Hallo makker.quote:
Gewoon alles incognito openen johquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bijna alles is de laatste tijd een premium-artikel bij de Telegraaf, dat de column van Dirk dit niet is zegt me al genoeg.
Waar?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Had je de blunder van Onlogisch al gezien? (Nee, niet die over de wedstrijd van Feyenoord, die was van gisteren, vandaag ging hij wéér onderuit)
Tr meegepakt. Dit is NIET de bedoeling.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon alles incognito openen joh
Doe ik ook als ik wat wil lezen, maar alle columns zijn premium, behalve die van Dirk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gewoon alles incognito openen joh
Vertel eensquote:Op woensdag 4 maart 2020 18:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo makker.
Had je de blunder van Onlogisch al gezien? (Nee, niet die over de wedstrijd van Feyenoord, die was van gisteren, vandaag ging hij wéér onderuit)
Uh ok?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tr meegepakt. Dit is NIET de bedoeling.
@:banny
Als je dacht dat je alles gezien had...quote:
quote:
Ik mis de context een beetje, maar moet toegeven dat er bij mij ook geen informatie meer binnenkomt vandaag.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
VBL / [VBL SC #7377] Corona is slechts een griepje
Het kan nog wel iets mooier, maar ik krijg tenminste geen tyfus meer aan m’n ogen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het echt mokerlelijk![]()
Maar terugschakelen naar lichte modus is geen optie.
Neem een donkergrijs achtergrondquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind het echt mokerlelijk![]()
Maar terugschakelen naar lichte modus is geen optie.
Tijd voor een FOK! dark mode.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het kan nog wel iets mooier, maar ik krijg tenminste geen tyfus meer aan m’n ogen.
Ik heb nu een zwarte achtergrond. Is donkergrijs beter?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neem een donkergrijs achtergrond
Graag gedaan
Ik heb sinds kort ook een nieuwe, vorige ging kapot. Maar ik ben gewoon verliefd op deze. Led verlichting en display op mijn vloer met tijd etc. 😍🥰🤩quote:
Android is sowieso verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
vind hem op android niet zo mooi
kanker android
OP Iphone welquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb nu een zwarte achtergrond. Is donkergrijs beter?
Dat lijkt me extreem, je doet dat ding aan en je bent wegquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook een nieuwe, vorige ging kapot. Maar ik ben gewoon verliefd op deze. Led verlichting en display op mijn vloer met tijd etc. 😍🥰🤩
Ik weet eigenlijk niet wat ik gekker vind, een relatie aangaan met een matras of verliefd worden op een vaatwasser.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb sinds kort ook een nieuwe, vorige ging kapot. Maar ik ben gewoon verliefd op deze. Led verlichting en display op mijn vloer met tijd etc. 😍🥰🤩
Haha ja inmiddels wel hoor maar in het beginquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat lijkt me extreem, je doet dat ding aan en je bent weg
Ja niet letterlijk natuurlijk he, Nelisquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat ik gekker vind, een relatie aangaan met een matras of verliefd worden op een vaatwasser.
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken!quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja niet letterlijk natuurlijk he, Nelis
Hoeft echt niet. Heb ook nog geen koorts.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik begon me al zorgen te maken!
Nee, niet voor jou.quote:
Zoals je terug kunt lezen heb ik je enorm gesteund toen je gevangen zat. Of niet, maar dan is het weggemodereerd.quote:
moet jij wetenquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goedenavond
Ik ben in een goede bui!
Ik heb het gezien, ik weet weer wie mijn echte vrienden zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals je terug kunt lezen heb ik je enorm gesteund toen je gevangen zat. Of niet, maar dan is het weggemodereerd.
Debiel dat je verbannen was. @:tjacka @:zipportal @:lonaa en ik hopen je snel weer te zien in COR!
Hallo zegquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou.
Walgelijke minderwaardige gore teringhond met je afgetakelde teringkop en je hebt nog een joods wjif ook.
Nooit geweten dat je moeder joods is eerlijk gezegd, maar dan ben jij het toch ook?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, niet voor jou.
Walgelijke minderwaardige gore teringhond met je afgetakelde teringkop en je hebt nog een joods wjif ook.
Fijn je weer te spreken maatquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat je moeder joods is eerlijk gezegd, maar dan ben jij het toch ook?
Scrummiequote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zoals je terug kunt lezen heb ik je enorm gesteund toen je gevangen zat. Of niet, maar dan is het weggemodereerd.
Debiel dat je verbannen was. @:tjacka @:zipportal @:lonaa en ik hopen je snel weer te zien in COR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |