Je mist wel wat. Beenhaar uittrekken is een prima tijdverdrijf tijdens saaie vergaderingen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb verder niet zoveel haargroei gelukkig. Ik scheer eigenlijk alles weg (op mn baardje dan na die trim ik weer)
En dan wel van je naaste.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mist wel wat. Beenhaar uittrekken is een prima tijdverdrijf tijdens saaie vergaderingen.
gewoon dit doenquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Je mist wel wat. Beenhaar uittrekken is een prima tijdverdrijf tijdens saaie vergaderingen.
I got a nosebleed and I don't work herequote:
Stiekem is family guy best wel grappig.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
I got a nosebleed and I don't work here
En ik blijf het leuk vindenquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:45 schreef skysherrif het volgende:
Niet wetende dat er van een plot geen sprake is bij family guy
dat staat je vrijquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik klik niet,jij hebt een andere smaak qua muziek dan ik.
Ik vind het wel leuk om af en toe dingen te horen die ik normaal niet zou luisteren. Als ik het echt niets vind, kan ik het ook vrij snel weer uit zetten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 04:52 schreef FreshFruit het volgende:
Ik klik niet,jij hebt een andere smaak qua muziek dan ik.
Was inderdaad net bij die "bar fight" aangekomenquote:Op woensdag 4 maart 2020 04:53 schreef skysherrif het volgende:
Alleen mis je dan wel de borsten van een antilope die ondergespoten worden met bloed.
(voor context zul je ook moeten klikken)
kijk aanquote:Op woensdag 4 maart 2020 05:02 schreef FreshFruit het volgende:
Ik neem mijn woorden terug,lekker nummer.En mooie clip.
Wat heb je er op Edgar?quote:
quote:
Lekker slipe.quote:
Toedeledokiequote:
Dat is een Master ontbijt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Omelet, Arabisch brood, hummus, olijven, sinasappel, ananas en dragon fruit
Wat dan?quote:
quote:
ik hou altijd wel van wat lyrics in een nummerquote:
Ik ga zo koffie zetten,waar blijft Haags?quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:25 schreef skysherrif het volgende:
dat kleine slaapje om 23.30 was niet slim
geen ideequote:Op woensdag 4 maart 2020 05:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga zo koffie zetten,waar blijft Haags?
Mwa maar weet niet wat ik anders moet kijken.quote:
ik ook nietquote:Op woensdag 4 maart 2020 05:29 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa maar weet niet wat ik anders moet kijken.
Hollands hoop.quote:Op woensdag 4 maart 2020 05:29 schreef engine het volgende:
[..]
Mwa maar weet niet wat ik anders moet kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |