Van de WHO vandaag:quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:19 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:13:37BREAKING NEWS:27 more dead with #coronavirus in Italy in last day, toll at 79 reageer retweet
https://www.worldometers.info/coronavirus/#countriesquote:China got patients in treatment early and have highly sophisticated health care treatment procedures. They are really good at keeping people alive with this disease. They have a survival rate (with a mortality rate of just under 1% outside of Hubei province) for this disease I would not extrapolate to the rest of the world. What you’ve seen in Italy and Iran is that a lot of people are dying.
Ik vind het maar hard gaan daar met doden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:19 schreef Tarado het volgende:
twitter:tancredipalmeri twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:13:37BREAKING NEWS:27 more dead with #coronavirus in Italy in last day, toll at 79 reageer retweet
Ik denk wel eens dat hij gewoon te lange uren maakt.quote:
quote:18:21
Het ministerie van Buitenlandse Zaken moet Nederlanders zo snel mogelijk afraden naar Noord-Italië te reizen, vindt het RIVM. Anders dreigt het dweilen met de kraan open te worden, zei het hoofd Infectieziekten van het instituut vandaag tijdens een gesprek in de Tweede Kamer over het nieuwe coronavirus.
Het ministerie adviseert tot dusver alleen om niet naar een aantal gemeenten in Noord-Italië te reizen die zijn afgegrendeld vanwege de uitbraak van het virus. Voor een iets groter gebied raadt het departement niet-noodzakelijke reizen af. Maar voor het overgrote deel van Noord-Italië geldt dat Nederlanders dat gewoon kunnen bezoeken, al moeten zij wel op het virus bedacht zijn.
Ik ook. Ook als het alleen 'toch maar oudjes' zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het maar hard gaan daar met doden.
Geen enkele reden om aan te nemen dat dit niet fout gaat lopen, de draconische maatregelen van de chinezen waren overtrokken, je weet hoe die gasten een mensenleven koesterenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
229 mensen liggen op de IC, waarvan 167 in Lombardijequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:(ANSA) - MILAAN, 3 MAART - 1.520 coronavirus-positieve mensen in Lombardije. Om het punt van de dag te maken is de Regional Welfare Councilor, Giulio Galleria.
"Er zijn 698 in het ziekenhuis opgenomen patiënten - voegt hieraan een videoverbinding van de crisiscrisis toe - 167 zijn op de intensive care, 461 in isolatie thuis. De doden zijn 55". De cijfers, legt Gallera uit, onthullen dat "de pathologie gestaag toeneemt".
https://www.ansa.it/sito/(...)3d-2802a3f62cda.html
"Op het virus bedacht zijn".... hoe doe je dat precies? Wat houdt dat in?quote:
Tik em aan!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde en heb me dit ook al afgevraagd.
Positief punt aan deze hele toestand is dat ik er nu achterkom dat ik niet de enige ben die dit heeft.
Gedeelde smart is halve smart enzo.
Het sluit het toch niet uit? Ja mensen zijn (een stuk) minder besmettelijk als ze niet hoesten en proesten etc. Maar volgens mij heeft echt helemaal niemand kunnen bevestigen dat je zonder symptomen gewoon helemaal NIET besmettelijk bent.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:11 schreef kilon het volgende:
Heeft RIVM dan toch gelijk?!twitter:WHO twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:02:12@:DrTedros "However, there are some important differences. First, #COVID19 does not transmit as efficiently as influenza. With influenza, people who are infected but not yet sick are major drivers of transmission, which does not appear to be the case for COVID-19"-@:DrTedros #coronavirus reageer retweet
RIVM is goed bezig vandaag. Goed herstel, alleen communicatief op o.a. televisie moet wel beter.quote:
Heb al een paar keer een artikel of wat gepost over dit verschijnsel. De laatste 150 jaar is de gemiddelde temperatuur met tienden graden gezakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:27 schreef Brybry het volgende:
[..]
Tik em aan!
In de praktijk is dit nog best vervelend hoor.
Kan me nog herinneren dat ik tijdens m'n laatste zwangerschap zo'n 5x schuddend op de grond heb gelegen...Begon met koude rillingen, dan weer heet enz enz, vervolgens lag ik trillend op de grond.
Man belt dokter; 'Heeft mevrouw koorts? '
Nee. Maar dat heeft ze nooit.
'Oh, wat vreemd. Tja, zolang ze geen koorts heeft, kunnen we weinig'
Uiteindelijk geen dokter gezien. En geen idee idee wat dat nou was.
Dat verklaartquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:56 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
https://www.minnpost.com/(...)0-years-study-finds/
je evolueert
Als ik zie hoe artsen nu rond de 20 gevallen in NL al nood riepen wegens tekort aan materialen hoop ik echt niet dat we hier zulke aantallen krijgen.quote:
Domme vraag misschien, maar hoe kan iemand anderen besmetten als diegene niet hoest/niest? Alles wat ik lees wijst erop dat het in 99% van de gevallen komt door iemand die hoest of niest (en dan handen geeft/dingen aanraakt die anderen dan weer aanraken), maar ik weet oprecht niet hoe ze anderen besmetten als ze blijkbaar niet hoesten/niezenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Het sluit het toch niet uit? Ja mensen zijn (een stuk) minder besmettelijk als ze niet hoesten en proesten etc. Maar volgens mij heeft echt helemaal niemand kunnen bevestigen dat je zonder symptomen gewoon helemaal NIET besmettelijk bent.
Het RIVM loopt achter de feiten aan en realiseert zich niet dat het al lang en breed dweilen met de kraan open is. Too little, too late.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:27 schreef syroto het volgende:
RIVM is goed bezig vandaag. Goed herstel, alleen communicatief op o.a. televisie moet wel beter.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb al een paar keer een artikel of wat gepost over dit verschijnsel. De laatste 150 jaar is de gemiddelde temperatuur met tienden graden gezakt.
Je evolueert, dat is toch mooi
Het RIVM dat het zelf geen enkel probleem vond dat de 900 studenten gingen?quote:
Via GeenStijltwitter:gangbang_roxy twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:30:50Lieve volgers. Ik heb besloten om voorlopig geen gangbangs meer te draaien vanwegen mijn slechte gezondheid met mijn longen. Het risico is voor mij op dit moment te groot ivm het caronavirus. Veel liefs en hopelijk tot heel snel. ❤️😘😘 https://t.co/sJatBGKniN reageer retweet
Lichaamsvloeistoffen, uitwisselen flesje, bakje nootjes...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Domme vraag misschien, maar hoe kan iemand anderen besmetten als diegene niet hoest/niest? Alles wat ik lees wijst erop dat het in 99% van de gevallen komt door iemand die hoest of niest (en dan handen geeft/dingen aanraakt die anderen dan weer aanraken), maar ik weet oprecht niet hoe ze anderen besmetten als ze blijkbaar niet hoesten/niezen
Raderen draaien traag in de geperfectioneerde bureaucratiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:29 schreef Brybry het volgende:
[..]![]()
Als de medische wetenschap dit ook ff erkend; Scheelt een hoop gedoe
twitter:lookner twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:27:25Given the lack of 1) testing and 2) social distancing measures in the United States, I don't see any reason why what's happening in Italy, South Korea, Iran, etc. isn't possible here https://t.co/tG1rzYGKlG reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 18:03:23BREAKING: Italy reports 466 new cases of coronavirus and 27 new deaths, raising total to 2,502 cases and 79 dead reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |