Hjbquote:
Nee hoor gezellig blijvenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:53 schreef Jippie68 het volgende:
Maarreh als ik uit DTS moet vertrekken vanwege mijn leeftijd, zeg het maar!
Ik ga toch niet
Omdat je niet weet wat voor mensen er bij zijn.. Ik laat ze ook niet alleen naar sporttraining ofzo gaan...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom niet? Wij hebben weleens gehad dat een kind niet werd opgehaald.
Ponykamp.
Ontstoken zenuw.quote:
Ik was ook begeleider.Die ponykampen organiseerden we op de Manege van mijn ouders.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
Sjee zeg, het betrof dus een leeftijdsgenootje. Dacht even dat je zelf een begeleider was
Ach so, hopelijk is het kind een evenwichtig mens gewordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was ook begeleider.Die ponykampen organiseerden we op de Manege van mijn ouders.
Er zijn een paar op vakantie.quote:
Yesssquote:
Nee. Eerst keihard weer werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je weer gauw vakantie hebt
Sky Zou Nog een lap leer neuken als het hoi tegen hem zeiquote:
JAAAAAAAquote:
Een liefhebber van Plymouths hoeft niet oud te zijnquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:05 schreef PlymouthFury het volgende:
Vandaag leeftijd radendag als ik zo terug lees?
Gefeliciteerd met Hans en je broerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:06 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben bijna jarig,en mijn broertje vandaag.
En Hans Teeuwen.
Denk tot één uur ik, maar leuk toch ff kwekkenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Yesss
Ook nog geen klap te doen vannacht dus wordt gezellig
Wel even mijn dealer bellen nog.quote:
Plymouth 1958quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:06 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Een liefhebber van Plymouths hoeft niet oud te zijn
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Denk tot één uur ik, maar leuk toch ff kwekken
quote:
| Forum Opties | |