Was je toch niet?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
oeh ik ben niet meer de oudste hier
Nope.. Dit jaar zal er wel niet zoveel van komen aangezien ik eind juni ben uitgerekend..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen?
Nee, ik blijf al jaren thuis en rundumhausen, mijn hond is bejaard, vandaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie al vakantieplannen?
Nou....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nee dat is Akbor nuquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Logischquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nope.. Dit jaar zal er wel niet zoveel van komen aangezien ik eind juni ben uitgerekend..
Same here,en dat bevalt me prima.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee, ik blijf al jaren thuis en rundumhausen, mijn hond is bejaard, vandaar
Nou.....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oh ja, jij bent inderdaad ook ouder
Ah, gefeliciteerd! Een baby is overal mee naar toe te nemen, is mijn ervaringquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:47 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nope.. Dit jaar zal er wel niet zoveel van komen aangezien ik eind juni ben uitgerekend..
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die staat echt al met 1 been in het graf ja..
Hoop voor je dat je weer gauw vakantie hebtquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Aangezien de wereld vergaat binnen 30 jaar red ik dat inderdaad niet
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:47 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee, ik blijf al jaren thuis en rundumhausen, mijn hond is bejaard, vandaar
Truequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja met zo'n ieniemienie baby is op vakantie gaan niet zo'n top plan..
Ja klopt, maar ik heb er nog 2 dus dan wordt het een beetje teveel..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:48 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ah, gefeliciteerd! Een baby is overal mee naar toe te nemen, is mijn ervaring
Ja, dat begrijp ikquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik heb er nog 2 dus dan wordt het een beetje teveel..
Daar zijn kampen voor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Eerst bijkomen van de zwangerschap en bevallingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja met zo'n ieniemienie baby is op vakantie gaan niet zo'n top plan..
Je denkt toch niet dat ik mijn kinderen op een kamp zou achterlaten hèquote:
Ja preciesquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:50 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eerst bijkomen van de zwangerschap en bevalling
Papa zijn best doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |