Carona? Is dat iets nieuws?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:30 schreef iBenny het volgende:
Gangbangs worden nu ook afgelast vanwege het virusVia GeenStijltwitter:gangbang_roxy twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:30:50Lieve volgers. Ik heb besloten om voorlopig geen gangbangs meer te draaien vanwegen mijn slechte gezondheid met mijn longen. Het risico is voor mij op dit moment te groot ivm het caronavirus. Veel liefs en hopelijk tot heel snel. ❤️😘😘 https://t.co/sJatBGKniN reageer retweet
SHIT IS REALquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:30 schreef iBenny het volgende:
Gangbangs worden nu ook afgelast vanwege het virusVia GeenStijltwitter:gangbang_roxy twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:30:50Lieve volgers. Ik heb besloten om voorlopig geen gangbangs meer te draaien vanwegen mijn slechte gezondheid met mijn longen. Het risico is voor mij op dit moment te groot ivm het caronavirus. Veel liefs en hopelijk tot heel snel. ❤️😘😘 https://t.co/sJatBGKniN reageer retweet
Praten of gapen met consumptie. Of men moet al wel hoesten/niezen door een verkoudheid of allergie.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar hoe kan iemand anderen besmetten als diegene niet hoest/niest? Alles wat ik lees wijst erop dat het in 99% van de gevallen komt door iemand die hoest of niest (en dan handen geeft/dingen aanraakt die anderen dan weer aanraken), maar ik weet oprecht niet hoe ze anderen besmetten als ze blijkbaar niet hoesten/niezen
Of er zijn gewoon nog een factor 10 meer mensen besmet daar? Het is wel opvallend ja hoe hard het gaat in een land als Italie. Als dit blijft daargaan raken die dokters ook opgebrand.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het maar hard gaan daar met doden.
Geen idee. Zoenen?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar hoe kan iemand anderen besmetten als diegene niet hoest/niest? Alles wat ik lees wijst erop dat het in 99% van de gevallen komt door iemand die hoest of niest (en dan handen geeft/dingen aanraakt die anderen dan weer aanraken), maar ik weet oprecht niet hoe ze anderen besmetten als ze blijkbaar niet hoesten/niezen
Dus je kan niet besmetten als een besmet iemand met de mond open ademt bijvoorbeeld binnen 1 meter van een ander persoon?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee. Zoenen?Met je vingers in je mond iets tussen je tanden vandaan peuteren en dan aan de liftknop?
De kans zal best een stuk kleiner zijn, dat geloof zélfs ik () maar zolang de WHO alleen zegt dat het geen 'major driver for transmission' is, en niet 'no transmission' geloof ik niet dat er iemand het al helemaal uit kan sluiten.
^ Dit idd, ja!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:33 schreef Jane het volgende:
Onze cultuur van overal eerst 6x over vergaderen voordat je beslissing neemt, kan nog wel eens onze achilleshiel blijken te worden wat dit virus betreft.
Surequote:
Dat moet sowieso bijna wel. Je gaat me niet vertellen dat al die Nederlanders nou net met een van de bewezen gevallen in een lift hebben gestaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Of er zijn gewoon nog een factor 10 meer mensen besmet daar? Het is wel opvallend ja hoe hard het gaat in een land als Italie. Als dit blijft daargaan raken die dokters ook opgebrand.
Hier hetzelfde. Had een zware ontsteking, heel veel pijn, maar geen koorts. Tijdens de operatie bleek het om een abces te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:27 schreef Brybry het volgende:
Tik em aan!
In de praktijk is dit nog best vervelend hoor.
Kan me nog herinneren dat ik tijdens m'n laatste zwangerschap zo'n 5x schuddend op de grond heb gelegen...Begon met koude rillingen, dan weer heet enz enz, vervolgens lag ik trillend op de grond.
Man belt dokter; 'Heeft mevrouw koorts? '
Nee. Maar dat heeft ze nooit.
'Oh, wat vreemd. Tja, zolang ze geen koorts heeft, kunnen we weinig'
Uiteindelijk geen dokter gezien. En geen idee idee wat dat nou was.
twitter:NOS twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:34:20Reisadvies: ga niet op vakantie naar Noord-Italië https://t.co/bwu1bmzGXt reageer retweet
twitter:Volksblatt twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:03:51Erste positiv getestete #Coronavirus-Infektion in #Liechtenstein. Die infizierte Person hatte laut Regierung im Ausland Kontakt mit einem Infizierten. https://t.co/rBCUtlGBfA reageer retweet
Dank je!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:33 schreef Houtenbeen het volgende:
Hier trouwens de cijfers van Italië
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:33 schreef Jane het volgende:
Onze cultuur van overal eerst 6x over vergaderen voordat je beslissing neemt, kan nog wel eens onze achilleshiel blijken te worden wat dit virus betreft.
Maar het is zo lekker vakantieweer rond milaan met speeltuinen vol spelende kinderen! Angstzaaiers!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:36 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:NOS twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:34:20Reisadvies: ga niet op vakantie naar Noord-Italië https://t.co/bwu1bmzGXt reageer retweet
kom, drink wijn geniet... het is maar een griepjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:38 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Maar het is zo lekker vakantieweer rond milaan met speeltuinen vol spelende kinderen! Angstzaaiers!![]()
Ook bij het ademen verspreid je virussen. Ik had het enkele weken geleden opgezocht, waren enkele studies over. Het varieerde sterk, dacht ik, sommige personen nauwelijks, sommigen veel.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sneller dan ik dacht.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:36 schreef iBenny het volgende:
Nou, het reisadvies is aangepast.
Reisadvies Noord-Italië aangescherpt - https://nos.nl/l/2325552
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |