abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 19:30:22 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191816941
nou laat die sharia maar lekker buiten Nederland hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:30:38 #33
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191816945
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:22 schreef Tengano het volgende:

[..]

Gukman stelt hier geen prijs op. Die wil graag met een aantal van zijn gelijkgestemde broeders die democratie om zeep helpen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:23 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Kregen zijn slachtoffers een eerlijk proces via dit westerse rechtsysteem. Nee hij gebruikte zelf de Sharia wet :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij krijgt ook een eerlijk proces, mensen vinden het alleen jammer dat 'vuurpeloton' niet 1 van de opties is waar de rechter aan het einde van de rit uit kan kiezen

ik vind dat wel begrijpelijk
Als jullie mensen zonder eerlijk proces willen afschieten verhuis je maar lekker naar Noord Korea of Iran.

Gelukkig woon ik in NL en geven wij hier wel gewoon om mensenrechten.

Tuurlijk moet deze man hard aangepakt worden maar de doodstraf zonder proces is te ziekelijk voor worden. Laat je nakijken.
#KICKOUTZP
  Moderator dinsdag 3 maart 2020 @ 19:31:55 #34
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191816981
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:30 schreef wollah het volgende:

[..]

[..]

[..]

Als jullie mensen zonder eerlijk proces willen afschieten verhuis je maar lekker naar Noord Korea of Iran.

Tuurlijk moet deze man hard aangepakt worden maar de doodstraf zonder proces is te ziekelijk voor worden. Laat je nakijken.
lees het nog een keer
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:23 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij krijgt ook een eerlijk proces, mensen vinden het alleen jammer dat 'vuurpeloton' niet 1 van de opties is waar de rechter aan het einde van de rit uit kan kiezen

ik vind dat wel begrijpelijk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:33:57 #35
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191817022
quote:

Ik zeg toch niet dat hij geen eerlijk proces moet krijgen. Ze zijn nu toch aan het onderzoeken of hij de dader is en dergelijke. En als daar bewijs voor wordt gevonden en hij wordt schuldig bevonden dan heeft hij een eerlijk proces gekregen. En dan zou je altijd nog creatief kunnen zijn en kijken of je een leuke straf uit het Sharia handboek kunt vinden. Maar een eerlijk proces moet ie krijgen, daar is iedereen het over eens.

En Gukman komt op mij over als iemand die de Sharia verkiest boven onze democratie. Nou gun hem dan ook wat.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 03-03-2020 19:43:01 ]
pi_191817373
quote:

[..]

[..]

[..]

Die meneer voerde zijn daden uit naam van zijn Moslim geloof. Dus wellicht zouden Moslims hun eigen geloof eens moeten nakijken?

Ik vind Moslims wegens hun geloof en de talloze willekeurige aanslagen uit naam der Islam een ernstig risico voor een westers land. Mischien wordt het tijd dat ze elkaar wel gaan aanspreken op hun daden.
Time for new flavor in ya ear!
  dinsdag 3 maart 2020 @ 19:55:07 #37
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_191817389
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Die meneer voerde zijn daden uit naam van zijn Moslim geloof. Dus wellicht zouden Moslims hun eigen geloof eens moeten nakijken?

Ik vind Moslims wegens hun geloof en de talloze willekeurige aanslagen uit naam der Islam een ernstig risico voor een westers land. Mischien wordt het tijd dat ze elkaar wel gaan aanspreken op hun daden.
Ja inderdaad alle moslims zijn terroristen. Daarom zien we ook elke dag aanslagen in Nederland!

Laat je nakijken, randdebiel.
#KICKOUTZP
pi_191817575
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:53 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

”Elkaar aanspreken op hun daden.” Alsof iedere moslim een terrorist in zijn vriendenkring heeft. Het is uiterst lachwekkend hoe nonchalant je bent met dit soort uitspraken. Stel je eens voor, dat al die miljoenen moslims in Europa daadwerkelijk potentiële terroristen kenden....
pi_191817629
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 19:55 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja inderdaad alle moslims zijn terroristen. Daarom zien we ook elke dag aanslagen in Nederland!

Laat je nakijken, randdebiel.
De volgende grote aanslag komt zeer waarschijnlijk weer uit die hoek inderdaad. Dit is nu al jaren en jaren een trend. Ik vind dat (en terecht) een risico.
pi_191817733
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:07 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

De volgende grote aanslag komt zeer waarschijnlijk weer uit die hoek inderdaad. Dit is nu al jaren en jaren een trend. Ik vind dat (en terecht) een risico.
Recht-extremistische aanslagen beginnen ook een trend te worden. Vind je dat etnische Nederlanders en Duitsers elkaar ook moeten aanspreken op hun gedrag?
pi_191817805
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:05 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

”Elkaar aanspreken op hun daden.” Alsof iedere moslim een terrorist in zijn vriendenkring heeft. Het is uiterst lachwekkend hoe nonchalant je bent met dit soort uitspraken. Stel je eens voor, dat al die miljoenen moslims in Europa daadwerkelijk potentiële terroristen kenden....
De Islam is wat jullie allemaal verbindt. Schaam je je dan niet kapot als er regelmatig debielen zulke delicten plegen in naam van?
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:17:45 #42
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_191817820
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:12 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

Recht-extremistische aanslagen beginnen ook een trend te worden. Vind je dat etnische Nederlanders en Duitsers elkaar ook moeten aanspreken op hun gedrag?
Die Turk is import, de rechts-extremisten niet. Verschilletje.
pi_191817879
quote:

[..]

Dit doen zij toch ook. Van Moslims hoor of lees je de afkeuring jegens aanslagen in naam van Islam gek genoeg helemaal nooit.
pi_191817969
quote:

[..]

Nee, ik heb en ken geen rechts handboek, of rolmodel, waarin motivatie voor zulke barbaarse wreedheden te vinden zijn. Anders dan de koran.

Overigens vond er gisteren in duitsland ook een aanslag plaats, door linkse extremisten.
pi_191818009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:17 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

De Islam is wat jullie allemaal verbindt. Schaam je je dan niet kapot als er regelmatig debielen zulke delicten plegen in naam van?
Wat heeft dat te maken met je eerdere comment? De Islam verbindt moslims met elkaar, dus? Probeer je soms te zeggen dat iedere moslim per definitie een terrorist is? Want ik heb geen idee hoe ik je oneliner zou moeten opvatten.

Verder, de verschillende moslim-groeperingen trouwen nog vaker met niet-moslims dan met elkaar. Er zijn meer Marokkanen en Turken met Nederlanders getrouwd dan dat er Marokkaans-Turkse koppels rondlopen. Daarnaast vermijden zij elkaars gebedshuizen en rijden ze liever een blokje om dan dat ze een moskee van een andere etnische groep binnengaan. Dus tot zover die zogenaamde Islamitische binding.
pi_191818042
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:17 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Die Turk is import, de rechts-extremisten niet. Verschilletje.
Aah, het gaat dus niet om aanslagen of onschuldige doden an sich, maar het feit dat die aanslagen worden gepleegd door immigranten. Duidelijk.
pi_191818132
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:20 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Dit doen zij toch ook. Van Moslims hoor of lees je de afkeuring jegens aanslagen in naam van Islam gek genoeg helemaal nooit.
Hoeveel moslims ken of spreek jij? Men hoeft enkel een Turkse of Marokkaanse nieuwssite te volgen om te zien hoe zij wel hun afkeur uitspreken. Iedereen hier die roept dat moslims dat niet doen, zijn mensen die dagelijks 0 contact hebben met andere culturen.
pi_191818136
In Amerika was hij vorig jaar al geëxecuteerd .
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_191818378
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef cempexo het volgende:
In Amerika was hij vorig jaar al geëxecuteerd .
Dylan Roof be like, hold my corona.
pi_191818415
quote:
4s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:24 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Nee, ik heb en ken geen rechts handboek, of rolmodel, waarin motivatie voor zulke barbaarse wreedheden te vinden zijn. Anders dan de koran.

Overigens vond er gisteren in duitsland ook een aanslag plaats, door linkse extremisten.
Een ideologie of boek dat meer dan een miljard volgers heeft zal altijd resulteren in splitsingen, stromingen, verschillende interpretaties en meer. Dat er tig moslim-groeperingen en conflicten bestaan is hier dan ook een duidelijke blijk van. Tel daar ook nog eens menging van niet-moslims buitenaf bij op, en je hebt de situatie zoals die nu is.
De gemiddelde moslim in Europa schaamt zich meer voor de etnische afkomst die ze met een moslim-terrorist delen dan zijn ideologie. Simpelweg omdat zich niet herkennen in de ideeën van die terrorist.

[ Bericht 4% gewijzigd door xblahxblah op 03-03-2020 20:54:29 ]
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:47:25 #51
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_191818425
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:28 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

Aah, het gaat dus niet om aanslagen of onschuldige doden an sich, maar het feit dat die aanslagen worden gepleegd door immigranten. Duidelijk.
Dat speelt zeker mee. Niet in de laatste plaats omdat een native dit niet zo snel zou doen.
pi_191818540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Dat speelt zeker mee. Niet in de laatste plaats omdat een native dit niet zo snel zou doen.
Jezus. En men vindt het raar dat moslims zich niet duidelijk genoeg uitspreken. Ik kom hier zo af en toe, maar als ik mij elke dag zou moeten verdedigen tegen extremisten als jij, dan had ik het op een gegeven moment oprecht opgegeven.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 21:47:51 #53
117098 Hathor
Effe niet
pi_191819608
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:47 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Nou...ik ken wel enkele voorbeelden die het tegendeel bewijzen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_191820038
"Baal" een beetje dat ik al twee dagen het liveblog van nu.nl heb gelezen. Ik durf bijna niet meer met het ov te reizen.
pi_191821110
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:46 schreef xblahxblah het volgende:

[..]

Een ideologie of boek dat meer dan een miljard volgers heeft zal altijd resulteren in splitsingen, stromingen, verschillende interpretaties en meer. Dat er tig moslim-groeperingen en conflicten bestaan is hier dan ook een duidelijke blijk van. Tel daar ook nog eens menging van niet-moslims buitenaf bij op, en je hebt de situatie zoals die nu is.
De gemiddelde moslim in Europa schaamt zich meer voor de etnische afkomst die ze met een moslim-terrorist delen dan zijn ideologie. Simpelweg omdat zich niet herkennen in de ideeën van die terrorist.
Dan helpt het dus niet wanneer er letterlijke passages in staan die barbaars geweld promoten, of dat er een rol model is die ook gewelddadig was, met al die tig stromingen. En dan is het ook nog eens zo dat de islam langzaam maar zeker word opgevreten door een conservatieve stroming, dat helpt ook al niet. En ik heb het idee dat dat voor de ''gemiddelde'' moslim het allemaal niet zo veel zal uitmaken, zolang de koers maar richting sharia blijft staan, waar er geen ruimte is voor zelfreflectie. Helpt ook al niet.

Ik zou mij graag positiever willen instellen, maar wanneer ik moet lezen dat een flink aandeel scholieren uit Brussel ISIS terroristen als helden ziet, Abdeslam helpt ''onderduiken'' en de politie en pers met flessen en stenen bekogeld worden als ze deze meest gezochte islamitische terrorist van europa oppakken, helpt dit óók al niet. Dat er dan nagenoeg geen (massale) afkeurende geluiden waarneembaar zijn uit de moslimgemeenschap op dit alles maakt alles alleen maar erger.

En dan zouden we het nog kunnen gaan hebben over de ''gemiddelde'' moslim. Een discussie die al zo vaak via verschillende wegen gevoerd heb, maar nog nooit een fatsoenlijk antwoord heeft opgeleverd.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 23:28:50 #56
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191821113
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:32 schreef xblahxblah het volgende:
Hoeveel moslims ken of spreek jij? Men hoeft enkel een Turkse of Marokkaanse nieuwssite te volgen om te zien hoe zij wel hun afkeur uitspreken. Iedereen hier die roept dat moslims dat niet doen, zijn mensen die dagelijks 0 contact hebben met andere culturen.
Ik spreek wel moslims en had dit weekend nog een gesprek met een moslim. En hij probeerde mij te overtuigen dat de democratie van Nederland meer dan verderfelijk is. Dat onze democratie zelfs ruimte geeft aan pedofielen die hier hun weerzinwekkende ideeen mogen verkondigen. Hij zei dat dat ziekelijk was en dat het beter was om met goddelijke wetten dat type kwaad te bestraffen en uit te roeien.

Dat is een denkbeeld wat bij meer moslims gemeengoed is en ook de heer Salam gaf te kennen dat juist dat de juiste denkbeelden zijn. En de heer Salam is wss ook een van die aanjagers van dit soort denkbeelden. Maar dit type denkbeelden en mensen zijn wel de kanker van onze samenleving want blijkbaar wordt het type geweld van Gukman benut om een weg te maken die die kant op beweegt. Niet dat dat gaat lukken, maar het is wel lastig om mee te dealen en daarnaast ongepast als je je vrijwillig in zo'n samenleving wenst te voegen.

Natuurlijk kun je tot de conclusie komen dat die democratie toch niet overeen komt met jouw gewenste denkbeelden. Daar is alle begrip voor. Maar in plaats van hier goedwillende mensen te executeren kun je ook migreren naar landen waar ze die door jou gewenste wetten al hanteren zodat je daar ook niet nodeloos veel moeite voor hoeft te doen.

Alleen bestaat er nog een dogma binnen de islam dat de moslim verantwoordelijk is voor het kwaad in de wereld en dat als hij daar niets aan doet dat Allah hem dat zal aanrekenen. Dat is een lastig weerhaakje waar je als moslim niet zo 1, 2 3 iets tegenover kunt zetten. Toch lijkt het me goed om dat te proberen. En ik zal hier een poging wagen.

Uitgaande van het feit dat islam vrede is en je niet mag doden, is de actie van Gokman minder overeenkomstig met de islam. Daarnaast is Allah almachtig volgens de moslims. Wat nou als je je als moslim onderdanig opstelt naar Allah en het in zijn almachtige handen en macht geeft om degenen die het kwaad aanrichten terecht te wijzen en in goede banen te leiden. Immers als gelovige mag je vertrouwen en geloven in de macht van Allah. En als hij daar niet voor kiest, dan is dat zijn keuze en dan heb je dat te respecteren en moet je maar vertrouwen op zijn keuze want hij is immers de grootste.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 23:35:41 #57
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_191821179
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:20 schreef Koetjebeh het volgende:

[..]

Regelmatig zelfs, maar dan lijdt alt-right gek genoeg weer aan geheugenverlies.
pi_191822588
Waarom is er niemand in die rechtszaal die de verdachte er even aan herinnert dat men dwars door dat stoere/nonchalante gedrag heenkijkt en iedereen verdomd goed door heeft wat voor een zwak zielig mannetje het is?

Dat glimlachen en onrespectvol gedoe blijft anders maar doorgaan.
  woensdag 4 maart 2020 @ 05:30:02 #59
434029 KillemWieft
Zie signature
pi_191822604
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 05:18 schreef havanagila het volgende:
Waarom is er niemand in die rechtszaal die de verdachte er even aan herinnert dat men dwars door dat stoere/nonchalante gedrag heenkijkt en iedereen verdomd goed door heeft wat voor een zwak zielig mannetje het is?

En dan? Denk je dat hij dan in tranen uitbarst en z’n excuses aanbiedt? :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_191824113
quote:
Daar geilt hij juist op.
Conscience do cost.
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:13:16 #61
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191824159
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 09:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Daar geilt hij juist op.
Volgens mij word je dan ook door de rechter(s) onderbroken. Je mag je verhaal doen richting de dader maar dat soort dingen gaan roepen hoort niet thuis in een rechtszaal.
  woensdag 4 maart 2020 @ 09:13:17 #62
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_191824160
quote:

Juist zo min mogelijk op proberen te reageren. Hoe meer je erop ingaat en daarmee laat blijken dat het je dwars zit hoe mooier hij het vindt.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')