Okequote:Op maandag 2 maart 2020 18:36 schreef Mortaxx het volgende:
Het topic is gewoon open hoor jongens (m/v)
Hey ettooooooooooooooooooooooooooooquote:Op maandag 2 maart 2020 18:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
FLIPPIEVANMISSISSIPPPPPPPIIIIIIIIII
Homofoobquote:
Gewoon kwestie van smaak Ettoquote:
Kun je doen, praten we gewoon verder.quote:Op maandag 2 maart 2020 19:58 schreef Kiid het volgende:
Hebben jullie vanavond een hoop te bespreken? Anders voorzie ik een vroege sluiting
kom straks nog even wat zilvervisjes brengen trouwensquote:Op maandag 2 maart 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je doen, praten we gewoon verder.
quote:Op maandag 2 maart 2020 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
kom straks nog even wat zilvervisjes brengen trouwens
Ga ik voortaan ook in klb fb doenquote:Op maandag 2 maart 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is juist niet de bedoeling. Je zou het goede voorbeeld moeten gevenquote:Op maandag 2 maart 2020 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook. Met vanillesausquote:
Ben volgens mij geen ONZ mod hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is juist niet de bedoeling. Je zou het goede voorbeeld moeten geven
niet?quote:
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niet?
Ja ok, wanneer je weer paddenstoelen bent gaan plukken
Haha watquote:Op maandag 2 maart 2020 20:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
of in je 'kruidentuin' bezig bent geweest
Dat is lang geleden.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wanneer je weer aan het trippen bent
o zit er een verschil tussen stoned en trippen?quote:
Jazekerquote:Op maandag 2 maart 2020 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
o zit er een verschil tussen stoned en trippen?
Ja, geen verstand van, van drugs.
Ahhh... caballero country...
Stoned is gewoon het chille effect van wiet en trippen is dat je leipe shit ziet door drugs.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat iets anders dan?
Wat is besteend zijn dan?
psychedelische zilvervisjes die gedichten voordragen op een eenwieler?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stoned is gewoon het chille effect van wiet en trippen is dat je leipe shit ziet door drugs.
Ja zoiets.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
psychedelische zilvervisjes die gedichten voordragen op een eenwieler?
Je rookt als een ketter en je hebt er nooit over nagedacht wat anders te proberen dan tabak?quote:
nee, lijkt me gevaarlijk, drugsquote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je rookt als een ketter en je hebt er nooit over nagedacht wat anders te proberen dan tabak?
Drank is wel wat gevaarlijker dan een wietje hier en daarquote:Op maandag 2 maart 2020 20:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, lijkt me gevaarlijk, drugs
Nou nee, in de zin van waar gaat mijn geest DAN allemaal heen..quote:Op maandag 2 maart 2020 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drank is wel wat gevaarlijker dan een wietje hier en daar
Je geest vernauwt juist van alcoholquote:Op maandag 2 maart 2020 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou nee, in de zin van waar gaat mijn geest DAN allemaal heen..
Can't be pretty, dawg
maar alcohol doe ik ook niet...quote:Op maandag 2 maart 2020 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je geest vernauwt juist van alcoholHet is niet voor niets een keiharde harddrug met alleen heroine, cocaine en meth als schadelijker
zozozozozozo...quote:Op maandag 2 maart 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Anders beetje lame om nu al te roepen zin in weekend.
Bijna Etto, bijnaquote:Op maandag 2 maart 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen gezonde drugs zoals tabak
Ja kan ik niet allemaal zeggen hoor.quote:Op maandag 2 maart 2020 20:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zozozozozozo...
wat voor plannen
quote:Op maandag 2 maart 2020 20:38 schreef Amarantha het volgende:
Anders beetje lame om nu al te roepen zin in weekend.
wanneer is het huwelijk?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan ik niet allemaal zeggen hoor.
Geen idee eigenlijk. Volgens mij is dat niet zo erg als veel mensen denkenquote:
koffie is lekker man... je weet NIE wa je mistquote:Op maandag 2 maart 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Volgens mij is dat niet zo erg als veel mensen denken
Smerig, dat wel
Bah romantisch doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
I don't drink coffee I take tea my dearquote:Op maandag 2 maart 2020 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie is lekker man... je weet NIE wa je mist
theequote:Op maandag 2 maart 2020 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I don't drink coffee I take tea my dear
Theequote:Op maandag 2 maart 2020 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I don't drink coffee I take tea my dear
oh... ja ik ben nogal wel van de romantiekquote:Op maandag 2 maart 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie eigenlijk? Ben gewoon vrijgezel hoor.
Oh, heyquote:Op maandag 2 maart 2020 20:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wie eigenlijk? Ben gewoon vrijgezel hoor.
Mijn eigen huis?quote:Op maandag 2 maart 2020 20:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh... ja ik ben nogal wel van de romantiek
OK... naar welke eettent ga je vrijdag?
zal jou eens even volgieten met zwarte koffie dan...quote:
Heb je nog wat laatste woorden?quote:
Ik drink geen koffie.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal jou eens even volgieten met zwarte koffie dan...
werkt altijd
Colaatje, red-bulltjequote:Op maandag 2 maart 2020 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja vind je het gek dat je dan moe bent
2 weekjes vakantie met de griep inderdaad.quote:
Lekker netflixenquote:Op maandag 2 maart 2020 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 weekjes vakantie met de griep inderdaad.
Beetje Plague Inc spelenquote:
Nee want het is ook straks bedtijd.quote:Op maandag 2 maart 2020 21:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja vind je het gek dat je dan moe bent
Ik was vandaag ook bij de tandarts, gelukkig niet voor mezelf. Hij mocht inderdaad ook geen hand meer geven, maar deed dat tot twee keer toe toch per ongelukquote:Op zondag 1 maart 2020 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Nee moest naar de tandarts (lol) die mochten ook geen hand meer geven trouwens
![]()
Die Frozen filmpjes zijn niet zo bijzonder hoor, maar wel vermakelijk. Bij Frozen 2 toch wel een aantal keer moeten lachen, alleen dat zingen na elke drie minuten is natuurlijk wel onzinnig.
moemoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 2 maart 2020 22:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was vandaag ook bij de tandarts, gelukkig niet voor mezelf. Hij mocht inderdaad ook geen hand meer geven, maar deed dat tot twee keer toe toch per ongeluk.
Ik wil het juist zien vanwege “let it go” en zodat ik begrijp wie Elsa is natuurlijk.
Ettoooooquote:Op maandag 2 maart 2020 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
moemoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Speel je nog steeds?quote:
elke dagquote:Op maandag 2 maart 2020 22:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Speel je nog steeds?
De laatste keer dat ik speelde was een paar weken terug met een klein groepje.
Duurde alleen niet zo heel lang.
Heb jij Trevor Noah gezien?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Zat dus te denken dat nu misschien wel het moment is om in Netflix te investeren: de hele beurs is treurig vanwege corona, maar iedereen die ziek is wil wel vermaakt worden natuurlijk
Ik zag een filmpje van hem waarin dit naar voren kwamquote:
Ah shit, ben dus niet de enigequote:Op maandag 2 maart 2020 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag een filmpje van hem waarin dit naar voren kwam![]()
Netflix en shit waren gestegen qua aandelen en de outgoing-bedrijven zeg maar, Uber, restaurantketens etc etc daalden allemaal
Alle coronapatiënten het land uit?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Hahah iemand in het corona-forum denkt dat ik een pvv-er ben![]()
mondkapjestax!!quote:
Ja, gewoon alle domme mensen die het advies van de overheid niet opvolgen meer laten betalen, topideequote:
Nu daar ook maar ff topic gemaakt:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:17 schreef Fok-it het volgende:
Hahah iemand in het corona-forum denkt dat ik een pvv-er ben![]()
Jij gaat gelijk maar de filosofische kant opquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nu daar ook maar ff topic gemaakt:
COR / Immoreel als je geen handen wast?
Kuch je je longen uit je lijf ja?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou me niks verbazen als ik al corona heb (lol)
Moet toch mijn forum representen hehquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat gelijk maar de filosofische kant op
In de KOELKAST HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou me niks verbazen als ik al corona heb (lol)
Zo bijzonder is dat bier niet om in huis te halen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
In de KOELKAST HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Eén van de positieve effecten van dit virus is de verliezen die dat bedrijf heeft geledenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo bijzonder is dat bier niet om in huis te halen.
Lijkt me juist dat meer mensen het gaan proberen voor de grap.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eén van de positieve effecten van dit virus is de verliezen die dat bedrijf heeft geleden
Eén keer gedronken maar ik vond het niet zo bijzonder.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:49 schreef Fok-it het volgende:
Wat een gehaaat op Corona bier zeg
Is toch lekker?
Oh vind het wel lekker, zeker met warm weer. Citroentje erinquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eén keer gedronken maar ik vond het niet zo bijzonder.
Al drink ik sowieso weinig alcohol meer.
Inmiddels hebben ze iets van 130 miljoen verlies geledenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me juist dat meer mensen het gaan proberen voor de grap.
Ik drink alleen nog Hertog Jan eigenlijk als ik al drink.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh vind het wel lekker, zeker met warm weer. Citroentje erin
Maar ik ben ook vrijwel geheelonthouder
Wat waren de cijfers in de jaren ervoor?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Inmiddels hebben ze iets van 130 miljoen verlies geleden
https://www.independent.c(...)mptoms-a9364371.htmlquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat waren de cijfers in de jaren ervoor?
Vind het echt bizar dat zoiets een merk zo kan beschadigen. En dat er kennelijk dus zoveel mensen zijn die dat niet los van elkaar kunnen zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)mptoms-a9364371.html
Ah omdat mensen dus gewoon minder naar nachtclubs gaan om het te drinken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)mptoms-a9364371.html
Mensen zijn debielquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het echt bizar dat zoiets een merk zo kan beschadigen. En dat er kennelijk dus zoveel mensen zijn die dat niet los van elkaar kunnen zien.
Ik zag ook een tijdje terug zo'n plaatje voorbij komen waarbij alle coronabiertjes zo'n 35% korting want over datum sticker hadden in de AH, implicerend dat niemand dat dus kocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah omdat mensen dus gewoon minder naar nachtclubs gaan om het te drinken.
Makes sense.
Hm. Lastig. Ik heb net geleerd dat de meeste mensen deugen en dus niet zo debiel zijn als we denken. Maar je gaat met zulke dingen nog vaak genoeg twijfelen jaquote:
Ik wil niet accepteren dat mensen zo zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik zag ook een tijdje terug zo'n plaatje voorbij komen waarbij alle coronabiertjes zo'n 35% korting want over datum sticker hadden in de AH, implicerend dat niemand dat dus kocht.
Corona is Latijn voor krans, zoals ze eruit zienquote:
Je kan prima debiel zijn en deugenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm. Lastig. Ik heb net geleerd dat de meeste mensen deugen en dus niet zo debiel zijn als we denken. Maar je gaat met zulke dingen nog vaak genoeg twijfelen ja
Spuit11quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Corona is Latijn voor krans, zoals ze eruit zien
Oh niet zo gevolgd, hebben dat soort virussen niet allemaal dezelfde vorm dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Corona betekent kroon en het virus leek bij ontdekking een soort kroon te hebben
Ze zien er helemaal niet uit als een krans.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Corona is Latijn voor krans, zoals ze eruit zien
Dat zou ik wel vermakelijk vinden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:01 schreef naatje_1 het volgende:
Biden gaat dus gewoon Sanders verslaan en we krijgen 4 jaar meer Trump. U leest het hier als eerst.
Wanneer we het positieve doen.quote:
Omg nerdjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 00:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Corona betekent kroon en het virus leek bij ontdekking een soort kroon te hebben
Ik probeer wel meer deugdzaam te leven sinds ik met Aristoteles - Ethica bezig benquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wanneer deugen we?
Zie jij jezelf als een deuger?
Mensen besmetten met aids zie ik niet als deugen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer we het positieve doen.
Maar goed
Wanneer doen we het positieve?
Geef een paar voorbeelden van veranderingen in je gedrag danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeer wel meer deugdzaam te leven sinds ik met Aristoteles - Ethica bezig ben
Als het bewust gebeurt nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen besmetten met aids zie ik niet als deugen.
Ik heb twitter.com op block staan nu met de vastentijd, dus ik probeer daarmee te matigenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geef een paar voorbeelden van veranderingen in je gedrag dan
Hoe bedoel je dit?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Wat ik vooral bizar vond is dat het Stanford prison experiment dus gewoon totaal met de verkeerde intentie aan de buitenwereld is vertoont. Wist jij dat @:Naatje_1?
Watquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb twitter.com op block staan nu met de vastentijd, dus ik probeer daarmee te matigen
Dat iedereen die bekend is met het experiment altijd dacht dat de groep die acteerde als gevangenisbewaarders uit hunzelf autoritair en gewelddadig gedrag ging vertonen. Maar dat dus uiteindelijk blijkt dat de psycholoog die het onderzoek leidde die tendens wilde creëren en de deelnemers ook dwong tot bepaalde dingen. Wat eigenlijk in de praktijk bleek was dat de gevangenen en gevangenisbewaarders vanaf dag 1 gewoon chill met elkaar omgingen en eigenlijk helemaal niet de ene groep minder wilde behandelenquote:
Lawl. Treffend.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen op insta
Had dit niet scherp voor de geest maar wel eens gehoord volgens mijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat iedereen die bekend is met het experiment altijd dacht dat de groep die acteerde als gevangenisbewaarders uit hunzelf autoritair en gewelddadig gedrag ging vertonen. Maar dat dus uiteindelijk blijkt dat de psycholoog die het onderzoek leidde die tendens wilde creëren en de deelnemers ook dwong tot bepaalde dingen. Wat eigenlijk in de praktijk bleek was dat de gevangenen en gevangenisbewaarders vanaf dag 1 gewoon chill met elkaar omgingen en eigenlijk helemaal niet de ene groep minder wilde behandelen
Ik zou ook niet weten waarom ik een condoom zou moeten dragen (lol)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen op insta
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten waarom ik een condoom zou moeten dragen (lol)
okéquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwam deze tegen op insta
Je kent Twitter, ik ben de laatste tijd redelijk verslaafd aan Twitter, ik heb voor de vastentijd (van carnaval tot Pasen) mezelf opgelegd om niet te twitteren.quote:
Ben sowieso een ander mens geworden sinds studie maar ik durf niet te zeggen welke rol filosofie daarin speelt. Ik denk dat ik wel meer open ben gaan denken en dat heeft wellicht invloed op gedrag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:13 schreef Fok-it het volgende:
Ben jij sowieso een ander mens geworden sinds je met filosofie bezig bent Naatje?
Vrij droge kost als je het gewoon sec leest.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
Ik stond toevallig nog met Ethica in mijn handen in de bieb maar toch maar niet meegenomen
Ja, daar was ik al bang voor. En ik vond Plato gevoelsmatiger leuker om mee te beginnenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrij droge kost als je het gewoon sec leest.
Ja ik vond vooral dat vastentijd vreemd, wist niet dat dat een ding was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kent Twitter, ik ben de laatste tijd redelijk verslaafd aan Twitter, ik heb voor de vastentijd (van carnaval tot Pasen) mezelf opgelegd om niet te twitteren.
Klopt ook beter, Aristoteles reageert immers ook op Plato. En het leest gewoon leuker, nogmaals: symposium is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al bang voor. En ik vond Plato gevoelsmatiger leuker om mee te beginnen
Hele punt van carnaval is om vastentijd in te luidenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vond vooral dat vastentijd vreemd, wist niet dat dat een ding was.
Ben wel bang dat ik er straks beetje in blijf hangen als je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt ook beter, Aristoteles reageert immers ook op Plato. En het leest gewoon leuker, nogmaals: symposium is echt fantastisch.
8 uur en snel geld binnenharken?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, deze nou gaat vrij snel geld binnenharken met een studentassistentschap8 uur per week en zelf bepalen wanneer precies.
Je moet ook niet alles van Plato in één keer willen lezenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben wel bang dat ik er straks beetje in blijf hangen als je snapt wat ik bedoelhet is zo massaal en veelomgevend
Ik bedoel filosofie op zichzelfquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet alles van Plato in één keer willen lezen
Oh ik probeer die onzin vooral te negeren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hele punt van carnaval is om vastentijd in te luiden
Snap ikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik probeer die onzin vooral te negeren.
Oh ja die ook inderdaadquote:
Hegel ziet in de uitstel van behoeftebevrediging een teken van beschaving. Je zou kunnen zeggen dat de vastentijd en de ramadan figuren zijn om die zelftucht te beoefenen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook nooit waarom mensen daadwerkelijk gaan vasten, slaat echt nergens op.
Lijkt me vooral bijzonder pittigquote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ook nooit waarom mensen daadwerkelijk gaan vasten, slaat echt nergens op.
ik slaap vriendquote:
Oh ik zag je mention dus ik dacht ik mention je even terug. Ik had een ban vorige week trouwens, mocht je je afvragen waarom ik niet op je reageerdequote:
waarom had je een banquote:Op dinsdag 3 maart 2020 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik zag je mention dus ik dacht ik mention je even terug. Ik had een ban vorige week trouwens, mocht je je afvragen waarom ik niet op je reageerde
Dat zou helemaal mooi zijn.quote:
Xdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 05:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijn.
Hierbij is het topic voor vandaag geopend.
Want @:kiid is weer veel te laat
Meer een baaliedienst dus xdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:42 schreef naatje_1 het volgende:
Baliedienst, houden de schoonmakers een praatpauze bij de balie waardoor ik nu niet in alle rust aan de slag kan gaan
Lijkt me leuk. Ik doe meequote:Op dinsdag 3 maart 2020 01:54 schreef moemoe het volgende:
[..].
Misschien dat we van de zomer weer een potje kunnen spelen met andere FOK!kers erbij.
Hoe is het lieverdquote:
Ze moeten mij gewoon de leiding geven. Ik bedoel, ik heb de CL met Ajax gewonnen in 5 verschillende versies van Football Manager.quote:
Of Fred Grimquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moeten mij gewoon de leiding geven. Ik bedoel, ik heb de CL met Ajax gewonnen in 5 verschillende versies van Football Manager.
Goed gepresteerd bij Almere city FCquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wegens zijn successen elders. Lol.
Heb je college over de burger king?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:23 schreef naatje_1 het volgende:
Jeuj, college over een onderwerp dat me al redelijk bekend is
FLIPPIE UIT MISSISSIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Als Feyenoord nu nog kampioen wordt dan ga ik 3 maanden niet meer posten. Dan lig ik 3 maanden in een coma van blijdschapquote:
Hm dit klinkt wel verleidelijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Feyenoord nu nog kampioen wordt dan ga ik 3 maanden niet meer posten. Dan lig ik 3 maanden in een coma van blijdschap
Uitleg in Jip en Janneketaal?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hahaha, nee, gaat over redelijkheid van religie
Hopen op Berniequote:
Redelijkheid van wereldbeeld draait niet enkel over kennis, maar ook over praktische en esthetische gevoelsdimensies. Het criterium is dus niet enkel wetenschap, maar meer dan dat. (Hoewel wetenschap ook mee moet wegen)quote:
Vermoed Biden.quote:
Dat je ook met een theistische blik een redelijk wereldbeeld kan hebben bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Redelijkheid van wereldbeeld draait niet enkel over kennis, maar ook over praktische en esthetische gevoelsdimensies. Het criterium is dus niet enkel wetenschap, maar meer dan dat. (Hoewel wetenschap ook mee moet wegen)
Niks mis mee nee. Dickie in de Champions Leaguequote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou wat zijn he vriend. Feyenoord weer kampioen.
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee nee. Dickie in de Champions League
ja wist ikquote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wist jij dat de zanger van blur e nde gorillaz dezelfde is
Als Feyenoord nog kampioen wordt dan kunnen we de eredivisie echt opheffenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Feyenoord nu nog kampioen wordt dan ga ik 3 maanden niet meer posten. Dan lig ik 3 maanden in een coma van blijdschap
Ja, maar vooral dat je dat niet enkel op empirische argumenten hoeft te onderbouwen, want dan zit je vnl op het niveau van slechts kennis.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je ook met een theistische blik een redelijk wereldbeeld kan hebben bedoel je?
Waarom?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
want dan zit je vnl op het niveau van slechts kennis.
Kunnen we sowieso wel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als Feyenoord nog kampioen wordt dan kunnen we de eredivisie echt opheffen
Nouja, misschien is dat te kort door de bocht, je zit dan slechts op het niveau van propositionele kennis, opvattingen, dat soort dingen. Zoals de wijnervaring in de literatuur heel anders omschreven wordt dan de puur fysionomische beschrijving van de biochemie, zo is de religieuze ervaring op een heel ander niveau dan hetgeen de moderne fysica naar voren brengt.quote:
Wat is daar mis mee dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je zit dan slechts op het niveau van propositionele kennis, opvattingen, dat soort dingen.
Waarom? Is leuk om naar te kijken. Zelfs een middenmotor als az doet nu een keer mee voor de titel. Zie je niet vaak in andere competitiesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als Feyenoord nog kampioen wordt dan kunnen we de eredivisie echt opheffen
Ik ben benieuwd hoe Flippiee reageert op deze triggerpostquote:
Is toch ook zo. Je hebt een top 3 en daarna azquote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe Flippiee reageert op deze triggerpost
Dat is wel subtop natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch ook zo. Je hebt een top 3 en daarna az
Willem 2 is Brabant en dus top sowieso.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel subtop natuurlijk.
Middenmoot is Willem 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |