Die twee mensen die mijn huis kwamen inspecteren in verband met werkzaamheden later, gaven mij ook geen hand in verband met het corona-virus.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Serieus? Wat voor bedrijf werk je in hemelsnaam?
Nee ik zat hier te postenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Heb je ze uitgelegd dat het er heerlijk vakantieweer is en de speeltuinen vol spelende kinderen zitten?
het zijn toch maar 'n paar honderd studenten ?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, die ski trip van Vindicat vind ik wel ongebrijpelijk.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Misschien denken ze volop zelf na. Maar dan vooral over andere zaken, omdat ze wat corona betreft op de overheid vertrouwen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:12 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja. Vooral niet zelf gaan nadenken.
Zijn ze analfabeet? Nee? Dan hadden ze er al sinds chinees nieuwjaar van kunnen en moeten weten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Mens, bij de meeste mensen was t totaal nog niet bekend dat t in Noord Italie hommeles was voordat ze op vakantie gingen. Hoe kun je die iets kwalijk nemen?
Personen vielen niet in een risicogroep. De dood in laten jagen is dan weer een beetje overtrokken, toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Terecht zeker wanneer die persoon in een risicogroep valt of kwetsbare familie heeft. Jezelf of naasten de dood in laten jagen omdat een ander zonodig op vakantie wil temidden van een pandemie.![]()
Dat is hier orde van de dag.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:13 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Waar ik werk is zelfs een hele vestiging ontruimd en leeg... maar ok... vestiging Milaan
Wat is hier mis mee dan? kieren bij de voordeur afplakken en er is niets aan de hand. Iedereen die doet alsof het corona virus radio actief isquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:48 schreef Greys het volgende:
twitter:Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:34:54Een student van Universiteit Leiden zit in isolatie in het universiteitsgebouw aan het Anna van Burenplein in Den Haag. De student voelde zich na terugkeer uit Italië ziek, heeft zich laten onderzoeken op het #Coronavirusnl en wacht nu de uitslag af van de 2e test. 1/2 reageer retweet
Dat laatste zinnetje..twitter:Sleutelstad twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 15:36:28De student woont met 400 andere studenten in het gebouw. Deze zijn geïnformeerd. Er is tot de uitslag van de 2e test geen sprake van een officieel vastgestelde besmetting, daarom zijn nog geen extra maatregelen genomen 2/2 reageer retweet
Overheid.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Griep schijnt vaker voor te komen in deze periodequote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:16 schreef Laurensmarijn het volgende:
situatie:
Vorige week sinds jaren een keer echt ziek geweest, veel hoesten , 1 nacht koorts en snotteren, spierpijn... je kent het wel : griep.
Maar nu het hoogtepunt voorbij is blijf ik met wat last van mijn luchtwegen ( lees ik hoest nog en ik voel wat slijm zitten wat niet weg lijkt te gaan) maar ik voel me goed genoeg om aan het werk te gaan.
Nu heb ik 2 jonge kinderen en mijn vrouw met dezelfde symptomen, we kwakkelen allemaal wat maar geen koorts .
Dus toch even een belletje met de huisarts, we kregen een assistent te spreken die hoort ons verhaal aan en meld ons “ jullie zouden het kunnen hebben” - wat moet je daar nou mee?
Ik kreeg zelfs het advies om 2 dagen thuis te blijven om te merken of ik koorts zou gaan krijgen ( wat ik op dit moment niet heb).
Dus ik mag de deurklinkjes schoon houden en 2 dagen wachten op koorts , of ik heb gewoon griep.
Wie het weet mag het zeggen
Wat een gezeik hequote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is hier orde van de dag.
Vestigingen in China (3) en Koea (1) en hoofdkantoor in Singapore
https://www.npostart.nl/op1/28-02-2020/POW_04596603quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:57 schreef MikeRoss het volgende:
[..]
Waar zeggen ze dat trouwens 'een beetje stout'?
In CHINA jaquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:15 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zijn ze analfabeet? Nee? Dan hadden ze er al sinds chinees nieuwjaar van kunnen en moeten weten.
Ik werk voor een Amerikaans bedrijf en bij ons zijn al diverse events afgelast en we worden meerdere keren per week op de hoogte gehouden van de wereldwijde situatie en hoe wij ons moeten gedragen (met betrekking tot reizen).quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:12 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Verblijfsrecht. Burgerschap afpakken is tegen international recht als daardoor iemand statenloos wordt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
In Singapore pakken ze je burgerschap af voor dit soort dingen.
Nou nee, het verspreidt zich veel verder en iedere geinfecteerde vormt weer een nieuwe bron.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:16 schreef gniffie het volgende:
Iedereen die doet alsof het corona virus radio actief is
huis dicht timmeren aubquote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:16 schreef Laurensmarijn het volgende:
situatie:
Vorige week sinds jaren een keer echt ziek geweest, veel hoesten , 1 nacht koorts en snotteren, spierpijn... je kent het wel : griep.
Maar nu het hoogtepunt voorbij is blijf ik met wat last van mijn luchtwegen ( lees ik hoest nog en ik voel wat slijm zitten wat niet weg lijkt te gaan) maar ik voel me goed genoeg om aan het werk te gaan.
Nu heb ik 2 jonge kinderen en mijn vrouw met dezelfde symptomen, we kwakkelen allemaal wat maar geen koorts .
Dus toch even een belletje met de huisarts, we kregen een assistent te spreken die hoort ons verhaal aan en meld ons “ jullie zouden het kunnen hebben” - wat moet je daar nou mee?
Ik kreeg zelfs het advies om 2 dagen thuis te blijven om te merken of ik koorts zou gaan krijgen ( wat ik op dit moment niet heb).
Dus ik mag de deurklinkjes schoon houden en 2 dagen wachten op koorts , of ik heb gewoon griep.
Wat wil je dan van ons? Horen dat je het wel of niet hebt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:16 schreef Laurensmarijn het volgende:
situatie:
THanks!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:17 schreef Greys het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/op1/28-02-2020/POW_04596603
Op 8.10. Letterlijk. Door de GGD directeur. (Die volgens mij alles in overleg met RIVM doet).
Er zal maar een familielid van je kritiek komen te liggen ofzo of zelfs overlijden door het virus en dat dan zo'n hannes daar zat te vertellen dat ze een beetje stout zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |