Wij moeten ook een uitgebreidere 20-weken echo. Heb zelf licht lekkende hartkleppen.quote:Op donderdag 12 maart 2020 09:06 schreef Toekito het volgende:
Welkom en gefeliciteerd newbies
Wij hebben volgende week vrijdag de uitgebreide 20 weken echo. Ben erg benieuwd wat ze daarop kunnen zien qua hart. Is vanuit mij natuurlijk een klein vraagteken. Maar gelukkig klinkt het tot op heden goed.
Ik vind het sowieso een dappere onderneming om een verbouwing aan te gaan met een estimated finish in week 38 van je zwangerschap. Is het een heftige verbouwing?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:47 schreef Nolita het volgende:
Welkom hier pkm en ggirl!
Ben erg benieuwd hoe het virus hier verloopt, als de berichten kloppen vanuit China is het daar ongeveer 3 maanden rondgegaan toch?
We hebben vandaag de voorlopige planning van de verbouwing gekregen. Starten rond Pasen en dan zou deze eind juni klaar zijn. Nu hopen op geen uitloop door Corona of lange tijd slecht weer want dan wordt het wel heel krap.![]()
Vorige keer met 39 weken bevallen dus veel uitlooptijd is er misschien niet. Maar we gaan het zien, zullen het er toch mee moeten doen. Voor nu houden we goede hoop.
Oh my. Dat gaat me toch wat ver 😂 ik vond het al erg dat onze zolder nog in progress was (en de trappen nog onbekleed) toen onze eerste dochter geboren werd, en daar had ik vrij weinig te zoeken behalve de wasmachine 😅quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef SQ het volgende:
ik ben overigens gewoon bevallen in een slaapkamer in aanbouw, met een bouwlamp er opdus op zich kan het allemaal prima, zolang je er zelf niet te nerveus van wordt.
Een buurvrouw van me is bevallen in een zeer letterlijke bouwput, bevalbad op de pas gestorte zandcementvloer, logeermatrasje er naast en gaan
Haha ik denk dat ik me ongeveer zo voelde inderdaad 🤭 ik zit nu op 40.1, afgelopen dagen voerde ik niet zo veel meer uit maar ik kreeg me nu toch een adrenalinestoot 😂quote:Op donderdag 12 maart 2020 16:19 schreef SQ het volgende:
Hahaha
Ik was 39 weken zwanger toen ik een vlooienplaag ontdekte. Jezus wat heb ik ingegrepen toen.
Wij hebben inderdaad ook peuter zo’n 2 a 3 maanden geleden verhuisd naar haar nieuwe kamer, zodat we de babykamer kunnen hergebruiken 😂quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:30 schreef NicolasJoy het volgende:
Wij hebben de kamer al bijna klaar.![]()
Of ja, de kamer van de dreumes, zodat ze met een paar maanden over kan en de babykamer 'leeg' is.
Dapper, ja zeker. We hebben wel bewust de keuze gemaakt om deze verbouwing voor de bevalling te laten doen mocht dat een optie blijken. We gaan een aanbouw en opbouw doen wat vooral voor de bovenverdieping nogal rigoureus is waardoor we een aantal weken eruit zullen moeten.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso een dappere onderneming om een verbouwing aan te gaan met een estimated finish in week 38 van je zwangerschap. Is het een heftige verbouwing?
De goudel regel van verbouwingen is volgens mij namelijk dat ze gemiddeld 25% uitlopen. Dat is iig mijn ervaring momenteel. De bouw is extreem overvraagd dus ze plannen alles veel te strak in dus ze kunnen geen enkele tegenslag opvangen
Kijk, dit stelt me al gerust haha.quote:Op donderdag 12 maart 2020 13:59 schreef SQ het volgende:
ik ben overigens gewoon bevallen in een slaapkamer in aanbouw, met een bouwlamp er opdus op zich kan het allemaal prima, zolang je er zelf niet te nerveus van wordt.
Een buurvrouw van me is bevallen in een zeer letterlijke bouwput, bevalbad op de pas gestorte zandcementvloer, logeermatrasje er naast en gaan
Vervelend zeg, ik heb het ook weer, stomme krampen. ‘T is hier elke avond feest. Ik reken er al niet eens meer op dat dat doorzet, ‘t is gewoon elke avond zo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Aiii ik heb echt buikpijn! Steken niet normaal. Heb ook wel echt een beetje teveel gedaan vandaag met mijn beestjes 😅 ben benieuwd of ik de baby losgeschud heb daarmee of dat het (wéér) vals alarm is..
Wat spannend! Ik hoop voor je dat het doorzet. Als dat zo is: succes! ☺quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:32 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Aiii ik heb echt buikpijn! Steken niet normaal. Heb ook wel echt een beetje teveel gedaan vandaag met mijn beestjes 😅 ben benieuwd of ik de baby losgeschud heb daarmee of dat het (wéér) vals alarm is..
Wij ook. Vandaar dat ik gewoon op de peuterkamer mikquote:Op donderdag 12 maart 2020 19:53 schreef Seven. het volgende:
Wij moeten de kamer in kwestie nog bouwen
Ja dat heb ik eigenlijk ook, dus ik heb er ook een hard hoofd in, maar je weet nooit 😅quote:Op donderdag 12 maart 2020 21:43 schreef silliegirl het volgende:
Wij hebben geen babykamer nu. Baby slaapt voorlopig bij ons, de co-sleeper staat klaar. En we hebben een extra commode op onze slaapkamer gezet.
Als baby te groot wordt voor de co-sleeper gaan we doorschuiven. Dreumes gaat dan over naar bed van kleuter (junior formaat) en kleuter krijgt dan een nieuw bed. Baby gaat dan door naar het ledikant van dreumes. Om te voorkomen dat we kamers blijven aanpassen maken we dan tzt alles ineens in orde, dus komt er dan een apart plekje voor baby.
[..]
Vervelend zeg, ik heb het ook weer, stomme krampen. ‘T is hier elke avond feest. Ik reken er al niet eens meer op dat dat doorzet, ‘t is gewoon elke avond zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |