SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Wat een retorische vraag...quote:
Ik heb me keurig gedragen op de kinderboerderij, ik was alleen laat om in te tunenquote:
Ik heb geleerd dat je nooit zomaar van iets uit mag gaan.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Les Humphreys Singers - To my father's house
Komen uit Canada en zijn gestart in 1999.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:56 schreef brother52 het volgende:
Ik ken dit volgens mij wel maar welke van de 80 punkpopbandjes is dit ook maar weer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:58 schreef spijkerbroek het volgende:
P Diddy/Puff Daddy/Diddy/whatever + Jimmy Page - de verkrachting van Kashmir
Edit: come with me
Mijn lerares heette Fieke...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
De naam Puff Daddy bracht menigeen in Duitsland een glimlach om de mond.
Puff is bordeel in het Duits.
That's .. unfortunate.quote:
Dat zegt ze zelf wel. Maar ze is inmiddels 18 en dan sta je als ouders best wel buitenspel ineens.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
Zeg jij dat ook tegen je dochter, livelink? Je bent geen kind meer, je bent immers 17?
je hebt er langzaam aan kunnen wennen toch ?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt ze zelf wel. Maar ze is inmiddels 18 en dan sta je als ouders best wel buitenspel ineens.
Ja hoor. Ik vind het ook wel de normale gang van zaken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:02 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt er langzaam aan kunnen wennen toch ?
Zij kan jou buitenspel zetten, maar jij kan haar buiten zetten. Wel even iets om haar regelmatig aan te herinnerenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat zegt ze zelf wel. Maar ze is inmiddels 18 en dan sta je als ouders best wel buitenspel ineens.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Dr. Hook - Baby makes her spijkerbroek talk
Vandaag appte ze dat een docent van haar school in quarantaine zat met dramatische toevoeging #doodgaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zij kan jou buitenspel zetten, maar jij kan haar buiten zetten. Wel even iets om haar regelmatig aan te herinneren
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag appte ze dat een docent van haar school in quarantaine zat met dramatische toevoeging #doodgaan
Ik reageerde dat ze dan morgen niet langs mocht gaan bij mijn ouders. Kreeg ik als reactie terug dat ze zich vergist had![]()
Nu weet ik eigenlijk nog niks, maar ik ga er vanuit dat school het wel zou laten weten als er echt een docent besmet is.
Daar ga ik ook wel vanuit.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Vandaag appte ze dat een docent van haar school in quarantaine zat met dramatische toevoeging #doodgaan
Ik reageerde dat ze dan morgen niet langs mocht gaan bij mijn ouders. Kreeg ik als reactie terug dat ze zich vergist had![]()
Nu weet ik eigenlijk nog niks, maar ik ga er vanuit dat school het wel zou laten weten als er echt een docent besmet is.
Nee, eigenlijk nog niet. Ik denk dat hij als hij 18 is ons overal nog toestemming voor geeft om mee te kijken en mee te beslissen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Maak je je zorgen voor als je jongste 18 wordt?
Ik ook niet </ontkenningsfase>quote:
Dan is er juist iets ontzettend goed gegaan in de opvoeding.quote:
Aan mijn ouders lag het niet. Die hielden wel van Duitse hoempa-muziek. Ik gaf de Limburgse roots de schuld.quote:
Zat Piet Piraat daar ook bijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:10 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dat soort muziek omdat er een heel stel piratenzenders in mijn dorp zaten die letterlijk alle landelijke en regionale zenders uit de ether drukten. Dus letterlijk op de hele band dezelfde zender. Leuk joh.
Niet onder die naamquote:
En juist dat nummer vind ik.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Het enige liedje van Boudewijn dat ik echt kut vind
Ik vind het ook niet zo geweldig nee.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
Het enige liedje van Boudewijn dat ik echt kut vind
Alleen de hoes is mooi.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet zo geweldig nee.
Je weet ons nog te vindenquote:
quote:
Hey Diaan.quote:
Zekerquote:
Alles prima hoor. Alleen even geen zin in Fok!quote:
Klopt...quote:
Nou, dat gevoel was wederzijds!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:21 schreef Diaan73 het volgende:
Alles prima hoor. Alleen even geen zin in Fok!
Oh, gaan ze weer touren?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou, dat gevoel was wederzijds!
NEE GEINTJE! GEINTJE!!
Ja, dat ook idd.quote:
Fotograaf: "Ja, en nu allemaal even naar jullie rechts kijken! Ja mooi! Work it, work iittt!"quote:
Wanneer is dat geweest dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond vroeger de Time Bandits geweldig. Ik heb ze nog een keer live zien optreden in Enschede als afsluiting van de kermis.
Da's best een upscale kermis dan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond vroeger de Time Bandits geweldig. Ik heb ze nog een keer live zien optreden in Enschede als afsluiting van de kermis.
Ik ga even zoeken of ik het kan vinden... maar in mijn puberteit (en ja in mijn playbacktijd dan..quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken of ik het kan vinden... maar in mijn puberteit (en ja in mijn playbacktijd dan..)
quote:
quote:
Mooie stadquote:
Vandaag is er 40cm sneeuw gevallen, dus als we hier geen winter meer krijgen, dan gaan we het wel halen...quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag is er 40cm sneeuw gevallen, dus als we hier geen winter meer krijgen, dan gaan we het wel halen...
Er staan al zoveel bomen met bloesem, zou nu ook niet goed zijn !quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mij niet hoor... ik heb het niet zo op sneeuw.
We zijn er een paar keer geweest, leuke binnenstad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mooie stad![]()
Wel rare hotelnamen daar. Waar "Hotel Zum schwarzen Keiler" of "Hotel Jansen" prima namen zijn, valt "Hotel Tiefgarage" toch wat uit de toon.
Het zou ook kunnen dat dat bord boven de ingang van de ondergrondse parkeergarage van het naastliggende hotel hing, maar ik kies voor de voor de hand liggende reden, uiteraard.
quote:
Klopt... nu mag het niet meer gaan vriezen of sneeuwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Er staan al zoveel bomen met bloesem, zou nu ook niet goed zijn !
Zal ze wel ergens gefladderd hebben, waar dat niet mocht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:34 schreef just me het volgende:
[..]dat is laf ze is in haar rug geschoten
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ze wel ergens gefladderd hebben, waar dat niet mocht.
Vrienden van ons hadden een tweede huis in Dorfgastein. Gaan jullie die kant op? Erg mooie omgeving daar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn er een paar keer geweest, leuke binnenstad.
Maar we tuffen morgen nog een uurtje verder naar het Zuiden, Salzburg zal ik nauwelijks te zien krijgen dit keer...
Sneeuw isoleert, dus dat boeit nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt... nu mag het niet meer gaan vriezen of sneeuwen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Vrienden van ons hadden een tweede huis in Dorfgastein. Gaan jullie die kant op? Erg mooie omgeving daar.
Oh, daar ben ik ook geweest. Ook heel mooi. Sowieso een heel fijn wintersportgebied. Ze hebben hun huis helaas dit jaar verkocht. Was voor ons wel een hele fijne en goedkope mogelijkheid om af en toe een weekje te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik zit aan de andere kant van de berg van Dorfgastein, in Grossarl...
er moeten nog ... achterquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Even ge-Google-Image-d op Grossarl, maar dat is best goed te doen, lijkt me
We kwamen vroeger altijd in het Salzburger Amadé, in Kleinarl hadden we ons 'eigen' huis voor 20 personen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook geweest. Ook heel mooi. Sowieso een heel fijn wintersportgebied. Ze hebben hun huis helaas dit jaar verkocht. Was voor ons wel een hele fijne en goedkope mogelijkheid om af en toe een weekje te zijn.
Okee, sorryquote:
Zo goed?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:38 schreef spijkerbroek het volgende:
Even ge-Google-Image-d op Grossarl, maar dat is best goed te doen, lijkt me...
quote:
quote:
3 verschillende titels.... dat zie ik niet vaak.quote:
Moet je maar iets draaien dat voor iedereen bekend isquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 verschillende titels.... dat zie ik niet vaak.
Ik zei al: Wie van de drie?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
3 verschillende titels.... dat zie ik niet vaak.
"Wil de échte Skunk Anansie nú opstaan?"quote:
Komen we toch bij die existentiële crisis uit.quote:
je bent man geworden die nachtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als een man zag ik de zon weer opgaan...
Niet van het midden van de weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Chirpy Chirpy Cheep Cheep - Middle Of The Road
Left of the road dan?quote:
Het origineel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb ik geen idee.
Vond Sally al zo laag zingen...
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
Ik ga douchen en mijn bed opzoeken.
Fijne avond en/of welterusten.
[ afbeelding ]
Welterusten Melting en bedankt voor de show. Was weer gezellig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:00 schreef Melting het volgende:
Allemaal weer bedankt voor het luisteren.
Ik ga douchen en mijn bed opzoeken.
Fijne avond en/of welterusten.
[ afbeelding ]
Viel Spass!quote:
Hij zei een uur geleden dat hij over 12 uur bij Salzburg landtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef just me het volgende:
Ik weet niet hoelaat je vertrekt Mad maar een goede reis en een fijne vakantie
Ik moet vannacht om 4 uur op en om 7 uur gaan we de lucht in...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:01 schreef just me het volgende:
Ik weet niet hoelaat je vertrekt Mad maar een goede reis en een fijne vakantie
Goede reis en een hele fijne vakantie gewenst!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet vannacht om 4 uur op en om 7 uur gaan we de lucht in...
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moet vannacht om 4 uur op en om 7 uur gaan we de lucht in...
Je moet wat over hebben voor après-skiquote:
je bent of té vroeg of té laatquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je moet wat over hebben voor après-ski
Goedemorgen.quote:
Jaquote:Op woensdag 4 maart 2020 05:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Gaat de week bij jou ook zo traag?
We zullen wel moeten.quote:
Gelukkig is het maar een kort vluchtjequote:Op woensdag 4 maart 2020 06:41 schreef MadMaster het volgende:
Gezellig in het vliegtuig met een huwelijksgezelschap, bestaande uit zo'n 40 personen. Iets te gezellig op dit tijdstip...
Goedemorgen!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:41 schreef MadMaster het volgende:
Gezellig in het vliegtuig met een huwelijksgezelschap, bestaande uit zo'n 40 personen. Iets te gezellig op dit tijdstip...
Goedemorgen!
Laat ze de polonaise maar doen. Op de vleugel.quote:Op woensdag 4 maart 2020 06:41 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga zo 'n eindje fietsenquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jaa, ben even wandelingetje gaan maken
quote:Morgen (5-3) 19:00: ivm het coronavirus gaat de show van brother52 gewoon door.
Ik geloof niet dat ik morgen iets anders heb, dus ik zal mezelf dan waarschijnlijk wel in thuisisolatie zetten.quote:
Goedemorgen Melting.quote:
Goedemorgen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting.
Hopelijk vandaag een betere dag dan gisteren.
Dan was het etentje vast wel gezelligquote:Op donderdag 5 maart 2020 05:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dat hoop ik ook.
Korte nacht gehad, want was pas laat thuis van het etentje gisteren.
Positief is dat we richting weekend gaan.
Dat viel niet tegen inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2020 05:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan was het etentje vast wel gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:48 schreef Melting het volgende:
We hebben ons gisteren laten verrassen met een 6 gangen food is art menu.
Zie hier de foto's.dat ziet er erg lekker uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgen
Juin uit Eigen Tuin!
Goedemorgen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 07:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat ziet er erg lekker uit
Goedemorgen
Goedemorgen.quote:Op donderdag 5 maart 2020 08:04 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
ziet er goed uit Melting
![]()
Ik had ook al wel sneeuwfoto's van Mad verwacht
Dan hebben ze toch nog wel wifiquote:Op donderdag 5 maart 2020 08:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Was ook lekker.
Misschien is hij wel ingesneeuwd.
dat moet vast goedkomen met jouw kookkkunstenquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat ik vandaag ga koken ziet er vast niet zo mooi uit als die bordjes van Melting. Ik maak voor het eerst in mijn leven goulash. Nu maak ik regelmatig stoofpotjes, dus ik maak me weinig zorgen. De komkommer voor de Hongaarse komkommersalade staat inmiddels al uit te lekken
Yummyquote:Op donderdag 5 maart 2020 09:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat ik vandaag ga koken ziet er vast niet zo mooi uit als die bordjes van Melting. Ik maak voor het eerst in mijn leven goulash. Nu maak ik regelmatig stoofpotjes, dus ik maak me weinig zorgen. De komkommer voor de Hongaarse komkommersalade staat inmiddels al uit te lekken
Dan kun je ons morgen om deze tijd vertellen of hij het wel doet, het zou toch wat zijn als je 2x iets krijgt wat het niet doetquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Nieuwe airfloss is net geleverd. Mijn oude wilde niet meer opladen, dus nieuwe besteld en die deed het niet, daar kwam alleen maar lucht uit ipv water met lucht. Nu hopen dat deze het wel doet, hij mag eerst weer 24 uur opladen.
Laat je ze zo voor lul lopen?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:12 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kun je ons morgen om deze tijd vertellen of hij het wel doet, het zou toch wat zijn als je 2x iets krijgt wat het niet doet![]()
Druilerig weer, zo maar eens naar de markt om nog wat lapjes in te slaan. Arme kabouters
Nee dat niet ! De jongste kabouter wilde zijn trui niet uit, kan ook zijn dat de trui te krap wasquote:
Ging 'ie van kabouter naar smurf?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:25 schreef just me het volgende:
[..]
Nee dat niet ! De jongste kabouter wilde zijn trui niet uit, kan ook zijn dat de trui te krap was
nee hoor was een grapje, hij was zo blij dat hij in zijn nieuw trui wilde gaan slapen. Dat is tochquote:
Zeker, mijn oma breide vroeger ook truien voor me, alleen die deed dat met "kriebelwol".quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:32 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor was een grapje, hij was zo blij dat hij in zijn nieuw trui wilde gaan slapen. Dat is toch
quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:32 schreef just me het volgende:
[..]
nee hoor was een grapje, hij was zo blij dat hij in zijn nieuw trui wilde gaan slapen. Dat is toch
Is de zolder al leeg?quote:Op donderdag 5 maart 2020 12:54 schreef just me het volgende:
Met dit weer is er geen golfen en ik vind het wel fijn om bezig te zijn ! Dit zijn leuke kleine projectjes en die kan ik wel aan
Ik ga maar niet zeggen waar dat ding op lijktquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
Gruß Gott en alle anderen!
[ afbeelding ]
Servusquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Het fallussymbool van Oostenrijkquote:Op donderdag 5 maart 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne vakantie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Geniet van je vakantie!quote:Op donderdag 5 maart 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil het best voor je koken, als ik het maar niet hoef te etenquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
Heeft iemand zin om voor mij het eten te "koken"?
Ben echt gaar, haha.
De piepers zijn gejast, de boontjes gepunt en slavinkjes kan je bijna niet verknallen.
Wel erg standaard Hollandse pot in vergelijking tot de goulash van ddm..
Dat is logisch nadat je net gegeten hebtquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik wil het best voor je koken, als ik het maar niet hoef te eten
Dat is ook de reden dat ik op gas kook en zo lang mogelijk blijf koken. Je kunt veel beter doseren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil weer een gasfornuis op gas...
Elektrische kookplaten zijn stom.
Op gas kan je direct op 1 pit aanpassen, elektrisch moet je dan "pittendans" doen.
Stukje vlees op loeiheet vuur dichtschroeien omdraaien en gas omlaag/uit en dat werkt direct. Die stomme pit bij elektronisch blijft nog heel lang hitte afgeven.
quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:50 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil weer een gasfornuis op gas...
Elektrische kookplaten zijn stom.
Op gas kan je direct op 1 pit aanpassen, elektrisch moet je dan "pittendans" doen.
Stukje vlees op loeiheet vuur dichtschroeien omdraaien en gas omlaag/uit en dat werkt direct. Die stomme pit bij elektronisch blijft nog heel lang hitte afgeven.
Uh oh...quote:Op donderdag 5 maart 2020 18:31 schreef Rafeiro het volgende:
slavinkjes kan je bijna niet verknallen.
Mja flatje, dus geen gasquote:Op donderdag 5 maart 2020 18:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik op gas kook en zo lang mogelijk blijf koken. Je kunt veel beter doseren.
Oke dat is voor slavink niet handig.....quote:
Ik heb een flatje mét gas.quote:
Mocht je naar een locatie gaan waar je elektrisch moet gaan koken. Bij een kringloop of anders 2e hands stel kopen dat is prima, maar zorg wel dat je een handige elektro boer hebt die de stekker goed aansluit. Iets met fases enzo, weet de details niet, maar perfecte plaat kan defect lijken puur door onjuiste bedrading.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een flatje mét gas.
Wat er qua koken is waar ik terecht kom als ik over niet al te lange tijd verhuis, weet ik niet.
Nee, virus.quote:
Je loopt een liedje voor op de restquote:
Besmetting gaat in hoog tempo!quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je loopt een liedje voor op de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |