3, die van mij ligt er ook klaar voor.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:37 schreef Seven. het volgende:
2 ingedaalde baby's, het wordt weer spannend!
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:38 schreef silliegirl het volgende:
[..]
3, die van mij ligt er ook klaar voor.
Ja ik loop al bij de fysio sinds de twaalfde week van mijn zwangerschap. Helpt wel iets, maar niet voldoende helaas. Nog even volhouden.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 07:10 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gegaan is bij het zkh en dat je je gehoord voelt
Ging je al naar een fysio of iets voor de bekkenpijn?
[..]
Heb altijd de indruk dat zodra je zwanger bent, je een soort van publiek bezit bent en dat _iedereen_ het recht geeft om een mening te hebben over je lijf.
Kan zijn dat ik het bijv. niet eens ben met jouw beslissing, maar het blijft jouw lijf...en aan mij de keus om mijn mening te ventileren of niet (zou je denken)
Gister op controle geweest en alles gaat goed! Beeb daalt idd in en lijkt zich redelijk aan de opgegeven termijn te houden, volgens de verloskundige zou ze zich eind volgende week ergens kunnen melden. (als dat niet zo is, dan gaan we voor de 1e keer strippen)
Dat prenataal kolven ging gisteraaf ineens een stuk beter! Zat de eerste dagen voor mijn gevoel zo te klooien, had 't ook met de verloskundige besproken en die zei dat 't normaal was. Steekt me dan toch nog even een hart onder de riem denk ik.
is dat geen fout?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:52 schreef SQ het volgende:
Gebeurt het vaker dat je je echo gewoon zelf moet lappen zonder dat daarvoor gewaarschuwd is?
Ik ben in januari op nacontrole geweest voor die miskraam omdat de verloskundige daar nogal op aandrong. Daarvoor hebben ze een echo gedeclareerd bij CZ.
Nou zie ik ineens in mijn zorgoverzicht dat ik de echo van vorige week zelf moet betalen? Omdat ik al een echo vergoed heb gehad dit jaar? Dat is toch absurd?
Ik denk hardop hoor, maar kan het zijn dat ze hem van je eigen risico afhalen?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:52 schreef SQ het volgende:
Gebeurt het vaker dat je je echo gewoon zelf moet lappen zonder dat daarvoor gewaarschuwd is?
Ik ben in januari op nacontrole geweest voor die miskraam omdat de verloskundige daar nogal op aandrong. Daarvoor hebben ze een echo gedeclareerd bij CZ.
Nou zie ik ineens in mijn zorgoverzicht dat ik de echo van vorige week zelf moet betalen? Omdat ik al een echo vergoed heb gehad dit jaar? Dat is toch absurd?
Nope, eigen risico nog onaangetast...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:35 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ik denk hardop hoor, maar kan het zijn dat ze hem van je eigen risico afhalen?
Dan is het raar en denk ik dat ze hem inderdaad als “dubbele” echo hebben aangemerkt.quote:
Het gaat toch om twee verschillende zwangerschappen? Hebben ze dat niet vermeld/ door gehad. Ik zou het zeker even navragen.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:52 schreef SQ het volgende:
Dus lekker chillen vandaagquote:Op vrijdag 6 maart 2020 14:05 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Ik ben echt mega benauwd vandaag. Zit/hang een beetje op de bank en heb al amper adem. Ik had willen gaan zwemmen maar dat heb ik maar voorbij laten gaan, zou wel willen stofzuigen maar ik heb gewoon de adem niet om met mijn bolle lijf van de bank te komen! Pff
Hoe gaat het met jou en de baby?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 17:20 schreef Hilmo het volgende:
Loop enorm achter maar voordat ik vergeet: majo en sq van harte gefeliciteerd!!!
Ik heb het nagevraagd andere zorgverzekeraar dat wel. Het ligt een beetje ingewikkeld maar ze mogen dat dus wel doen. Ze gaan er wel wat cru vanuit dat je niet binnen x maanden weer dezelfde echo kunt hebben. Maar als je aantoont dat het 2 zwangerschappen zijn dan moeten ze het wel vergoeden als het klopt.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:52 schreef SQ het volgende:
Ik ben voor mijn 3D/4D-echo ook bij Jan Koning geweest! Echt een hele kundige en lieve man. Een beetje een gek kamertje maar verder helemaal prima. Ook prijstechnisch vond ik het prima. Het ligt er wel aan wanneer in je zwangerschap je het plant, en hoe je kindje ligt. Ik was 28 weken zwanger met een baby die met zijn gezichtje tegen de baarmoederwand lag. Dat gaf wel iets minder mooie beelden dan wat je hier post. Maar al met al echt een leuke ervaring!quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:05 schreef Seven. het volgende:
Wie heeft ervaring met 4D echo's? Ik zit net op de site van Jan Koning te kijken, ik ben echt verbluft!
[ afbeelding ]
Ik wil het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:25 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn 3D/4D-echo ook bij Jan Koning geweest! Echt een hele kundige en lieve man. Een beetje een gek kamertje maar verder helemaal prima. Ook prijstechnisch vond ik het prima. Het ligt er wel aan wanneer in je zwangerschap je het plant, en hoe je kindje ligt. Ik was 28 weken zwanger met een baby die met zijn gezichtje tegen de baarmoederwand lag. Dat gaf wel iets minder mooie beelden dan wat je hier post. Maar al met al echt een leuke ervaring!Oh, superbijzonderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geboekt voor week 26 (eind juni).Resistance is futile.
Leuk zeg! Naar je kindje kijken is altijd leuk.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:14 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oh, superbijzonder![]()
Ik heb geboekt voor week 26 (eind juni).
nou idd, wat tofquote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:05 schreef Seven. het volgende:
Die tweeling, wtf! Ik had echt geen idee dat ze hun eigen slaapkamer hadden
Fijn Hilmo, hopelijk zet de stijgende lijn zo doorquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:38 schreef Hilmo het volgende:
Spannend om de ontwikkelingen allemaal hier zo mee te maken van iedereen!
Hier nu 18 weken. Medicijnen tegen spugen heb ik van 2 per dag naar 1 afgebouwd en gaat prima. Nu zijn we vergeten nieuwe medicijnen op te halen en zal ik die ene ook moeten stoppen omdat ik niet meer heb voor dit weekend.. spannend want vorige week pakte dat nog niet zo goed uit. Bij grote opwinding/spanning kan de misselijkheid me nog overvallen en moet ik (bijna) spugen. Ik ben verder over de dag gezien niet misselijk meer maar eten en drinken smaakt ook nog niet (maar eet en drink wel). De buik begint nu te komen en ik voel een dikke week de baby flinkIk heb een keer auto gereden, en fietsen heb ik vaker gedaan. Begin weer wat te leven. Met bedrijfsarts besproken dat ik volgende week met 1-2 uur per dag ga proberen te werken. Leidinggevende is super lief. Ik heb medische spuugzakken van apotheek
om mee te nemen. Spannend maar ook voor erg leuk, mijn werk betekent veel voor me. 3 maandjes werken en dan weer verlof...
Baby gaat prima. Baarmoeder zat op juiste hoogte, meer dan genoeg vruchtwater, handjes en voetjes op een echo gezien, hart klopt duidelijk en snel, bloeddruk eerder wat laag. Over twee weken de 20 weken echo.
Ja, die nekkende eerste trimester onzekerheid hequote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:12 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Gek van de echo, @:SQ ,klinkt als een foutje lijkt mij. Hoe gaat het verder met je? Je schreef laatst dat je je iets minder zeker voelde?
Yes, superfijn SQquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, die nekkende eerste trimester onzekerheid hesteeds denken dat je je alles hebt ingebeeld enzo.
Maar ik heb de doppler weer terug. Gisteren een half uur liggen zoeken zonder resultaat, daarnet had ik 'm in twee minuten te pakken. Dus ik kan er weer een paar dagen tegenaan![]()
Hilmo, fijn dat het weer een stukje beter met je gaat
Wat fijn! Fijn ook dat dat je een stuk vertrouwen geeft. Die eerste weken/maanden zijn gewoon heel spannend.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, die nekkende eerste trimester onzekerheid hesteeds denken dat je je alles hebt ingebeeld enzo.
Maar ik heb de doppler weer terug. Gisteren een half uur liggen zoeken zonder resultaat, daarnet had ik 'm in twee minuten te pakken. Dus ik kan er weer een paar dagen tegenaan![]()
Oh, hopelijk gauw minder beroerd. Geniet van de Faeröer eilanden!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 12:16 schreef MaJo het volgende:
vanaf Faeröer! Zwanger op cruise is nog een aardige onderneming
De eerste avond mijn hele maaginhoud eruit gegooid vanwege onrustige zee en ook vannacht weer flink misselijk. Overdag is het tot nu toe goed te doen
We gaan zo van boord, even de frisse lucht in en het eiland verkennen. Ben benieuwd!
Dat is ook niet altijd, alleen als ze ook echt twee aparte zakken/tussenschot hebben denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 18:05 schreef Seven. het volgende:
Die tweeling, wtf! Ik had echt geen idee dat ze hun eigen slaapkamer hadden
Ook 1 eiig heeft nog wel vaak een tussenschot.quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:00 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Dat is ook niet altijd, alleen als ze ook echt twee aparte zakken/tussenschot hebben denk ik.
Ziet er wel bizar uit op de foto ja!![]()
Oh das fijn! Maar die eerste weken blijven inderdaad verschrikkelijk. Trouwens, een half uur zoeken met de doppler lijkt me ook zenuwslopendquote:Op zaterdag 7 maart 2020 07:33 schreef SQ het volgende:
[..]
Mja maar een embryo van 9,5 week is iets van 2 centimeter, dus de kans dat je m (snel) vindt is echt minimaalquote:Op zaterdag 7 maart 2020 18:40 schreef OliviaIsTaken het volgende:
[..]
Oh das fijn! Maar die eerste weken blijven inderdaad verschrikkelijk. Trouwens, een half uur zoeken met de doppler lijkt me ook zenuwslopend
Fijn hoor, hopelijk blijft het zo!quote:Op zaterdag 7 maart 2020 19:08 schreef Hilmo het volgende:
Sq zo leuk ook weer een oktober kindje, grappig. Maar wel killing die eerste weken. Ik vond er sowieso niks aan haha.
Majo, uitdaging op de boot. Fijn dat je ondanks dat toch dingen kan doen. Hopelijk zet dat zo door.
Vandaag ging perfect zonder medicijn. Ben naar eerste nieuwe zwemles van R geweest, gefietst, in de tuin wat gedaan met elkaar
Hahahaha, je had haar gewoon moeten papegaaien: 'ze zei dus MAMA HEB EEN BABY IN DE BUIK'quote:Op zondag 8 maart 2020 16:53 schreef SQ het volgende:
[..]
Fijn hoor, hopelijk blijft het zo!
Hier vierden we vandaag de verjaardag van onze jongste zoon. Ik wilde de kans eigenlijk wel aangrijpen om de zwangerschap aan te kondigen, want immers bijna de hele familie over de vloer. Maar kreeg geen momentum gevonden tussen het regisseren en bedienen door.
Gelukkig toeterde de kleuter ineens heel hard de welbekende "MAMA HEB EEN BABY IN DE BUIK!!" door de kamer
Helaas hoorden de meesten het niet, dus toen werd het alsnog awkward want ze wilde het niet nog een keer zeggen. Anyway, de familie weet het nu dus.
Ja, deels. Maar zo'n derde is toch wel anders dan een eerste hoor, in dat opzichtquote:Op zondag 8 maart 2020 19:21 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahahaha, je had haar gewoon moeten papegaaien: 'ze zei dus MAMA HEB EEN BABY IN DE BUIK'
![]()
Fijn dat ze het weten, leuke reacties?
Ohhh, wat een horken. Maar goed dat jij wel kunt lachen om zo'n schoonmoeder.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, deels. Maar zo'n derde is toch wel anders dan een eerste hoor, in dat opzichtik heb zelf ook minder behoefte om dat groots te doen nu.
Mijn vader snapte het niet omdat ik met oudjaar nog een miskraam had en begin vervolgens de miskraam weer te bagatelliseren en mijn schoonmoeder vond al dat ik zo dik was geworden de laatste tijd, dat idee zeg maar.
Gelukkig kunnen andere mensen in de familie dit wat beter
Ik kan het wel hebben hoor, ik snoer m ook gewoon de mond als ie weer begint. Gelukkig kennen we elkaar al bijna 40 jaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 20:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ohhh, wat een horken. Maar goed dat jij wel kunt lachen om zo'n schoonmoeder.
Om je vader zou ik persoonlijk iets minder blij zijn. Natuurlijk ben je blij dat je weer zwanger bent maar dat maakt het gevoel dat je toen had niet ineens minder.
Haha, geniaal, die kleuter van jou. En dan inderdaad geen tweede keer meer willen herhalen. Heeeel herkenbaar.quote:Op zondag 8 maart 2020 19:31 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja, deels. Maar zo'n derde is toch wel anders dan een eerste hoor, in dat opzichtik heb zelf ook minder behoefte om dat groots te doen nu.
Mijn vader snapte het niet omdat ik met oudjaar nog een miskraam had en begin vervolgens de miskraam weer te bagatelliseren en mijn schoonmoeder vond al dat ik zo dik was geworden de laatste tijd, dat idee zeg maar.
Gelukkig kunnen andere mensen in de familie dit wat beter
Jaaa, mijn opaatjequote:
Dat is ook zo natuurlijk. Ik kan niet zo goed vinden of dat strippen nou echt zo zinvol is. Sowieso kan het pas als er al wat ontsluiting is natuurlijk.. dat moet bijna wel met al dit voorwerk. Zal het donderdag nog maar eens aankaarten.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:58 schreef SQ het volgende:
Vragen kan altijd, maar zonder medische noodzaak doen ze het niet snel ivm hogere kans op complicaties. Je kunt natuurlijk altijd vragen of ze alvast een beetje willen strippen hier en daar
Hier idem, ik heb overigens vandaag de hele dag al af en aan krampen en ‘t is al weken elke avond en nacht raak. Volgens de VK zie je dat vaker bij latere zwangerschappen. Blij word ik er ook niet van maarja.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:55 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
Blug. Ik heb tegenwoordig elke avond buikkrampen, keiharde buiken af en aan. Ken dit helemaal niet van de eerste, toen was het 1x vals alarm en de tweede keer voor het echie.
Ik slaap er niet meer van. Gisteren dacht ik echt dat het serieus was, maar weer niet doorgezet.
Wat ik begreep van de verloskundige is dat we donderdag (40w1d) gaan bespreken als baby er met 41 weken nog niet is wat we dan gaan doen. Ik zie het echt niet zitten om over de 41 weken te gaan.. ik heb nog even maar wat als baby inderdaad niet van zich laat horen voor die tijd.. kun je ook vragen om eerder ingeleid te worden oid (en ja ik weet dat dat ook geen pretje zal zijn)? Ik word nu alleen maar vermoeider in plaats van uitgeruster voor de bevalling/baby.. zucht!
Vanaf 41 weken mag je kiezen, geen enkele gynaecoloog zal dan nee zeggen tegen een inleiding. Er is ook bewezen geen hogere kans op complicaties.quote:Op maandag 9 maart 2020 13:58 schreef SQ het volgende:
Vragen kan altijd, maar zonder medische noodzaak doen ze het niet snel ivm hogere kans op complicaties. Je kunt natuurlijk altijd vragen of ze alvast een beetje willen strippen hier en daar
Nou, met die laatste stelling ben ik het toch niet eens. Ik denk nog steeds oprecht dat een spontane bevalling bij 41 weken beter is dan een geforceerde met 40 weken, mits er geen medische noodzaak is natuurlijk.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:59 schreef June. het volgende:
[..]
Vanaf 41 weken mag je kiezen, geen enkele gynaecoloog zal dan nee zeggen tegen een inleiding. Er is ook bewezen geen hogere kans op complicaties.
Ik denk altijd maar: vanaf 40 weken kun je alleen nog maar verliezen..
Nee dat zeg ik ook niet. Ik bedoelde meer dat je als zwangere gewoon scherp moet zijn cq contact moet zoeken als er iets veranderd in de situatie als je een voldragen baby hebt. Vooral niet afwachten onder mom van het zal welquote:Op maandag 9 maart 2020 19:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Nou, met die laatste stelling ben ik het toch niet eens. Ik denk nog steeds oprecht dat een spontane bevalling bij 41 weken beter is dan een geforceerde met 40 weken, mits er geen medische noodzaak is natuurlijk.
Nee, dat klopt niet. De Zweedse studie laat een duidelijk verschil zien. Maar de zorg in Nederland is dus anders dan daar. De andere studie die ik aanhaalde, de INDEX-studie, laat een klein verschil zien ten gunste van de ingeleide groep.quote:Op maandag 9 maart 2020 19:54 schreef June. het volgende:
[..]
Die studies die hierboven zijn genoemd gaan ook tussen de 41 en 42 weken. Daar is wel duidelijk dat er geen verschil is in complicaties (afwachten vs inleiden).
Ehm dat bedoelde ik ook ja. Slaapgebrekquote:Op maandag 9 maart 2020 19:59 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. De Zweedse studie laat een duidelijk verschil zien. Maar de zorg in Nederland is dus anders dan daar. De andere studie die ik aanhaalde, de INDEX-studie, laat een klein verschil zien ten gunste van de ingeleide groep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shine bright like a diamond.
Ik snap het helemaal hoor! Ik ben ook niet bang voor het virus zelf maar wel voor de consequenties. Zou je thuis bevallen heel erg vinden mocht dat nodig zijn?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:08 schreef MilliesFling het volgende:
Ik begin het wel spannend te vinden of we nog wel in het ziekenhuis terecht kunnen voor de bevalling, ben niet medisch. Ben nu 38+1 dus heb mogelijk nog even. Ik lees vooral hoe het in Italië enzo gaat, daar is echt geen ruimte meer voor veel zorg. Kan me voorstellen dat dan een bevalling die in principe thuis kan, ook thuis moet. Ben heel benieuwd hoe het zich allemaal ontwikkelt.
Mijn man moet thuis werken (iedereen van het bedrijf, niet hij specifiek) en dat vind ik wel prettig eigenlijk. Wat als hij het nu oploopt en niet bij de bevalling mag zijn![]()
Ben geen paniekerig persoon overigens hoor, en wil ook niemand bang maken (sorry als ik dat wel doe). Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen zoals veel mensen denken.
Nou ja, wat moet dat moet, en het zal vast ook prima zijn. Ik heb alleen altijd gedacht "doe mij maar lekker ziekenhuis, als er dan zorg nodig is ben ik er alvast". En dat denk ik nog steedsquote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:26 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal hoor! Ik ben ook niet bang voor het virus zelf maar wel voor de consequenties. Zou je thuis bevallen heel erg vinden mocht dat nodig zijn?
Maar we mochten vlk geen hand geven gisteren. Richtlijnen enzo.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 12:31 schreef NicolasJoy het volgende:
Ik ben inderdaad niet bang om de griep te krijgen, maar wel voor de gevolgen voor de kraamzorg, verloskundige en dergelijke.. Wat dat betreft hoop ik wel echt dat het in Nederland nog een beetje gaat meevallen.
Maar de verloskundige mocht wel zonder mondkapje en alles lichamelijk onderzoek doen / echoën?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:40 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Maar we mochten vlk geen hand geven gisteren. Richtlijnen enzo.
Goed op de hoogtequote:Op maandag 9 maart 2020 19:37 schreef Mariposas het volgende:
Oh ja en @:Hilmo , ik weet niet of ze bij jou groeiecho’s hebben voorgesteld en of je dat zelf ook wilt, maar de kans is eerder dat je een inleiding met 38 weken krijgt aangeboden dan met 42. Gelet op het geboortegewicht van je eerste en de schouderdystocie.
Ze zeggen dat je leegloopt zo vlak voor de bevalling 😉quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:03 schreef silliegirl het volgende:
Ik weet het niet vandaag hoor. Mijn buik is al de hele dag kramperig en ongemakkelijk en mijn darmen willen léég. Als dit nog 3 weken zo moet kan je me opvegen daarna.
En tot de frustratie van mijn hormonen is mijn waterdichte molton kwijt, nergens te vinden. En ik moet misschien mn vluchttas ook maar is inpakken.En mn bed op verhogers. Lekker voorbereid al hier
![]()
Ha bij jou ook nog niks dus! Ik moet ook donderdag naar de vk. Maar volgens mij zei ze de vorige keer, dat we dan gaan bespreken wat we gaan doen als we over de 41 gaan. Maar ik wil niet over de 41 weken! Dus dat gaan mijn man en ik dan wel echt even serieus aankaarten.quote:Op maandag 9 maart 2020 23:03 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij zit het in het weer ofzo, werd vanochtend ook al geappt door collega of ik er klaar voor was want volle maan vandaag.
Heb sinds vandaag ook een zeurderige pijn in mijn bekken, vooral als ik op staEn ben ook nog ergens onderweg verkouden geworden, dus nies en snotter me een slag in de rondte.
(Paracetamol was uitverkocht bij lokale drogisterij want Corona, echt wth). Zo maar naar bed en morgen kan het alleen maar beter worden.
Qua inleiden etc, ik moet donderdag op controle en dan gaat ze kijken of ze kan strippen. Ik wil niet over de 41 weken heen. Liefst hoop ik dat ze zelf voor die tijd komt natuurlijk
India heeft export van pcm stilgelegd heb ik begrepen, dus er komt ook minder NL binnen. En dan de mensen die aan het hamsteren zijn.. hier was het bij de etos ook bijna op laatst. Ik heb ook een voorraadje aangelegd, maar meer met de bedoeling als pijnstilling in huis te hebben voor na de bevallingquote:Op maandag 9 maart 2020 23:03 schreef _aurum_ het volgende:
Volgens mij zit het in het weer ofzo, werd vanochtend ook al geappt door collega of ik er klaar voor was want volle maan vandaag.
Heb sinds vandaag ook een zeurderige pijn in mijn bekken, vooral als ik op staEn ben ook nog ergens onderweg verkouden geworden, dus nies en snotter me een slag in de rondte.
(Paracetamol was uitverkocht bij lokale drogisterij want Corona, echt wth). Zo maar naar bed en morgen kan het alleen maar beter worden.
Qua inleiden etc, ik moet donderdag op controle en dan gaat ze kijken of ze kan strippen. Ik wil niet over de 41 weken heen. Liefst hoop ik dat ze zelf voor die tijd komt natuurlijk
Nou. Ik ben bij baby #1 en #2 rond mijn UD bevallen, dus daar ga ik nu weer wel wat van uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:44 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ze zeggen dat je leegloopt zo vlak voor de bevalling 😉
Hier nog niks! Ben al aan het inlezen wat te doen als we richting de 41 weken lopen (of daar overheen).. dát zie ik echt niet meer zitten met elke avond/nacht zoveel buikkramp
Hihi je weet maar nooit hoor ;-) zou die tas maar eens gaan pakken 😜quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:04 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Nou. Ik ben bij baby #1 en #2 rond mijn UD bevallen, dus daar ga ik nu weer wel wat van uit.
Daarom is er dus nog niks voorbereid ook.
Jupquote:Op dinsdag 10 maart 2020 15:48 schreef SQ het volgende:
[..]
Maar de verloskundige mocht wel zonder mondkapje en alles lichamelijk onderzoek doen / echoën?
Oh wat fijn!quote:Op maandag 9 maart 2020 20:15 schreef Peejtur het volgende:
Goede knipper gezien. Zitten nu op ongeveer 9 weken. Voorlopig mogen wij erbij op ongeveer 13 oktober.
als je 't aan gaat kaarten dan zou ik 't eerder op het lichamelijke ongemak gooien dan op het onderzoek, ben wel benieuwd hoe ze nu omgaan met daadwerkelijk inleiden in het zkh zoals boven al vermeld (beschikbaar personeel, bedden etc.)quote:Op dinsdag 10 maart 2020 18:47 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
Ha bij jou ook nog niks dus! Ik moet ook donderdag naar de vk. Maar volgens mij zei ze de vorige keer, dat we dan gaan bespreken wat we gaan doen als we over de 41 gaan. Maar ik wil niet over de 41 weken! Dus dat gaan mijn man en ik dan wel echt even serieus aankaarten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@quattro: zou idd balen zijn zeg! Maar dan denk ik ook weer, better safe then sorry. En je wil denk ik sowieso met die kleine ASAP naar huis
@Hilmo: het ijs is iig gebroken en fijn dat je collega's zo blij waren dat je er weer was
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
quote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je 't aan gaat kaarten dan zou ik 't eerder op het lichamelijke ongemak gooien dan op het onderzoek, ben wel benieuwd hoe ze nu omgaan met daadwerkelijk inleiden in het zkh zoals boven al vermeld (beschikbaar personeel, bedden etc.)Ik ga dat onderzoek niet meenemen nee, alleen het ongemak. En ik ga echt niet thuisbevallen, al moet ik een uur rijden naar een ziekenhuis.. ik geloof ook niet dat de ziekenhuizen hier al zo vol zijn vanwege de corona. Ik heb meer kans dat het vol is op de verlos omdat het hier in de stad áltijd vol is op de verlos.. 😅SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Quattro: zou idd balen zijn zeg! Maar dan denk ik ook weer, better safe then sorry. En je wil denk ik sowieso met die kleine ASAP naar huis
@:Hilmo: het ijs is iig gebroken en fijn dat je collega's zo blij waren dat je er weer was
Je staat er bij!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:25 schreef Ggirl het volgende:
Mag ik in het lijstje?
Na een paar weken kop in het zand vandaag eindelijk alles ‘volgens het boekje’.
21 september als uitgerekende datum
Mag ik er ook in? Voorlopige datum is 2 november.quote:
Ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef PKM het volgende:
[..]
Mag ik er ook in? Voorlopige datum is 2 november.
Van hartequote:Op woensdag 11 maart 2020 17:25 schreef Ggirl het volgende:
Mag ik in het lijstje?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:25 schreef Ggirl het volgende:
Mag ik in het lijstje?
quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef PKM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:46 schreef PKM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 maart 2020 17:25 schreef Ggirl het volgende:
Mag ik in het lijstje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |