Dat heb ik altijd al standaard in osso.quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
Pastaik eet nog liever karton. Nee doe dan maar rijst.
Je ergeren aan andere mensen die veel inkopenquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:46 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Blikvoer, pasta, pleepapier etc.
Ik heb maar 30kg pasta gekocht en verder heb ik normale voorraad blikvoer in huis.
Mensen zijn gek.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je ergeren aan andere mensen die veel inkopen![]()
Wat een zwaar leven moet jij hebben.
En hoe heb jij hier last van?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Naar de Jumbo gaanquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet de hele jumbo hebben leegggekochtsloeber
Ook niet als hij het wachtwoord weet?quote:Op woensdag 4 maart 2020 07:04 schreef herverwijderd het volgende:
Ik heb een fort gebouwd van pleerollen en ts is niet welkom
Waar lees je dat ik er aan erger?quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je klaagt er over. Dat kan alleen maar als het irritatie opwekt, als je je er aan ergert, of als je er last van hebt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:01 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik er aan erger?
Nee hoor. Buiten dat stop eens met je dooddoeners, nogal vervelend. Ik heb het gemeld.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je klaagt er over. Dat kan alleen maar als het irritatie opwekt, als je je er aan ergert, of als je er last van hebt.
Is geen van deze op jou van toepassing, dan is de klacht onterecht.
Ja nou, misschien dan. Ligt eraan of hij koetjesrepen bij zich heeft of niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:29 schreef -river- het volgende:
[..]
Ook niet als hij het wachtwoord weet?
En als dat niet lukt gewoon de zwakkere als eerste opeten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
Niet gewoon het distributiecentrum van Appie plunderen zoals het een fatsoenlijk burger betaamt die deze armageddon wil overleven.
Niet de eigenaar van de Jumbo zijnquote:Op woensdag 4 maart 2020 02:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet de hele jumbo hebben leegggekochtsloeber
@Wereldgozerquote:Op woensdag 4 maart 2020 00:51 schreef mschol het volgende:
voor meer dan 2 dagen voedsel in huis halen
Niet de eigenaar zijn van het distributiecentrum.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet de eigenaar van de Jumbo zijn
Wat als die Corona heeft?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon een aardappelboer overvallen!
Distributiecentra is tegenwoordig niets meer aan te verdienen, zelfs als je een winkelketen van 450 winkels hebt is het amper nog rendabel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:58 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Niet de eigenaar zijn van het distributiecentrum.
Dat is meer voor negers dat plunderen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:28 schreef ToT het volgende:
Niet gewoon het distributiecentrum van Appie plunderen zoals het een fatsoenlijk burger betaamt die deze armageddon wil overleven.
TR geplaatst vanwege uitlokkende post.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nee hoor. Buiten dat stop eens met je dooddoeners, nogal vervelend. Ik heb het gemeld.
Ja.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:20 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ja nou, misschien dan. Ligt eraan of hij koetjesrepen bij zich heeft of niet.
Nee maar je hebt wel genoeg eten tijdens een lockdown.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Distributiecentra is tegenwoordig niets meer aan te verdienen, zelfs als je een winkelketen van 450 winkels hebt is het amper nog rendabel.
Deze manquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:34 schreef Sigaartje het volgende:
Niet 20 kappa's laten bezorgen, daarvan 4 direct opeten zoals Superbaas "Hoe ik mijn twee grote friet en drie frikandellen speciaal Opeet" Ad L uit Twaalfbergen![]()
En de rest invriezen als noodrantsoen.
@:wollah
Kap eens met misselijk doen man.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je klaagt er over. Dat kan alleen maar als het irritatie opwekt, als je je er aan ergert, of als je er last van hebt.
Is geen van deze op jou van toepassing, dan is de klacht onterecht.
dan hoef je niks in te slaan, zijn de aders dichtgeslibt voor je aan noodrantsoen toekomtquote:Op woensdag 4 maart 2020 13:34 schreef Sigaartje het volgende:
Niet 20 kappa's laten bezorgen, daarvan 4 direct opeten zoals Superbaas "Hoe ik mijn twee grote friet en drie frikandellen speciaal Opeet" Ad L uit Twaalfbergen![]()
En de rest invriezen als noodrantsoen.
@:wollah
Beter dichtslibben door lekker eten dan jezelf de kist inhoesten door een demonische virus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:14 schreef mschol het volgende:
[..]
dan hoef je niks in te slaan, zijn de aders dichtgeslibt voor je aan noodrantsoen toekont
Waarom heb je dat eigenlijk?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Een gek hier.
Heb ik al jaren trouwens, niet alleen vanwege corona. Heb een noodrantsoen voeding waarmee vriendin en ik een maand lang 2500kcal/dag kunnen eten. Verder genoeg zeep, water, kattenvoer, medicijnen en dingen als toiletpapier om ook een maand vooruit te kunnen.
Daar lopen sowieso mensen rond die bij de geboorte al het corona virus bij zich dragen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Anders ga je toch gewoon naar de mek?
Vooral voor als er zoiets als Corona uitbreekt. Of een staking met boeren die dreigde rond de kerst. Of wat er maar ook kan gebeuren, watersnoodramp ofzo. Ben ik in ieder geval voorbereid.quote:Op woensdag 4 maart 2020 17:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom heb je dat eigenlijk?
Oprechte interesse trouwens, ik beschouw je niet als gek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |