Het is klaar.twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:15:23WHO on the falling number of cases in China: "We questioned these numbers while we were in China, we scrutinized this data, and we believe that this decline is real." reageer retweet
Kunnen ze niet zeker weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:21 schreef Houtenbeen het volgende:
Een ding wil Elsa duidelijk maken: zij heeft niemand kunnen besmetten. En haar zus, naast haar eigen familie, ook niet.
heb je nog nooit een domme racist gezien?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt te erg voor woorden
Tja, als verkeer van personen gestopt was voor chinees nieuwjaar of die viering tijdig zou zijn afgelast, was zo'n persoonlijke keuze niet nodig geweest. De enorme volksbewegingen waarmee dat gepaard gaat creëerden nou eenmaal een veel hoger risico van besmetting. Maar door weken van niets doen in Europa en vooral Nederland is dat inmiddels wel weer afgevlakt en kun je nu door letterlijk iedereen besmet worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt te erg voor woorden
Het gebouw is toch geïnformeerd. Patiënt vervoeren/gebouw in lockdown zijn de enige maatregelen die je dan kan doen lijkt mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zóu bv kunnen vragen of z'n medestudenten even binnen blijven vanavond en niet in de kroeg gaan zitten ofzo tot test 2 bekend is? Wie heeft het over vervoeren?
Ik vind dit een heerlijk artikelquote:
Jawelquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je nog nooit een domme racist gezien?
Dus volledige quarantaine voor 2+ maanden lijkt te helpen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:23 schreef NaturalScience het volgende:
Het is klaar.twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 17:15:23WHO on the falling number of cases in China: "We questioned these numbers while we were in China, we scrutinized this data, and we believe that this decline is real." reageer retweet
Dit topic kan gesloten worden.
Ja hoor. En ze heeft zeker weten niemand besmet. Haar zus ook niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dit een heerlijk artikel
Lekker nuchter. Op vakantie geweest 191km van een besmetting en toch raak, kan gebeuren. Ondanks dat ze daar hygiene maatregelen heeft genomen. Daarna thuis meteen gebeld. Zelfs als de GGD geen zin heeft, toch blijven aandringen en laten testen. EN dan nu in quarantaine zelf, en voor haar man een mondkapje dragen uit voorzorg. Weiniog paniek verder te bespeuren. Verder ff alle contact mijden.
Dikke prima zo.
wollig in het kwadraatquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef Kyran het volgende:
Die chick van GGD heeft les gehad van Balkenende. Tien minuten aan het woord, nul inhoud.
Ze kregen de vraag of mensen een aantal dagen voordat ze ziek worden besmettelijk zijn, zoals met de griep (en het is ten slotte maar een griepje).quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:27 schreef THEFXR het volgende:
[..]
kan tot 28 dagen zijn, antwoord RIVM vertrouw ik niet
Ik vind t dan weer wel knap hoe ze dat zo zeker weetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:28 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor. En ze heeft zeker weten niemand besmet. Haar zus ook niet.
Eigenlijk elke keer hoor je het zelfde, Patient vermoed besmetting, GGD weigert te testen, na aandringen toch een test, en toch positief. Dat is toch bijzonder vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |