Klompvoetenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die tegen die tijd al wel weer over is
Waarom niet? Wij hebben weleens gehad dat een kind niet werd opgehaald.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik mijn kinderen op een kamp zou achterlaten hè
[..]
Ja precies
Wat is er met je voet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die tegen die tijd al wel weer over is
Nee je blijft bij mijquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:53 schreef Jippie68 het volgende:
Maarreh als ik uit DTS moet vertrekken vanwege mijn leeftijd, zeg het maar!
Ik ga toch niet
Treurig zegquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom niet? Wij hebben weleens gehad dat een kind niet werd opgehaald.
Ponykamp.
Mwahquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In tegenstelling tot ongeveer iedereen hier, ben ik wel jong.
Dat was nog wel een dingetje,het kind heeft niks gemerkt verder,maar je staat wel even raar te kijken dan.quote:
Terwijl je wss zelf knetterkwaad bent op die oudersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was nog wel een dingetje,het kind heeft niks gemerkt verder,maar je staat wel even raar te kijken dan.
Jawelquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je gaat jezelf toch niet jong noemen he haagsio
Pics?!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sky heeft een voorkeur voor users met zacht vlees
*voorkeur voor jouquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:56 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Sky heeft een voorkeur voor users met zacht vlees
Vind dat echt schandalig. Heb een keer gehad dat ik vast stond voor een open brug met storing, gelukkig kon ik school bellen maar vond het echt naar dat mijn kind evt met een juf mee naar huis zou gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was nog wel een dingetje,het kind heeft niks gemerkt verder,maar je staat wel even raar te kijken dan.
Die ouders lagen in soort van scheiding,die kids zijn nog een nacht bij ons gebleven.We hadden al besloten dat de jongste ons nieuwe broertje was.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Terwijl je wss zelf knetterkwaad bent op die ouders
Haags stond vandaag ook vast,toen maakte ik me al zorgen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:58 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vind dat echt schandalig. Heb een keer gehad dat ik vast stond voor een open brug met storing, gelukkig kon ik school bellen maar vond het echt naar dat mijn kind evt met een juf mee naar huis zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |