Ik was op een gegeven blij met een neefje uit die kringen die planten had staan die tot aan de hemel reikten.quote:
Mag ik Mikey tegen jou zeggen of moet ik Dr.mikey zeggen 🥳quote:
Beter ja. Ik ga gewoon braaf naar de shop maar best prijzig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was op een gegeven blij met een neefje uit die kringen die planten had staan die tot aan de hemel reikten.
Als je hulp nodig hebt.....geef maar een gilquote:
Ik zoek nog iemand die er ook niks van bakt. Ik haat verliezen.quote:
Zit veel troep tussen, belangrijk dat je een goede en betrouwbare shop hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Beter ja. Ik ga gewoon braaf naar de shop maar best prijzig.
Schuimbekkerttttttttquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef PlymouthFury het volgende:
Zooooo, ik had net het schuim op mijn bek zeg!
wat jij wilquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag ik Mikey tegen jou zeggen of moet ik Dr.mikey zeggen 🥳
Maarja hoe beoordeel je dat?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zit veel troep tussen, belangrijk dat je een goede en betrouwbare shop hebt.
Meldt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die er ook niks van bakt. Ik haat verliezen.
coronaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef PlymouthFury het volgende:
Zooooo, ik had net het schuim op mijn bek zeg!
Dank u 😎quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat ik ooit nog plannen had om met flat de kroeg van huisbaas bob te bezoeken![]()
Oh dan verwar ik het met discord denk ik ja.. Dat is echt een wespennest jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nope.
Heel even in die discord gezeten, maandje ofzo maar vind dat echt niks. Roddelgroepjes. DM mogen ze van mij ook afschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |