abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193287594
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ik snap niet zo goed waarom het heeft jarenlang toch goed gelopen zo als het was?
ben er oprecht er een beetje verdrietig van.
Nou de moderatie enzo is laatste tijd wel anders geworden Jah. Nu is het niet direct slecht wmb maargoed wellicht ook wel wat te veel enzo. Maar ok dat kun je de blauwe ook niet echt helemaal aanrekenen maar het is anders als eerder dat is wel waar.

Het is niet heel anders want je kunt nog wel zeggen wat je wil. Alleen je krijgt iets eerder een ban
Do what you love, love what you do!
pi_193287651
Het was in eerste instantie ook geen sc. Anders was ik daar nooit gaan posten (ben gaan meedoen omdat een spel is). Wat mij betreft niet erg dat er geslowchat wordt, maar als iemand alleen een :P of iets anders plaats kan mij dat ook niet boeien.
pi_193287667
Beetje gelul tussendoor moet gewoon kunnen het is her verdomme geen tweakers forum :P
  zondag 24 mei 2020 @ 12:41:47 #254
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_193287765
Ik mis even waarom DTS niet altijd al een SC was? Er werd door een vast groepje users in geluld zonder specifiek onderwerp. Wel of geen punten, dat is gewoon een SC toch. Dus waarom vallen mensen dan nu over dat labeltje?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_193287941
quote:
11s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:41 schreef Faux. het volgende:
Ik mis even waarom DTS niet altijd al een SC was? Er werd door een vast groepje users in geluld zonder specifiek onderwerp. Wel of geen punten, dat is gewoon een SC toch. Dus waarom vallen mensen dan nu over dat labeltje?
Als je de begintopics bekijkt met die van nu....is toch een wereld van verschil. :P

ONZ / Het Dodetopicspel #2
  zondag 24 mei 2020 @ 12:59:27 #256
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_193287975
quote:
3s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Als je de begintopics bekijkt met die van nu....is toch een wereld van verschil. :P

Klopt, maar dat is gewoon de evolutie van zo’n reeks. Gewoon ik mag alles dat toen kon nu nog steeds en andersom :D
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 13:00:15 #257
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_193287985
quote:
3s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:56 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Sommigen sc'en er, sommigen niet. Het makkelijkste topic/spel ooit: je bepaalt zelf of je meedoet aan de sc of niet.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 13:00:34 #258
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_193287989
Waar hebben we het over. :')
F.K.A. SuperwormJim
pi_193288009
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:00 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Sommigen sc'en er, sommigen niet. Het makkelijkste topic/spel ooit: je bepaalt zelf of je meedoet aan de sc of niet.
Duidelijk 8-)
pi_193288102
Mjah nou ok ik volg de mods wel. Maar waar hebben we het over. Nou idd. De moderatie is wel stuk veranderd ten opzichte van aantal jaar terug. Love it or not, Maar het is wel zo. En maakt het mij niet zo heel veel uit. Maargoed denk dat het blauw er iets te snel komt soms en vooral voor nu eigen e-pik. Tja.
pi_193288193
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 23:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sinds december zit er dan die enge 40+ utopia kliek die de boel heeft geprobeerd om te draaien en nu is het ze helaas nog gelukt ook ik poste er al bijna niet meer en nu met die nieuwe pointer hebben ze nog gekregen wat ze willen ook
Enge kliek?
Proberen om te draaien?

UTO is over, en dus gaan mensen verder kijken op Fok!
Kijken waar ze zich thuis voelen.

Maar eng. alsof er nu ineens vreselijke dingen gebeuren.

Ja, het punten scoren is wat moeilijker, maar dat is toch ook een deel van het spel?
  zondag 24 mei 2020 @ 13:17:05 #262
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_193288208
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef kree het volgende:
Mjah nou ok ik volg de mods wel. Maar waar hebben we het over. Nou idd. De moderatie is wel stuk veranderd ten opzichte van aantal jaar terug. Love it or not, Maar het is wel zo. En maakt het mij niet zo heel veel uit. Maargoed denk dat het blauw er iets te snel komt soms en vooral voor nu eigen e-pik. Tja.
:')
Met die mindset zal je in de clinch blijven liggen met de mods op FOK! Dan denk je wel erg laag van ons.
pi_193288237
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:17 schreef Faux. het volgende:

[..]

Met die mindset zal je in de clinch blijven liggen met de mods op FOK! Dan denk je wel erg laag van ons.
Nee hoor het is toch niet mijn mindset? Ik ga wel mee hoor en volg de aanwijzingen van de mods wel op. En anders krijg ik weer een ban ofzo want volgens mij sta ik al helemaal ineens onder de aandacht de laatste tijd.
Maar probeer altijd nog wel even leuke topics te maken. Ok ze werken natuurlijk niet allemaal. Maar over het algemeen wel.

Jullie zouden als mods wellicht iets rustiger aan moeten doen denk ik he ;)
  zondag 24 mei 2020 @ 13:21:06 #264
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_193288252
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:19 schreef kree het volgende:

[..]

Nee hoor het is toch niet mijn mindset? Ik ga wel mee hoor en volg de aanwijzingen van de mods wel op. En anders krijg ik weer een ban ofzo want volgens mij sta ik al helemaal ineens onder de aandacht de laatste tijd.
Maar probeer altijd nog wel even leuke topics te maken. Ok ze werken natuurlijk niet allemaal. Maar over het algemeen wel.

Jullie zouden als mods wellicht iets rustiger aan moeten doen denk ik he ;)
Je mag als je concrete voorbeelden hebt ze hier gerust delen. Voor de rest vind ik het een vrij uit de lucht gegrepen uitspraak die ver verwijderd van de realiteit is. Maar goed.
pi_193288276
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:09 schreef kree het volgende:
Over het algemeen geen moeite met de mods hier.
Ik begin ze steeds beter te begrijpen :P
pi_193288282
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Je mag als je concrete voorbeelden hebt ze hier gerust delen. Voor de rest vind ik het een vrij uit de lucht gegrepen uitspraak die ver verwijderd van de realiteit is. Maar goed.
Geen idee ik gok maar, maar zo kwam het beetje over op me ;laatste tijd. En zeker ook bans. Maargoed boeit niet al over gemailed 0 reactie weer natuurlijk. Maargoed. Laat dat maar gaan dat is tussen de FA en mij .
pi_193288307
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:21 schreef Faux. het volgende:

[..]

Als ik zie wat er gebeurd is de laatste keer dan kan ik niks anders zeggen dat er goed opgetreden is.
Het liep uit de hand vrijdag avond en er moest wat gebeuren.
En zover ik kan zien is dat heel goed gedaan door SWJ.
pi_193288318
quote:
3s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:22 schreef InverHouse het volgende:

[..]

Over het algemeen geen moeite met de mods hier.
Ik begin ze steeds beter te begrijpen :P
Owh ik heb ook geen moeite met ze hoor, met geen eentje zelfs. Maargoed wil niet zeggen dat ik het dan altijd eens ben natuurlijk ;)

Het is sowieso nooit echt iets persoonlijks
pi_193288875
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 13:17 schreef Faux. het volgende:

[..]

Met die mindset zal je in de clinch blijven liggen met de mods op FOK! Dan denk je wel erg laag vons.
Nee joh denk helemaal niet laag over mods. Maargoed ok het was wel ff funny. Maar dat maakt het verhaal niet anders natuurlijk. Denk toch dat er teveel moderatie is of teveel eigen persoonlijke mening enzo. En niet policy ;)

Maargoed dat treft jullie allemaal niet gelijk blaam. Ik mag jullie mods allemaal wel hoor ;)
pi_193289684
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 12:59 schreef Faux. het volgende:

[..]

Klopt, maar dat is gewoon de evolutie van zo’n reeks. Gewoon ik mag alles dat toen kon nu nog steeds en andersom :D
Wat een dooddoener zeg.
pi_193289696
KreeGod _O_
  zondag 24 mei 2020 @ 15:55:55 #272
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_193290079
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:20 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

Wat een dooddoener zeg.
Verlicht me. Heeft de moderatie de afgelopen jaren de reeks met harde hand gemaakt tot een SC, of is dat beetje bij beetje door de users gedaan? :D Kom nou. DTS is een hartstikke leuk topic. Een topic waar zowel SC als niet SC welkom is. En een topic waar het steeds uiteindelijk lukt om de positiviteit te laten zegevieren over de negativiteit. Prima toch?
pi_193291284
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:55 schreef Faux. het volgende:

[..]

Verlicht me. Heeft de moderatie de afgelopen jaren de reeks met harde hand gemaakt tot een SC, of is dat beetje bij beetje door de users gedaan? :D Kom nou. DTS is een hartstikke leuk topic. Een topic waar zowel SC als niet SC welkom is. En een topic waar het steeds uiteindelijk lukt om de positiviteit te laten zegevieren over de negativiteit. Prima toch?
Ik leg niet de schuld bij de users of bij de mods.
Flippiee enzo hebben hun best gedaan als het nodig was.

Het is een leuk spel welke ook gedomineerd werd door een haags en die daardoor ook weer afstand nam.

Wanneer mensen 10000+ post maken in de maand enkel door maar wat te slowchatten vermoorden ze het spel ten behoeve van hun behoefte aan slowchatten, uiteraard kan en mag dat maar het slokt wel een hoop energie en lol weg bij mensen die minder behoefte hebben aan dat sociale gezwam (zie Dr.Mikey)

Het zou mooi zijn als mensen die de hele dag slowchatten hun plek vinden in de scs overal en niet enkel het dts hun thuishaven laten zijn.
Wel mooi natuurlijk dat het spel een verbinder is, ten onder aan het eigen succes.

En nu wil ik weer verder slapen.
pi_193291336
Dus ipv continu posts met een random woord worden er nu posts met en paar woorden achter elkaar geplaatst

Wat een drama!
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 24 mei 2020 @ 18:51:50 #275
168093 Soury
Squeek
pi_193292241
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:10 schreef kree het volgende:

[..]

Nee joh denk helemaal niet laag over mods. Maargoed ok het was wel ff funny. Maar dat maakt het verhaal niet anders natuurlijk. Denk toch dat er teveel moderatie is of teveel eigen persoonlijke mening enzo. En niet policy ;)

Maargoed dat treft jullie allemaal niet gelijk blaam. Ik mag jullie mods allemaal wel hoor ;)
Je bent goed in afkatten van alles en nog wat en dat met een knipoogje afsluiten. Hahaha
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')