51 hier, ben niet bang voor Corona maar wel bewust dat de paniek tot meer problemen kan leiden dan het virus zelf.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooh, het lijkt op een teenage mutant hero bijeenkomst soms op Fok!
Geen oudje te bekennen
Dat kind is anders een vies ventje hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
TR gezet voor naaktheid van kinderen
Ik vind 51 een mooie leeftijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
51 hier, ben niet bang voor Corona maar wel bewust dat de paniek tot meer problemen kan leiden dan het virus zelf.
Daarom!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
51 hier, ben niet bang voor Corona maar wel bewust dat de paniek tot meer problemen kan leiden dan het virus zelf.
Dyscalculiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten er genoeg hoor. Akb0r en jippje krikken hun leeftijd het gemiddelde ook op naar 81.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voel mij niet aangesproken, had bij een 12, 20 of 35 jarige medepassagier net zo gerageerd. Onverdraagzame !
Dat zijn de echte ouderen in onze samenlevingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:35 schreef Kanaroe het volgende:
Ik werk veel met ouderen, en dan bedoel ik 85-plussers met zwakke longen enzo
Hallo collegaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:35 schreef Kanaroe het volgende:
Ik werk veel met ouderen, en dan bedoel ik 85-plussers met zwakke longen enzo
Helemaal niet.quote:
Jouw cliënten zijn bijna net zo oud als jij bentquote:
Yup. Ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:39 schreef Kanaroe het volgende:
Zitten sommigen van jullie hier echt voor die 'punten'??
Ff benieuwd
Zuig er even eentje af voor mijquote:
Doe Bertha en Jeltje de groetjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |