
Wat doet Zwitserland dan?quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat er van hogerhand besloten wordt natuurlijk. Als Frankrijk een Zwitserland doet, zullen ze gewoon dicht moeten.
Loop die jongen eens niet zo op te naaien joh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Treinreizen staat sinds deze ochtend 4 weken quarantainestraf op in Zwitserland.
Geen grote evenementen toestaan. Dus als Disneyland daar had gezeten, was dat vast ook dichtgegaan.quote:
over zeep?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Chef heeft via app ruzie gemaakt met de baas.
ik moest even nadenken toen ik dit las, maar je zult chefkok bedoelenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:37 schreef bitterbal het volgende:
Chef heeft via app ruzie gemaakt met de baas.
Nee over het besparen van de urenquote:
Ja chefkok :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moest even nadenken toen ik dit las, maar je zult chefkok bedoelen
Anders was de baas met zichzelf ruzie aan het maken
Dan had ik gewoon weggelopen. 17u klaar is klaar.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee over het besparen van de urenZe wilde de afwasser voor vanaaf afbellen die ook de koude kant kan. En chef is om 1700 klaar dus die zal weer gebeuren dat die moest blijven.
Dus die ging uit zijn stekkerBaas krabbelde snel terug :p
Zo gaat het heel vaak met hemquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dan had ik gewoon weggelopen. 17u klaar is klaar.
Moet je 1x gewoon weglopen. 17u klaar = 17u klaar. Point made.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo gaat het heel vaak met hem![]()
Moet hij andere afbellen en dan word het zo druk dat hij alsnog moet blijven :p
Oow ja dat wist ikquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen grote evenementen toestaan. Dus als Disneyland daar had gezeten, was dat vast ook dichtgegaan.
Ja hij heeft zijn punt nu wel gemaakt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Moet je 1x gewoon weglopen. 17u klaar = 17u klaar. Point made.
Krijg het lazarus joh kontfrikandelquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Treinreizen staat sinds deze ochtend 4 weken quarantainestraf op in Zwitserland.
Oh. vanaf vakantieadres ook echtquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij heeft zijn punt nu wel gemaakt.
hij stuurde dat hij klaar was met haar gezeik vanaf haar vakantieadres
krijg je dan bitterballen als tarrels?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krijg het lazarus joh kontfrikandel
oh, ze is zelf ook nog gewoon op vakantie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hij heeft zijn punt nu wel gemaakt.
hij stuurde dat hij klaar was met haar gezeik vanaf haar vakantieadres
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ze is zelf ook nog gewoon op vakantie?
Beetje zelfde idee als dat ze bij ons vanuit Nederland gaan vertellen hoeveel slagen per minuut wij met een kwast moeten makenquote:
Ken je daar niet gaan werken?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:44 schreef bitterbal het volgende:
Oud collega heeft zelf een zaak geopend.
Was net weer wezen kijken.
Fucking mooi
slagen per minuut?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beetje zelfde idee als dat ze bij ons vanuit Nederland gaan vertellen hoeveel slagen per minuut wij met een kwast moeten maken
jij bent schilder?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vegen.. smeren.. hoe je het wilt noemen.
Ja weet niet of het verstandig isquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat moet je zelf vragen................?
Waarom niet? Wie niet waagt, die blijft maagd..quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja weet niet of het verstandig isEn het ziet er uit alsof die voorlopig genoeg personeel heeft. Hij is wel altijd enthousiast als die mij ziet maar weet niet wat die van mij als collega vindt
Ja dat klopt ;p Kijken wel na de vakantie hoe het gaat.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waarom niet? Wie niet waagt, die blijft maagd..
quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben je nu excuses aan het verzinnen om het niet te hoeven vragen?
Nice.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ehhhhhh
Best wel goed.
Ik ben opener en blijer.
Al blijft toelaten un crime.
En met jou mevrouw?
Kleine stapjesquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ehhhhhh
Best wel goed.
Ik ben opener en blijer.
Al blijft toelaten un crime.
En met jou mevrouw?
je kan 'm toch een appje sturen van joh vanaf dan end an ben ik b. bal-loos. En zoek ik weer werk.. Als je wat weet hoor ik t graag..quote:
Wederzijdsquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kleine stapjes![]()
Blij je online te zien.
HIer gaat alles goed.
Ja al ben een beetje terughoudend in het werken voor iemand die ik ken. Heb em net verteld dat ik ontslag heb genomen en dat ik op vakantie ga. Kan hem in de komende maanden altijd nog een app sturenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je kan 'm toch een appje sturen van joh vanaf dan end an ben ik b. bal-loos. En zoek ik weer werk.. Als je wat weet hoor ik t graag..
Tja begrijpelijk wel op zich..quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al ben een beetje terughoudend in het werken voor iemand die ik ken. Heb em net verteld dat ik ontslag heb genomen en dat ik op vakantie ga. Kan hem in de komende maanden altijd nog een app sturen
Ja zou ik ook niet zo heel snel doen nee ;pquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Tja begrijpelijk wel op zich..
Al weiger ik alleen pertinent om voor familie te werken
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je wel leuke dingen gedaan afgelopen tijd?
Dingen die je hebt kunnen oplossen?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee.
Soms.
Hoop andere dingen aan mijn hoofd gehad
Ik durf niet meer te klikkenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
awww kijk nou
https://www.facebook.com/WSBTNews/videos/205947490461395/
Nounou oplossenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dingen die je hebt kunnen oplossen?
Gelukkigquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nounou oplossen
Soms moet je wel eens wat.
Nu weer ruimte
Was het maar zo.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was je 2 maanden opgenomen of zo?
jaweeelquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te klikken
lekker krabbenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:55 schreef bitterbal het volgende:
awww kijk nou
https://www.facebook.com/WSBTNews/videos/205947490461395/
Primaquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent soms een groot mysterie.
Ja vanavond.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:06 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh!, lekker poepen op je eigen wc!
Echt hequote:Op woensdag 4 maart 2020 16:06 schreef Karzai het volgende:
Haags ga naar huis joh!, lekker poepen op je eigen wc!
Gewoon 2 maanden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
Ik weet niet of ik 6 weken thailand moet doen of 2 maanden
Doe dan maar 2 maanden, die 2 weken langer maken dan ook niet meer uit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
hoeveel Couric?quote:
7 wekenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
als je het geld hebt: wie houdt je tegen? Voor je baas hoef je niet terug te komenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:07 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het geld hebt: wie houdt je tegen? Voor je baas hoef je niet terug te komen
is meer dat ik bang ben dat het vanaf de 2e week mei helemaal is uitgestorvenquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je het geld hebt: wie houdt je tegen? Voor je baas hoef je niet terug te komen
Ga voor mijn rust :pquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:09 schreef Karzai het volgende:
2 weken thailand, 2 weken cambodja, 2 weken vietnam en 2 weken laos
Als je dan nog geen enge ziekte hebt, dan zit het er ook gewoon niet in voor je.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:09 schreef Karzai het volgende:
2 weken thailand, 2 weken cambodja, 2 weken vietnam en 2 weken laos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |