quote:Op zondag 24 mei 2020 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
Dus ipv continu posts met een random woord worden er nu posts met en paar woorden achter elkaar geplaatst
Wat een drama!
Het tweede nodigt uit tot nog meer woorden, het drama is niet meer te overzien.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
Dus ipv continu posts met een random woord worden er nu posts met en paar woorden achter elkaar geplaatst
Wat een drama!
Goed verwoord ditquote:Op zondag 24 mei 2020 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik leg niet de schuld bij de users of bij de mods.
Flippiee enzo hebben hun best gedaan als het nodig was.
Het is een leuk spel welke ook gedomineerd werd door een haags en die daardoor ook weer afstand nam.
Wanneer mensen 10000+ post maken in de maand enkel door maar wat te slowchatten vermoorden ze het spel ten behoeve van hun behoefte aan slowchatten, uiteraard kan en mag dat maar het slokt wel een hoop energie en lol weg bij mensen die minder behoefte hebben aan dat sociale gezwam (zie Dr.Mikey)
Het zou mooi zijn als mensen die de hele dag slowchatten hun plek vinden in de scs overal en niet enkel het dts hun thuishaven laten zijn.
Wel mooi natuurlijk dat het spel een verbinder is, ten onder aan het eigen succes.
En nu wil ik weer verder slapen.
Ik kan het niet beter samenvatten dan dit. Dus bij dezen.quote:Op zondag 24 mei 2020 17:44 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een drama!
Dat jij dts niet snapt zegt genoeg.quote:Op zondag 24 mei 2020 23:21 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik kan het niet beter samenvatten dan dit. Dus bij dezen.
Volgens mij welquote:Op maandag 25 mei 2020 01:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Vraag kan je je dm helemaal dichtzetten?
En hoe doe ik datquote:
dank jequote:
Kies één van de talloze sc die FOK! rijk is, of ga slapen.quote:Op maandag 25 mei 2020 02:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
ONZ / Ik post hier random
Mag deze weer open?
Dit topic was een prima oplossing voor mij zodat ik kon toen wat ik al jaren doe zonder dat ik in het verziekte dts hoef te zitten ik pas niet in een sc en volgens jullie is dts een sc tegenwoordig omdat de utopia bejaarden dat zo willen.
Ik open mijn eigeb topic zodat we elkaar niet in de weg zitten was echt de perfecte oplossing waarom dan sluiten?
Zie mijn toevoeging aan de postquote:Op maandag 25 mei 2020 02:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kies één van de talloze sc die FOK! rijk is, of ga slapen.
Zie mijn toevoeging aan mijn post.quote:Op maandag 25 mei 2020 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie mijn toevoeging aan de post
Waarom mogen er niet twee versies komen van dts een voor de mensen die het willen spelen zoals het vroeger als spel bedoelt was en een voor mensen die een sc willen waar je ook punten kan krijgen?
Zo zitten beiden elkaar ook niet in de weg.
Maar wat nu de naam dts noemt is dts niet meer maar een slowchat voor 40 plussers daar kan ik mijn oude geliefde spel niet meer in spelen inverhouse toonde dat laatst mooi aan door een van de eerste delen hier te laten zien aan jullie.quote:Op maandag 25 mei 2020 02:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Samengevat:
- dts blijft
- iedereen mag daar meeposten
- er komt gaan andere "versie"
- waarom niet? Zie punt 2.
- niet mee eens? Mail naar forum@fok.nl
- einde discussie over dts
Dan sc je er niet.quote:Op maandag 25 mei 2020 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jullie hebben er maar zo een sc van gemaakt door dat in de topic pointer te zetten omdat mensen die er sinds ongeveer december zitten dat willen dat is toch niet netjes en correct naar de mensen die er al sinds 2017 meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |