@Niznoquote:
ik heb gewoon 2 ogen, dank jequote:
Ja, vandaar ook mijn vraag.quote:
Haha let's goooquote:
Akkiequote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met microscoop kun je schimmel of toegevoegde rotzooi om de boel te verzwaren wel terugvinden. Opgespoten gif (vertimec) vind je niet terug.
Nee, stuc reiniger. Het is net water, badkamertegels alles word nieuw. Bijt als de ziekte, mijn hele schoonmoeder er in opgelostquote:
Ja, dat denk ik wel. Dan niet doen.het is voor steen te reinigenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
Gaat mijn kunstgras er niet van kadoek dan Plym?
GHB is zo gruwelijk smerig hèquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef FreshFruit het volgende:
Gevonden,de rest kan je mengen met een liter GBL velgenreiniger. dan heb je GHB.
nog dreamschool.quote:
Als het goed is, is dat straks met de gereguleerde wiet over.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:04 schreef engine het volgende:
[..]
[..]![]()
Niet dat ik een microscoop in huis heb![]()
Vooral dat zwaarder maken is wel rommel vaak. Zouden ze op moeten testen.
Oké. Dan begin ik er maar niet aan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel. Dan niet doen.het is voor steen te reinigen
goed programma.quote:
Tofquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als het goed is, is dat straks met de gereguleerde wiet over.
Heb zelf wel paar x hobby gekweekt samen met mijn zoon, nu zomers paar plantjes buiten. Dus ik heb een goede usb microscoop.
Ja ben daar ook een voorstander van. Raar systeem hebben we nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Als het goed is, is dat straks met de gereguleerde wiet over.
Heb zelf wel paar x hobby gekweekt samen met mijn zoon, nu zomers paar plantjes buiten. Dus ik heb een goede usb microscoop.
ik ook niet gelukkig.quote:
Echt viezz Patrick.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het is echt heel erg ranzig.. ga al kokhalzen als ik aan de smaak denk..
Dat is wel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
prboleem jongeren die een laatste kans krijgen op een opleiding etc.
ned 3quote:
Moet jij niet studeren?quote:
Hey Skyquote:
Nee, niets voor de verkoop. Is echt een leuke plant om te kweken. Mijn zoons (en vrienden) blowen er af en toe van en van de rest maken we olie. Dat ook al op verschillende manieren uitgeprobeerd consumptiealcohol 96%, dexso gas en droogijs. Vind leuk om te kijken hoe dat in zijn werk gaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ben daar ook een voorstander van. Raar systeem hebben we nu.
Je zoon blowt ook? Of gewoon om de plantjes te verkopen?
Die komt alleen op tv in "My 600lbs life" toch?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oplichten is een soort van werk, haags werkt niet
quote:
TR gezet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oplichten is een soort van werk, haags werkt niet
Jammer dit.quote:
Ja is zeker interressantquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:14 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Nee, niets voor de verkoop. Is echt een leuke plant om te kweken. Mijn zoons (en vrienden) blowen er af en toe van en van de rest maken we olie. Dat ook al op verschillende manieren uitgeprobeerd consumptiealcohol 96%, dexso gas en droogijs. Vind leuk om te kijken hoe dat in zijn werk gaat.
1 keer,en ik weet de vieze zoute smaak.En heb later tijdens opname gezien wat het met mensen doet.Ik ken bijv.een jongen die in Groningen onder invloed tijdens een feestje geïnfecteerd is met besmet bloed.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:13 schreef madam-april het volgende:
[..]
Weleens geprobeerd?
[..]
Ik kijk Opsporing Verzocht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |