de lol. ik wil weten hoe dat uitziet.quote:
Van mij nooitquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lol. ik wil weten hoe dat uitziet.
en van jou. Altijd van jou
quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kijk @:kiid zo open je nou een topic.
GrGr
quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:13 schreef Mortaxx het volgende:
Weinig mensen durven te posten zonder de officiële dagopening
Begrijpelijk, maar hierbij ben ik er om het topic weer te openen. Iedereen veel post plezier gewenet vandaag!quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:13 schreef Mortaxx het volgende:
Weinig mensen durven te posten zonder de officiële dagopening
Corona? Beterschap vriendquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terug uit het ziekenhuis. Niks gebroken gelukkig.
Moet slechts rust houden.
Ja als hij denkt dat hij mogelijk wat gebroken heeft is corona een optie. Zelfs als grap is dit mislukt omdat het kant nog wal raakt.quote:
Van die val vorige week of wat anders?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Terug uit het ziekenhuis. Niks gebroken gelukkig.
Moet slechts rust houden.
Ik vond het wel een goede grapquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja als hij denkt dat hij mogelijk wat gebroken heeft is corona een optie. Zelfs als grap is dit mislukt omdat het kant nog wal raakt.
[..]
Van die val vorige week of wat anders?
Was meer een gniffel. Zat ook op het toilet toen ik het las. Dan voelt het raar om alles te gevenquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:18 schreef dud0r het volgende:
Ik hoop dat je je broek vol schijt van het lachen
Ja, van de val.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja als hij denkt dat hij mogelijk wat gebroken heeft is corona een optie. Zelfs als grap is dit mislukt omdat het kant nog wal raakt.
[..]
Van die val vorige week of wat anders?
en dan ga je nu pas naar het ziekenhuis als je dacht dat het mogelijk gebroken was?quote:
Dacht dat het wel meeviel, maar werd erger. Doktertje gepakt vanmorgen. Die dacht een breuk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dan ga je nu pas naar het ziekenhuis als je dacht dat het mogelijk gebroken was?
Alles verrekt zo ongeveer. Blauwe plekken op aanhechtingspunten.quote:
naarquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles verrekt zo ongeveer. Blauwe plekken op aanhechtingspunten.
Ach, we overleven het wel. Lekker rustig aan doen.quote:
was het maar zes wekenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we overleven het wel. Lekker rustig aan doen.
Ben al lang blij dat ik niet 6 weken hoef te herstellen van een breuk.
Mijn hand duurde iets van 2.5/3 maandenquote:Op woensdag 4 maart 2020 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we overleven het wel. Lekker rustig aan doen.
Ben al lang blij dat ik niet 6 weken hoef te herstellen van een breuk.
Faphand?quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn hand duurde iets van 2.5/3 maanden
Vervelend kaneeltjequote:Op woensdag 4 maart 2020 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles verrekt zo ongeveer. Blauwe plekken op aanhechtingspunten.
ik ben al vanaf net na de kerst bezigquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die is er ook bijna niet hierquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moest mijzelf even opladen.
Zag even de meerwaarde niet om hier aanwezig te zijn.
Ja gaat wel prima eigenlijk.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wel tof.
En met jou?
Is de tuin mooi?
Topquote:Op woensdag 4 maart 2020 16:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja gaat wel prima eigenlijk.En nee nog niet mee bezig geweest.
Je hebt er geen verstand van.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
Dit riep ik al begin van het seizoen
ik denk dat heerenveen kampioen wordt en ado tweedequote:Op woensdag 4 maart 2020 17:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
Dit riep ik al begin van het seizoen
Een kenner!quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat heerenveen kampioen wordt en ado tweede
Dank uquote:
Jij gelukkig ook nietquote:
Kan allemaal #knotsgekquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt door coronaquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij gelukkig ook niet
[..]
Kan allemaal #knotsgek
flippiemississippiquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij gelukkig ook niet
[..]
Kan allemaal #knotsgek
Ik voel hemquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ook dat nog eens ja. Ben stijf rechts
Snap je hem?![]()
???quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:16 schreef dud0r het volgende:
haags kan ons vast meer vertellen over mijn voorspelling of die correct is
Zeer benieuwdquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:16 schreef dud0r het volgende:
haags kan ons vast meer vertellen over mijn voorspelling of die correct is
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat jij binnen 10 jaar sterft aan overgewicht
quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dezequote:
sowquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat jij binnen 10 jaar sterft aan overgewicht
Uiteraardquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haaa scrup we hadden het toevallig gister nog over je!!
oh waarom nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou daar ben ik niet helemaal zeker van.
Jij denkt dat ado nog even kampioen wordt hequote:
Nou nee.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij denkt dat ado nog even kampioen wordt he
Integendeelquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denken is niet jouw sterkste kant.
Hij heeft ook geen sterkte kantenquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Denken is niet jouw sterkste kant.
durf je wel tegen een invalide!?quote:
Sow!quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Juist! Daarom zou ik ook tegen @:flippiee durven vechten.
kloptquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:
Tegen haags niet, als ie toevallig voorover knockout valt ben je geplet.
Oei. Nare zaken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 16:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zonder meer. Dokter zei eerst 6 weken rust houden, ik dacht dat ik gek werd. Wil gewoon werkenquote:
Van de trap gevallen. Door de kat.quote:
Hjb mislukte eiquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb zelf katten gehad dus ik weet welquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Katten zijn fantastisch broer. Je weet niet
Dat is nog erger dan kiid. Die was alleen een zacht eiquote:
Nu niet meer dus?quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb zelf katten gehad dus ik weet wel
[..]
Dat is nog erger dan kiid. Die was alleen een zacht ei
Geen chocola?quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Broccoli, aardappeltjes en een burger.
Wat heb je met haar gedaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ze is nogal recalcitrant de afgelopen dagen.
Ik wil met haar salsa dansenquote:Op woensdag 4 maart 2020 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee dat is nu het corona topicquote:Op woensdag 4 maart 2020 20:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is de allerleukste reeks van heel onz
Slysherrif vindt dit ook
Hey MURP. Lang niet gezien.quote:
vooral een leven buiten FOK!quote:Op woensdag 4 maart 2020 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hey MURP. Lang niet gezien.
Waar heb je zoal uitgehangen?
Zin in slapenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar wat is er Etto? Zeg het eens.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel, bedtijd...
Kidd komt zo de kiet sluiten
flipppppppppiedepippppppieeemississippppiiiiiiiiiiiiquote:
Mag dat nog wel???quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens zullen we onze UI in de op zetten
Doe es gekquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:09 schreef Mortaxx het volgende:
Jongens zullen we onze UI in de op zetten
Hallo ettooooooquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn favo verkeerde-bus-instap-mevrouw
quote:
Dag Etto stilettoquote:
I post nog in ESF SC.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik mis @:I. die kon altijd snel posts tevoorschijn toveren. Ik ben druk opzoek naar een berichtje waarmee ik Mortaxx zijn ongelijk kan bewijzen maar ik kan hem niet vinden goffedomme
quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:30 schreef Amarantha het volgende:
Oh dat is geen woord schijnbaar, kinderopvang dan.
Ik wilde mijn post quoten dat Ajax de finale niet zou halen en toen lachte Mortie me uitquote:
KOM D'R ANquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij zijn niet meer goed genoeg.
[..]
Kom dan.
Matigquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik mis @:I. die kon altijd snel posts tevoorschijn toveren. Ik ben druk opzoek naar een berichtje waarmee ik Mortaxx zijn ongelijk kan bewijzen maar ik kan hem niet vinden goffedomme
Nog matiger.quote:
Men kan proberenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk niet dat je zijn aandacht zal krijgen
Dit zijn wel terechte emogifsquote:
Dit is onmogelijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:31 schreef Fok-it het volgende:
Hoop echt dat Ten Hag snel oprot.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post quoten dat Ajax de finale niet zou halen en toen lachte Mortie me uit
Seizoen stort als een kaartenhuis in elkaar jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop echt dat Ten Hag snel oprot.
3 keer niks inderdaad.quote:
quote:
Hele seizoen lijkt al nergens op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Seizoen stort als een kaartenhuis in elkaar ja
Duncan donuts.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:39 schreef Amarantha het volgende:
Maar ja ik vond Duncan ook niet meteen geweldig en toch gewonnen.
Ga lekker naar DTSquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:41 schreef skysherrif het volgende:
Weinig verstand van voetbal, muziek hier.
Sowieso weinig verstand hier.
Toy boy zeker?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:41 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi kijk ik een nieuwe serie.. is het Spaans. Moet ik wel opletten.
Jij post weer he, dan heeft hij een reden om te komenquote:
:squote:Op woensdag 4 maart 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij post weer he, dan heeft hij een reden om te komen
Zag hem in top 10 van Netflix staanquote:
Dat had niemand kunnen voorspellen na de eerste 10 wedstrijden.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:41 schreef Flippiee het volgende:
Zou wat zijn als Feyenoord nog kans krijgt op de dubbel lol
Nee, bedoel dat iemand steeds een hoger bod doet op mijn bod... vast een manquote:
Ja ik ook dus dacht ik geef het een kans. Maar moet I am not okay with this ook nog afkijken.quote:
We gaan hem klappen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, bedoel dat iemand steeds een hoger bod doet op mijn bod... vast een man
Jaquote:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat had niemand kunnen voorspellen na de eerste 10 wedstrijden.
Die had ik net aangezet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook dus dacht ik geef het een kans. Maar moet I am not okay with this ook nog afkijken.
Ja is het wat? Had hem wel in mijn lijst gezet. Leuke serie trouwens wel.. Is met die chick uit It.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik net aangezet.
En gister All the Bright Places gekeken, die film stond ook in top 10. Mooie film wel
Ach, kunnen ze weer wat centjes investeren in een degelijk stadion. En wat geld voor Dickie.quote:
Dat is de veilingsite. Je moet je verhoogde boden steeds met procent of 20 laten afnemenquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, bedoel dat iemand steeds een hoger bod doet op mijn bod... vast een man
Ik zou al reden genoeg moeten zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij post weer he, dan heeft hij een reden om te komen
Gun het Dick welquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, kunnen ze weer wat centjes investeren in een degelijk stadion. En wat geld voor Dickie.
Ahhquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is het wat? Had hem wel in mijn lijst gezet. Leuke serie trouwens wel.. Is met die chick uit It.
Heb je the end of the fucking world gezien?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhhIk dacht al, waar ken ik haar van
Ja, is met Elle Fanning. Die speelt wel goed
Ook leuk om naar te kijken zekerquote:Op woensdag 4 maart 2020 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
AhhIk dacht al, waar ken ik haar van
Ja, is met Elle Fanning. Die speelt wel goed
Deze antwoord ga ik niet bevragenquote:
Ja, beetje zelfde soort serie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je the end of the fucking world gezien?
Die rooie?quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja is het wat? Had hem wel in mijn lijst gezet. Leuke serie trouwens wel.. Is met die chick uit It.
Zeker. Al zie ik Dick ook wel stoppen na een kampioenschap, want beter gaat het niet worden.quote:
Ohquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee joh dat geldt alleen voor mannen
Je slaat liever de hand aan jezelf?quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik probeer het een beetje te vermijden want heb niet zoveel zin
Klopt, ben daarom dol op mijn vriendquote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echter jong van geest en uiterlijk. Daar gaat het uiteindelijk om lieve Flip
Hij gaat liever gamen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je slaat liever de hand aan jezelf?
Ja, is minder gedoequote:Op woensdag 4 maart 2020 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je slaat liever de hand aan jezelf?
quote:
Dat doet Mortie ook steeds vaker. Waarschijnlijk aangestoken door Kiid en Kingfloplandquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mortie aan acts mee gaat doen dan kan de wereld net zo goed vergaan
Bah bah bahquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet Mortie ook steeds vaker. Waarschijnlijk aangestoken door Kiid en Kingflopland
Nee ik ben vooral corona MOEquote:
Jongeeeeequote:Op woensdag 4 maart 2020 23:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nu weet ik hoe het voelt om mod te zijn
Er zijn weleens dagen dat ik zijn posts niet meekrijgquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:09 schreef skysherrif het volgende:
Wat post haags ook altijd als het hier weer vroegtijdig stil valt??
vgm was het iets vanquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn weleens dagen dat ik zijn posts niet meekrijg
WEER EEN KANS GEMIST OM FLINK TE SCORENquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
vgm was het iets van
WEER GEEN SUCCES!
maar dat was dan in de nachtbagger
Ik zou het niet weten...quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WEER EEN KANS GEMIST OM FLINK TE SCOREN
puntjes voor degene die weet wie ik hier citeer
Stop deze actquote:
Dat is geen act malle jongenquote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als jij met je maisie williams act stopt
Maar over mooie dames gesproken. Hoe is het met de liefde?quote:Op donderdag 5 maart 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als jij met je maisie williams act stopt
Ben maar overgegaan op mooie mannenquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Nou slapen dan maar gezien ik keihard genegeerd wordt door Sky
Waarbijquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik ook uit de hoogte gaan doen in fb. Dan hoor ik er echt bij
vriendquote:
Gvd druk man kan niet eens meer normaal mee posten in sc topics.quote:
Druk is altijd goed!quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gvd druk man kan niet eens meer normaal mee posten in sc topics.
En met jou?
Nou niet helemaal mee eens dus.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Druk is altijd goed!
Ja prima wel.
Ik gun je rustiger tijden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou niet helemaal mee eens dus.
Maar dat is wel goed om te horen
Dank makkerquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik gun je rustiger tijden.
CANCELEDquote:Op donderdag 5 maart 2020 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft iemand van jullie een suggestie voor de titel van een mail waarin ik een docent mededeel dat ik toch het vak niet ga afronden ivm een drukke agenda?
Er is niets mis met een non-theïstisch wereldbeeld, maar het gaat fout zodra je een wereldbeeld enkel beargumenteert vanuit epistemische waarden (d.i. waarden die betrekking hebben op kennis). Er is meer in een wereldbeeld dan slechts kennis, er is ook een bepaalde geleefde ervaring, een gevoel, etc.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee dan?
Ik voel me nu dom maar ik snap niwt wat een theistiche blik voor meerwaarde heeft op een redelijk wereldbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |