abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191825844
Je moet gewoon alle huisgenoten besmetten, dan hoef je niet de hele dag schoon te maken |:)
pi_191825845
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef Ringo het volgende:

[..]

Volksvijand Nummer Een gespot!
:D
pi_191825853
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 08:59 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Klopt. Je kan namelijk opnieuw besmet raken.

Mijn grootste vraag is eigenlijk hoe je aan je boodschappen komt als je:
- niet zelf naar buiten mag
- je huisgenoten dit ook niet mogen
- je geen gasten mag ontvangen behalve GGD en huisarts

De enige optie die ik zie is dat de mensen van de GGD of de huisarts je boodschappen doet.
Je kan toch aan vrienden of familie vragen boodschappen te doen, en die voor je deur te laten leggen? Als ze dan weg zijn, haal je de boodschappen binnen.
pi_191825921
Je zou je eigen verantwoordelijkheid toch maar even nemen :o Mensen verwijten het RIVM van alles, maar even twee weken verplicht thuis blijven en je woning schoon houden is voor de gemiddelde FOKker al teveel gevraagd. Hilarisch _O-
pi_191825944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je zou je eigen verantwoordelijkheid toch maar even nemen :o Mensen verwijten het RIVM van alles, maar even twee weken verplicht thuis blijven en je woning schoon houden is voor de gemiddelde FOKker al teveel gevraagd. Hilarisch _O-
Als het RIVM meebetaalt aan de huur/hypotheek mag het komen bepalen hoe er schoongemaakt wordt, tot die tijd bepaal ik het zelf. Het is hier geen hotel.
pi_191826037
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Als het RIVM meebetaalt aan de huur/hypotheek mag het komen bepalen hoe er schoongemaakt wordt, tot die tijd bepaal ik het zelf. Het is hier geen hotel.
Tijd terug zaten mensen te bitchen (terecht toen) dat thuis isolatie een joke was en dat het RIVM te weinig deed. Maar nu de eisen naar buiten komen is het opeens teveel gevraagd. En maar blijven zeuren op de instanties :X mensen willen niet eens hun eigen deel doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 11:23:28 ]
pi_191826106
quote:
Niet met koorts dagelijks je badkamer gaan lopen schrobben zie jij als laksheid?
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:32:08 #58
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191826176
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Tijd terug zaten mensen te bitchen (terecht toen) dat thuis isolatie een joke was en dat het RIVM te weinig deed. Maar nu de eisen naar buiten komen is het opeens teveel gevraagd.
Je hebt mij toen niet horen bitchen.
quote:
En maar blijven zeuren op de instanties :X mensen willen niet eens hun eigen deel doen.
Echt gek, mensen willen niet eens ongestoord ziek kunnen zijn zonder hun badkamer na elke plasbeurt met bleek schoon te hoeven maken!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_191826229
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:27 schreef Chia het volgende:

[..]

Niet met koorts dagelijks je badkamer gaan lopen schrobben zie jij als laksheid?
De mensen die thuis mogen verblijven hebben vaak lichte klachten. En dan kan je nog prima dagelijks wat schoonmaken. Veel mensen gaan met normale lichte klachten zelfs werken. Wat schoonmaken dan opeens teveel gevraagd? :+
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:37:34 #60
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191826281
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Veel mensen gaan met normale lichte klachten zelfs werken.
Dat is pas dom en asociaal!
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:40:00 #61
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191826332
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:35 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De mensen die thuis mogen verblijven hebben vaak lichte klachten. En dan kan je nog prima dagelijks wat schoonmaken. Veel mensen gaan met normale lichte klachten zelfs werken. Wat schoonmaken dan opeens teveel gevraagd? :+
Elke dag schoonmaken is over het algemeen teveel gevraagd
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_191826383
quote:
Dit dus. Mijn post was verwijderd toen ik hetzelfde zei en iedereen sneeuwvlokjes noemde.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_191826410
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:32 schreef Ringo het volgende:

[..]

Je hebt mij toen niet horen bitchen.
[..]

Echt gek, mensen willen niet eens ongestoord ziek kunnen zijn zonder hun badkamer na elke plasbeurt met bleek schoon te hoeven maken!
Je weet dat de meerderheid amper ziek is, dat ze alleen thuis blijven om de besmetting te voorkomen? En dan kunnen ze prima even schoonmaken.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_191826420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dit dus. Mijn post was verwijderd toen ik hetzelfde zei en iedereen sneeuwvlokjes noemde.
Jij zei niet hetzelfde. :')
pi_191826464
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:43 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Je weet dat de meerderheid amper ziek is, dat ze alleen thuis blijven om de besmetting te voorkomen? En dan kunnen ze prima even schoonmaken.
De meerderheid waarbij het virus is vastgesteld krijgt amper te maken met griepverschijnselen? die merken er dus eigenlijk amper iets meer van dan van doorsnee verkoudheid?

Dat wist ik inderdaad nog niet. Die adviezen van het RIVM voor thuisblijven zijn namelijk wel gericht op mensen waarbij het Coronavirus ook echt is vastgesteld.
  woensdag 4 maart 2020 @ 11:46:59 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_191826465
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
“Even” schoonmaken :')
pi_191826513
Ze kunnen lekker het heen en weer krijgen. Als ik het krijg, nemen ze mij maar lekker mee naar het ziekenhuis. En anders blijf ik thuis, en sturen ze maar een schoonmaker in een wit pak. Want neem aan dat mijn gewone schoonmaker niet meer mag komen.
pi_191826632
Echt vreemd idd, niet te doen als je ook nog ziek bent...

En je kinderen wil je ook niet veilig bij opa en oma droppen, voor hetzelfde geldt sluimerd in je kindjes ook Corona, en opa's en oma's zijn vatbaar.

Ze kunnen toch elke dag een schoonmaker in een wit pak sturen?
pi_191826814
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 11:46 schreef Chia het volgende:

[..]

De meerderheid waarbij het virus is vastgesteld krijgt amper te maken met griepverschijnselen? die merken er dus eigenlijk amper iets meer van dan van doorsnee verkoudheid?

Dat wist ik inderdaad nog niet. Die adviezen van het RIVM voor thuisblijven zijn namelijk wel gericht op mensen waarbij het Coronavirus ook echt is vastgesteld.
Zoals het nu overal gaat klopt dat.
Het thuisblijven is vooral om te zorgen dat de mensen die het virus hebben dit niet zelf verspreiden.
pi_191826845
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:11 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Het thuisblijven is vooral om te zorgen dat de mensen die het virus hebben dit niet zelf verspreiden.
Dan kan ik het nog begrijpen. Maar als je zeg 1.5 week hoge koorts hebt wordt het toch wel een uitdaging.
pi_191826882
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:11 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Niemand van de besmette personen heeft griepverschijnselen of koorts? Vreemd dat ze dan toch in aanmerking kwamen voor de test op Corona, want dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn.
pi_191826884
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:14 schreef HPoi het volgende:

[..]

Dan kan ik het nog begrijpen. Maar als je zeg 1.5 week hoge koorts hebt wordt het toch wel een uitdaging.
Dan zit je waarschijnlijk ook niet in thuisisolatie ;)
pi_191826898
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:16 schreef Chia het volgende:

[..]

Niemand van de besmette personen heeft griepverschijnselen of koorts? Vreemd dat ze dan toch in aanmerking kwamen voor de test op Corona, want dat schijnt nog niet zo makkelijk te zijn.
Vaak familieleden van iemand met wel zware verschijnselen. En sommige hebben lichte klachten, iets waarmee je normaal ook nog wel eens kan gaan werken.
pi_191826974
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 06:55 schreef ZarB het volgende:
Toen ik het las dacht ik echt: ik bezwijk nog liever aan Corona dan dat ik elke dag (meerdere) keren ga schoonmaken.
Jij zal wel een extreem smerige zolderkamer hebben... :N
Ik was hier...
pi_191827000
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 12:23 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Jij zal wel een extreem smerige zolderkamer hebben... :N
:')

Van die mensen die op basis van aannames op anderen projecteren dat ze wel vies zullen zijn om zichzelf vervolgens op de borst te kunnen kloppen dat ze superieur zijn op het gebied van hygiëne.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2020 12:26:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')