Verschrikkelijk dat soort dingenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bah bah,alleen voor ingwijden/kliekje zeker?
Dat ik ooit nog plannen had om met flat de kroeg van huisbaas bob te bezoekenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:28 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha nee hoor, zaten best veel mensen in
[..]
Ik was er ook snel klaar mee toen Flat elke keer ging schelden..
[..]
Haha wat dan?
Nope.quote:
Ah waar moet ik zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zo grof en plat, DTS is daarbij vergelijken de EO jongeren dag
Daar ging een deel van mijn neefjes en nichtjes naar toe.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lijkt mij op zich wel gezellig als je in den here bentquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar ging een deel van mijn neefjes en nichtjes naar toe.
Haha, jaaaa heb je wel eens laten zien aan mij. Zoooo dat is wat daar. En niemand valt elkaar aan, maar wat grofquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:30 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Gade gij in de heren schone vrouwquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lijkt mij op zich wel gezellig als je in den here bent
Jij weet meer?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:35 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Haha, jaaaa heb je wel eens laten zien aan mij. Zoooo dat is wat daar. En niemand valt elkaar aan, maar wat grof
Ja die gaat in u. Ik heb het over u inde here gaanquote:
Schrok je ook?quote:
Ja, je zeikt in je broek van het lachen als je dingen leest daar, is ook een forum met nicknames maar niet van fok. En in whattsap. Circusquote:
Niks mis met bowlenquote:
Dat wil hij nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die gaat in u. Ik heb het over u inde here gaan
Wat flauw zeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |