abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:14:54 #226
271507 tesssssssss
meenjeniet?
pi_191814790
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Serieus? Wat voor bedrijf werk je in hemelsnaam?
Die twee mensen die mijn huis kwamen inspecteren in verband met werkzaamheden later, gaven mij ook geen hand in verband met het corona-virus.

...en die ene man hoestte ook netjes in zijn elleboog.

Ik wilde nog bijna zeggen " goed zo!!"

Niet gedaan.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_191814791
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Heb je ze uitgelegd dat het er heerlijk vakantieweer is en de speeltuinen vol spelende kinderen zitten?
Nee ik zat hier te posten :D
  † In Memoriam † dinsdag 3 maart 2020 @ 17:15:22 #228
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_191814794
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:14 schreef Ang3l het volgende:

Kijk, die ski trip van Vindicat vind ik wel ongebrijpelijk.
het zijn toch maar 'n paar honderd studenten ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:15:28 #229
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_191814797
quote:

[..]

Hoezo?
Hier heb ik (heb een leidinggevende functie) gisteren ook gevraagd aan iemand om komende 2 weken vanuit huis te werken. Is conform company policy en de wetenschap dat hij terug kwam van vakantie leverde ook wat rumoer op :) .
pi_191814800
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:12 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ja. Vooral niet zelf gaan nadenken.
Misschien denken ze volop zelf na. Maar dan vooral over andere zaken, omdat ze wat corona betreft op de overheid vertrouwen. :o

Dat kun je naïef vinden, maar het zou wel zo moeten zijn dat je gewoon op het handelen en informeren van de overheid zou moeten kunnen vertrouwen. Ik vind het toch wel erg flauw om dat dan op individuele personen af te gaan schuiven, een vorm van victim blaming eigenlijk.
pi_191814802
Als we 8 van de 10 gevallen niet kunnen achterhalen, dan schrappen we de case definition

Het doel is dan niet langer om het virus te bestrijden, dan wordt het uitsmeren over de tijd

Ha ha
pi_191814804
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Mens, bij de meeste mensen was t totaal nog niet bekend dat t in Noord Italie hommeles was voordat ze op vakantie gingen. Hoe kun je die iets kwalijk nemen?
Zijn ze analfabeet? Nee? Dan hadden ze er al sinds chinees nieuwjaar van kunnen en moeten weten. :W
pi_191814805
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Terecht zeker wanneer die persoon in een risicogroep valt of kwetsbare familie heeft. Jezelf of naasten de dood in laten jagen omdat een ander zonodig op vakantie wil temidden van een pandemie. :') 8)7
Personen vielen niet in een risicogroep. De dood in laten jagen is dan weer een beetje overtrokken, toch?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:15:58 #234
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191814806
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Waar ik werk is zelfs een hele vestiging ontruimd en leeg... maar ok... vestiging Milaan :P
Dat is hier orde van de dag.
Vestigingen in China (3) en Korea (1) en hoofdkantoor in Singapore ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:16:03 #235
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_191814808
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:48 schreef Greys het volgende:
Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:34:54 Een student van Universiteit Leiden zit in isolatie in het universiteitsgebouw aan het Anna van Burenplein in Den Haag. De student voelde zich na terugkeer uit Italië ziek, heeft zich laten onderzoeken op het #Coronavirusnl en wacht nu de uitslag af van de 2e test. 1/2 reageer retweet
Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:36:28 De student woont met 400 andere studenten in het gebouw. Deze zijn geïnformeerd. Er is tot de uitslag van de 2e test geen sprake van een officieel vastgestelde besmetting, daarom zijn nog geen extra maatregelen genomen 2/2 reageer retweet
Dat laatste zinnetje..
Wat is hier mis mee dan? kieren bij de voordeur afplakken en er is niets aan de hand. Iedereen die doet alsof het corona virus radio actief is :') Zulke mensen vervoeren terwijl je niet zeker weet of ze besmet zijn is onzinnig
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_191814811
situatie:

Vorige week sinds jaren een keer echt ziek geweest, veel hoesten , 1 nacht koorts en snotteren, spierpijn... je kent het wel : griep.

Maar nu het hoogtepunt voorbij is blijf ik met wat last van mijn luchtwegen ( lees ik hoest nog en ik voel wat slijm zitten wat niet weg lijkt te gaan) maar ik voel me goed genoeg om aan het werk te gaan.

Nu heb ik 2 jonge kinderen en mijn vrouw met dezelfde symptomen, we kwakkelen allemaal wat maar geen koorts .

Dus toch even een belletje met de huisarts, we kregen een assistent te spreken die hoort ons verhaal aan en meld ons “ jullie zouden het kunnen hebben” - wat moet je daar nou mee?

Ik kreeg zelfs het advies om 2 dagen thuis te blijven om te merken of ik koorts zou gaan krijgen ( wat ik op dit moment niet heb).

Dus ik mag de deurklinkjes schoon houden en 2 dagen wachten op koorts , of ik heb gewoon griep.

Wie het weet mag het zeggen
pi_191814815
quote:

[..]

Overheid. :7
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_191814818
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:14 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]

Even mijn vergrootglas pakken :)
sorry :* aangepast!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 3 maart 2020 @ 17:16:41 #239
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_191814820
Gisteren zei hij nog dat het doel was om aantal besmettingen uit te smeren. Vandaag zegt hij dat het doel is om het compleet te bestrijden en een volgende fase pas uitsmeren.

Ik snap er niks meer van.
pi_191814826
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:16 schreef Laurensmarijn het volgende:
situatie:

Vorige week sinds jaren een keer echt ziek geweest, veel hoesten , 1 nacht koorts en snotteren, spierpijn... je kent het wel : griep.

Maar nu het hoogtepunt voorbij is blijf ik met wat last van mijn luchtwegen ( lees ik hoest nog en ik voel wat slijm zitten wat niet weg lijkt te gaan) maar ik voel me goed genoeg om aan het werk te gaan.

Nu heb ik 2 jonge kinderen en mijn vrouw met dezelfde symptomen, we kwakkelen allemaal wat maar geen koorts .

Dus toch even een belletje met de huisarts, we kregen een assistent te spreken die hoort ons verhaal aan en meld ons “ jullie zouden het kunnen hebben” - wat moet je daar nou mee?

Ik kreeg zelfs het advies om 2 dagen thuis te blijven om te merken of ik koorts zou gaan krijgen ( wat ik op dit moment niet heb).

Dus ik mag de deurklinkjes schoon houden en 2 dagen wachten op koorts , of ik heb gewoon griep.

Griep schijnt vaker voor te komen in deze periode
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_191814829
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat is hier orde van de dag.
Vestigingen in China (3) en Koea (1) en hoofdkantoor in Singapore ;)
Wat een gezeik he
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 maart 2020 @ 17:17:20 #242
163650 Greys
pi_191814830
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 16:57 schreef MikeRoss het volgende:

[..]

Waar zeggen ze dat trouwens 'een beetje stout'?
https://www.npostart.nl/op1/28-02-2020/POW_04596603

Op 8.10. Letterlijk. Door de GGD directeur. (Die volgens mij alles in overleg met RIVM doet).

Er zal maar een familielid van je kritiek komen te liggen ofzo of zelfs overlijden door het virus en dat dan zo'n hannes daar zat te vertellen dat ze een beetje stout zijn geweest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:17:26 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_191814831
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zijn ze analfabeet? Nee? Dan hadden ze er al sinds chinees nieuwjaar van kunnen en moeten weten. :W
In CHINA ja :D
Toch niet in fucking Italie?

Dus als jij hoort dat er een virus is in China, dan zeg jij je trip naar Lutjebroek af?
Of de supermarkt?

Want of t nu Noord Italie vakantie is, of je dagelijkse trip nara de supermarkt, beide is NET zo gevaarlijk als t viorus in China is.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:17:32 #244
457936 MikeRoss
No more fondling the vinyl
pi_191814832
quote:

[..]

Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en bij ons zijn al diverse events afgelast en we worden meerdere keren per week op de hoogte gehouden van de wereldwijde situatie en hoe wij ons moeten gedragen (met betrekking tot reizen).
Sometimes I like to hang out with people who aren't that bright, you know, just to see how the other half lives.
pi_191814834
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

In Singapore pakken ze je burgerschap af voor dit soort dingen.
Verblijfsrecht. Burgerschap afpakken is tegen international recht als daardoor iemand statenloos wordt.
pi_191814837
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:16 schreef gniffie het volgende:
Iedereen die doet alsof het corona virus radio actief is
Nou nee, het verspreidt zich veel verder en iedere geinfecteerde vormt weer een nieuwe bron.
pi_191814838
quote:
situatie:

huis dicht timmeren aub
pi_191814839
quote:
situatie:

Wat wil je dan van ons? Horen dat je het wel of niet hebt.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:18:03 #249
457936 MikeRoss
No more fondling the vinyl
pi_191814842
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 17:17 schreef Greys het volgende:

[..]

https://www.npostart.nl/op1/28-02-2020/POW_04596603

Op 8.10. Letterlijk. Door de GGD directeur. (Die volgens mij alles in overleg met RIVM doet).

Er zal maar een familielid van je kritiek komen te liggen ofzo of zelfs overlijden door het virus en dat dan zo'n hannes daar zat te vertellen dat ze een beetje stout zijn geweest.
THanks!
Sometimes I like to hang out with people who aren't that bright, you know, just to see how the other half lives.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 17:18:17 #250
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_191814850
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')