Voor dit soort mentaliteit is ooit het toestaan van een corrigerende tik aan onwillige (huis)vrouwen ontsproten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:08 schreef Jojoke het volgende:
Je moet gewoon alle huisgenoten besmetten, dan hoef je niet de hele dag schoon te maken
Haha! Deze vrouwelijke slanke strakke fokker knapt enorm af op mannen die 'wilt' schrijven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 13:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie vrouwelijke fokkers ook niet echt als de standaard meiden die lekker slank zijn, uitgaan en op fitness zitten. Meer als het groepje dat niet wilt schoonmaken, een bloemetjes jurk hebben en nooit aan sport doet. Dan wil ik liever toch fitness vrouwen in strakke kleding die hun vrouwelijke vormen laten zien.
Je bent vast te oud voor mijquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:36 schreef Coeus het volgende:
[..]
Haha! Deze vrouwelijke slanke strakke fokker knapt enorm af op mannen die 'wilt' schrijven.
Zie hier de moderne vrouwquote:Op woensdag 4 maart 2020 06:55 schreef ZarB het volgende:
Toen ik het las dacht ik echt: ik bezwijk nog liever aan Corona dan dat ik elke dag (meerdere) keren ga schoonmaken.
Mwoah, mijn hut is behoorlijk schoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
Een hond in Korea is ook besmet, dus niet zoenen met je huisdier.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat moet je met je huisdieren als je thuis in isolatie zit? Ik las ergens dat je minimaal tot geen contact mag hebben met je hond of kat, je ze niet in je buurt mag hebben, liefste uit huis maar kan die regels nergens meer vinden.
quote:Uit angst voor het coronavirus heeft een man in Litouwen zijn echtgenote opgesloten in de badkamer. Ze mocht die ruimte niet meer uit omdat ze contact had gehad met iemand die in het buitenland was geweest, meldt de politie.
„We kregen een melding dat een echtgenoot en twee volwassen zonen weigerden de vrouw uit de badkamer te laten nadat ze had gezegd dat ze het virus misschien had opgelopen”, zegt een woordvoerder van de nationale politie in de Baltische staat, waar tot dusver één besmetting is gemeld.
Agenten namen poolshoogte en stelden vast dat geen geweld was gebruikt. Ook wilde de vrouw geen aangifte doen. „Daarom is een ambulance gebeld”, stelt de woordvoerder. Lokale media berichten dat de paniek voor niets was: uit een test bleek dat de vrouw niet is besmet met het virus.
Ben je al besmet dan?quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:49 schreef -river- het volgende:
Ik ga er maar gewoon in mee en ben vandaag begonnen met heel mijn huis schoon te maken met dettol en badkamer en toilet met gloor
Nee, maar stel je voor dat het wel gaat komen dan is mijn huis alvast schoon genoeg in de ogen van de GGD ( is hij nu nog niet helemaalquote:
Da's niet slim hè? Dan ruim je nu juist de schone bacillen op die op die oppervlaktes zitten die de verspreiding van de slechte tegengaan.quote:Op donderdag 5 maart 2020 09:49 schreef -river- het volgende:
Ik ga er maar gewoon in mee en ben vandaag begonnen met heel mijn huis schoon te maken met dettol en badkamer en toilet met gloor
RIP ...quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's niet slim hè? Dan ruim je nu juist de schone bacillen op die op die oppervlaktes zitten die de verspreiding van de slechte tegengaan.
Dettol en chloor alleen gebruiken als het daadwerkelijk echt nodig is, niet als preventie middel gaan gebruiken want dan werkt het niet.
Waarom gebruiken we dan die hand gel?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's niet slim hè? Dan ruim je nu juist de schone bacillen op die op die oppervlaktes zitten die de verspreiding van de slechte tegengaan.
Dettol en chloor alleen gebruiken als het daadwerkelijk echt nodig is, niet als preventie middel gaan gebruiken want dan werkt het niet.
Omdat mensen panisch zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Waarom gebruiken we dan die hand gel?
En ik ben nog wel zo nuchter, maar okè ik ga er gewoon mee door en heb dan de voorjaarsschoonmaak alvast gehad.quote:
Jouw laatste twee posts om 12:17 en 17:12quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:12 schreef -river- het volgende:
Beneden verdieping is corona vrijMorgen de bovenverdieping en dan is de voorjaarsschoonmaak alvast gedaan
Hard gewerkt en aangezien ik geen fan ben van poetsen ben ik blij dat het nu beneden belachelijk goed schoon is. (ik hoor mijn cardioloog en neuroloog al mopperen volgende week)quote:Op donderdag 5 maart 2020 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Jouw laatste twee posts om 12:17 en 17:12
En wat heb je hard gewerkt!
Bacillen eten geen virussen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je huisdier aansnijden.quote:Op donderdag 5 maart 2020 22:27 schreef delano.888 het volgende:
Mag je wel boodschappen laten bezorgen eigenlijk? En zo nee, wat doe je dan als je eten op is?
Gaat niet, bij de meeste bezorgservice moet je direct aan de deur pinnenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Boodschappen bezorgdienst inschakelen en afspreken dat ze het voor je voordeur droppen en dan zelf naar buiten gaan als de bezorger alweer op minstens 2 m afstand is.
Maar wel vreemd dat er met geen woord over wordt gerept idd.
Mogen ze bij mijn wel met een leger komen willen ze mij bij me huusdieren weghouden..quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:23 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat moet je met je huisdieren als je thuis in isolatie zit? Ik las ergens dat je minimaal tot geen contact mag hebben met je hond of kat, je ze niet in je buurt mag hebben, liefste uit huis maar kan die regels nergens meer vinden.
Dan hadden ze maar Picnic moeten hebben, niks aan de deur pinnen of een minimumbedrag van 50eu.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 11:59 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gaat niet, bij de meeste bezorgservice moet je direct aan de deur pinnen
Maar je zit in de bijstand, of nog erger schuldsanering... weekgeld 50 euro... boodschapoen worden pas bezorgd vanaf 50 tot 75 euro... dan heb je een probleem denk ik ...
Ja nu nog wel. Als ze volgende week met de helft van de bezorgers 10x zo veel paketten moeten bezorgen gaat de prijs net als de handgel sky-hi.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar Picnic moeten hebben, niks aan de deur pinnen of een minimumbedrag van 50eu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |