Gelukkig maarquote:
Niet zo onverdraagzaam!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:25 schreef dud0r het volgende:
Echt bejaarden. Kunnen ze die niet in isolatie stoppen.?
Zit zo'n oud geval naast me in de trein. Begint tegen me te praten, ik heb oordopjes in met muziek aan. Hoe de fuck denkt ze dat ik haar kan verstaan? En vervolgens loopt ze iemand z'n laptop bijna van het tafeltje af.
Man man man
Had dan gezegd: krijg lekker corona ouwequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:25 schreef dud0r het volgende:
Echt bejaarden. Kunnen ze die niet in isolatie stoppen.?
Zit zo'n oud geval naast me in de trein. Begint tegen me te praten, ik heb oordopjes in met muziek aan. Hoe de fuck denkt ze dat ik haar kan verstaan? En vervolgens loopt ze iemand z'n laptop bijna van het tafeltje af.
Man man man
Ik heb geen respect voor domme mensenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Respect voor je medemens, ook de oudere
Dat is jouw hele account nietquote:
Niet zo aangesproken voelen oudjequote:
Weet je wel hoe bang de oudjes daarvoor zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had dan gezegd: krijg lekker corona ouwe
Doe eens normaal, jongemanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor domme mensen
[..]
Dat is jouw hele account niet
[..]
Niet zo aangesproken voelen oudje
Neequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hamtaro maar dan in watership down versie
Geen idee, maar genoeg hier om het aan te vragenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:29 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Weet je wel hoe bang de oudjes daarvoor zijn?
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, maar genoeg hier om het aan te vragen
Oooh, het lijkt op een teenage mutant hero bijeenkomst soms op Fok!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Geen idee, maar genoeg hier om het aan te vragen
Voel mij niet aangesproken, had bij een 12, 20 of 35 jarige medepassagier net zo gerageerd. Onverdraagzame !quote:
Zitten er genoeg hoor. Akb0r en jippje krikken hun leeftijd het gemiddelde ook op naar 81.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooh, het lijkt op een teenage mutant hero bijeenkomst soms op Fok!
Geen oudje te bekennen
TR gezet voor naaktheid van kinderenquote:
Aha, nou weer wat opgestoken, thxquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten er genoeg hoor. Akb0r en jippje krikken hun leeftijd het gemiddelde ook op naar 81.
51 hier, ben niet bang voor Corona maar wel bewust dat de paniek tot meer problemen kan leiden dan het virus zelf.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Oooh, het lijkt op een teenage mutant hero bijeenkomst soms op Fok!
Geen oudje te bekennen
Dat kind is anders een vies ventje hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
TR gezet voor naaktheid van kinderen
Ik vind 51 een mooie leeftijdquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
51 hier, ben niet bang voor Corona maar wel bewust dat de paniek tot meer problemen kan leiden dan het virus zelf.
Daarom!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
51 hier, ben niet bang voor Corona maar wel bewust dat de paniek tot meer problemen kan leiden dan het virus zelf.
Dyscalculiequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zitten er genoeg hoor. Akb0r en jippje krikken hun leeftijd het gemiddelde ook op naar 81.
Fijn voor jequote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:31 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voel mij niet aangesproken, had bij een 12, 20 of 35 jarige medepassagier net zo gerageerd. Onverdraagzame !
Dat zijn de echte ouderen in onze samenlevingquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:35 schreef Kanaroe het volgende:
Ik werk veel met ouderen, en dan bedoel ik 85-plussers met zwakke longen enzo
Hallo collegaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:35 schreef Kanaroe het volgende:
Ik werk veel met ouderen, en dan bedoel ik 85-plussers met zwakke longen enzo
Helemaal niet.quote:
Jouw cliënten zijn bijna net zo oud als jij bentquote:
Yup. Ik bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:39 schreef Kanaroe het volgende:
Zitten sommigen van jullie hier echt voor die 'punten'??
Ff benieuwd
Zuig er even eentje af voor mijquote:
Doe Bertha en Jeltje de groetjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |