Met microscoop kun je schimmel of toegevoegde rotzooi om de boel te verzwaren wel terugvinden. Opgespoten gif (vertimec) vind je niet terug.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Maarja hoe beoordeel je dat?
Ga meestal naar dezelfde twee. Vind het daar prettig maar natuurlijk ook geen idee waar hun spul vandaan komt.
Klopt, ik blow al jaren niet meer maar mr-april soms nog wel en die haalt maar bij 1 bepaalde shop want van alle andere shops vindt hij het echt te smerig voor woorden..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zit veel troep tussen, belangrijk dat je een goede en betrouwbare shop hebt.
Hoi aKboR 😘quote:
Pik schimmel? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met microscoop kun je schimmel of toegevoegde rotzooi om de boel te verzwaren wel terugvinden. Opgespoten gif (vertimec) vind je niet terug.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pik schimmel? Waar heb je het over?
opgedroogd sapquote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:53 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pik schimmel? Waar heb je het over?
Ja, stuc reiniger. Bij de bouwmarkt. Buiten mengen met water. Halve fles op 10l emmer dus. Kijk uit met inademen. Alg weg zonder schrobben, en heel seizoen geen onkruid tussen de tegels.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Plym. Wat was dat ook weer voor spul voor de groene tegels. Stuc toch?
Nou nou.quote:
Zo lelijk ben ik niet hoor 😛quote:
Dat is toch gewoon witkalk?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, stuc reiniger. Bij de bouwmarkt. Buiten mengen met water. Halve fles op 10l emmer dus. Kijk uit met inademen. Alg weg zonder schrobben, en heel seizoen geen onkruid tussen de tegels.
dreamschoolquote:
Oké. Ga ik ff zoeken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 20:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, stuc reiniger. Bij de bouwmarkt. Buiten mengen met water. Halve fles op 10l emmer dus. Kijk uit met inademen. Alg weg zonder schrobben, en heel seizoen geen onkruid tussen de tegels.
lijkt mij een giftig of scherp goedjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
Gaat mijn kunstgras er niet van kadoek dan Plym?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |