quote:
Heb het nog steeds/weer op mijn computer staan en speel het af en toe nog.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:08 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, wow, daar hebben we aardig wat nachtjes mee doorgehaald jaren terug
All these bitches crawlquote:
Al mijn spellen komen uit het vorige decennium of ervoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:18 schreef rival het volgende:
Ben weer met GTA bezig, komt toch ook al uit 2013!
Ik mis Burn Out Revengequote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef rival het volgende:
Need for speed is van 8 November vorig jaar hoor. Hoezo oud
Ik snap die 61 steeds beter.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:21 schreef gianni61 het volgende:
jezus. TOny Hawk pro skater was zelf 1999
i'm this old.
toch heeft dat niks met de leeftijd te makenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap die 61 steeds beter.
Waarmee dan welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch heeft dat niks met de leeftijd te maken
helemaal niks eigenlijk.quote:
Altijd handig idd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal niks eigenlijk.
bijnaam en rugnummer is ooit ontstaan en sindsdien makkelijk voor online accounts aan te maken.
Ik was altijd zo enorm belabberd slecht in race spellenquote:
controle of behandeling? Ik moet morgen op controlequote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer, en over een uur afspraak bij de tandarts.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was altijd zo enorm belabberd slecht in race spellenZodra ik dan links bijstuurde ging dat te hard, dan rechts bijsturen nog meer, dan weer links want te veel, dan weer rechts want..... slingerend over t parcour en daarna de bocht uitvliegend
Nee.
controle. Maar ik heb een kies die scheef is gegroeid en die komt nu een beetje boven mijn tandvlees uit in de buurt van de tand ernaast. Geen idee of dat goed gaat blijven gaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:41 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
controle of behandeling? Ik moet morgen op controle
Dat ik dan op mijn telefoon moet inloggen om dit te kijken, omdat sommige image providers zijn geblokkeerd op t werk. En dat ik dan VOORAF eigenlijk wel weet "het is die chinees die GAAAAY roept of die zeehond die GAAAAY roept"quote:
Dit is toch mooiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dan op mijn telefoon moet inloggen om dit te kijken, omdat sommige image providers zijn geblokkeerd op t werk. En dat ik dan VOORAF eigenlijk wel weet "het is die chinees die GAAAAY roept of die zeehond die GAAAAY roept"
rival is voorspelbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ik dan op mijn telefoon moet inloggen om dit te kijken, omdat sommige image providers zijn geblokkeerd op t werk. En dat ik dan VOORAF eigenlijk wel weet "het is die chinees die GAAAAY roept of die zeehond die GAAAAY roept"
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat mijn tandarts gaat beginnen met "Tja, tja, tja!!"pook pook,"Die kies moet er wel uit hoor"quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
controle. Maar ik heb een kies die scheef is gegroeid en die komt nu een beetje boven mijn tandvlees uit in de buurt van de tand ernaast. Geen idee of dat goed gaat blijven gaan natuurlijk.
dit is wel een redelijk androgyn personagequote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Wel als een motherfucker gisteren met Cloud in Midgar geknokt!
FF VII Remake demo
[ afbeelding ]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Ik heb ook nog ergens anders nog een melkkies zitten.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat mijn tandarts gaat beginnen met "Tja, tja, tja!!"pook pook,"Die kies moet er wel uit hoor"
Ja, dat is met Japanse spellen wel vakerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is wel een redelijk androgyn personage
bij aziaten weet je het nooit zekerquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat is met Japanse spellen wel vaker
En zeker Final Fantasy.
Dat van mij is een platliggende verstandskies die even besloot gezellig tevoorschijn te komen. Heb er geen last van, maar weet dat die trekken 300 euro gaat kostenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook bang voor. Ik heb ook nog ergens anders nog een melkkies zitten.En schijnbaar zit de gewone kies er wel onder, maar die is nooit naar boven gekomen.
Ik heb er ook geen last van. Dus van mij hoeft het niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:53 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat van mij is een platliggende verstandskies die even besloot gezellig tevoorschijn te komen. Heb er geen last van, maar weet dat die trekken 300 euro gaat kosten
Succes zo, zal ook even op pad gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van. Dus van mij hoeft het niet.
dank.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Succes zo, zal ook even op pad gaan.
Ik heb wel weer een paar blikjes cola kokosquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:59 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik wel, na al die wilde avonturen afgelopen nacht
Herkenbaarquote:
Vroeger werden hele mooie Samurai, die er vrouwelijk uitzagen, al vereerd. Isquote:
Ja, die's goed te pruimen toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel weer een paar blikjes cola kokos
O die laatste ken ik niet. Mijn Jumbo heeft juist alleen die Pepsi Ginger (en ik ben normaal niet van de Pepsi).quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja best welZe hebben geen Pepsi Ginger maar wel Coca Coca Ginger Lime.
Ze hadden ook Mango maar die ken ik al. En cinnamonquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die laatste ken ik niet. Mijn Jumbo heeft juist alleen die Pepsi Ginger (en ik ben normaal niet van de Pepsi).
Was wel even kippenvel bij die intro hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Wel als een motherfucker gisteren met Cloud in Midgar geknokt!
FF VII Remake demo
[ afbeelding ]
Ik krijg nu een heel rare cartoonachtige MI.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat je je draadloze printer een printopdracht geeft en dan schrikt als hij achter je aanspringt.
Er zit een beetje vertraging tussen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik krijg nu een heel rare cartoonachtige MI.
Say whut.
Ik ben pas ingestroomd bij FF VIII, dus heb FF VII nooit gespeeld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Was wel even kippenvel bij die intro hoor
Combat nog even wennen... vind het wat chaotisch, maar dat kan ook aan de kleine ruimtes liggen van die map.
herkenbaarquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zit een beetje vertraging tussen.
Net als wanneer je iets naar jezelf mailt en denkt 'hey een mailtje'.
FF?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben pas ingestroomd bij FF VIII, dus heb FF VII nooit gespeeld.
Erg blij dat ik t nu alsnog kan gaan ervaren.
Je kan 'm nog altijd spelen natuurlijk. Volgens mij ook te downloaden op de PS4. Die graphics wen je wel aan na een uurtje. In een uur of 60-70 wel uit te spelen als je rustig aan doet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben pas ingestroomd bij FF VIII, dus heb FF VII nooit gespeeld.
Erg blij dat ik t nu alsnog kan gaan ervaren.
Mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:48 schreef DrMarten het volgende:
Mensen die zsm teruggebeld willen worden en vervolgens een half uur later en de rest van de dag de telefoon niet opnemen
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom ik aan bij de tandartsenpraktijk. Ik geef mijn naam en welke tandarts ik heb, kan de assistente helemaal niks vinden over een afspraak vandaag.Vervolgens mijn geboortedatum gegeven, zegt ze dat ik volgende week dinsdag afspraak bij de tandarts heb.
![]()
Dat ken ik wel. Scan ik iets in, loop ik terug naar mijn werkplek en denk 'hey, een mailtje'. En dan 'Oh ja, ik had iets gescand'quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom ik aan bij de tandartsenpraktijk. Ik geef mijn naam en welke tandarts ik heb, kan de assistente helemaal niks vinden over een afspraak vandaag.Vervolgens mijn geboortedatum gegeven, zegt ze dat ik volgende week dinsdag afspraak bij de tandarts heb.
![]()
Dan zou je er nu moeten blijven, anders kun je nog steeds te laat komenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was in ieder geval niet te laat.![]()
Ja, ik doe volgende week wel weer een nieuwe poging om op tijd te komen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou je er nu moeten blijven, anders kun je nog steeds te laat komen
Zat net even een stukje Jinek te kijken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Had een maat gefilmd hier.
Het leuke was het hoge gilletje toen die viel en daarna 10keer godvergodvergodver "ik ga naar huis"
Hij heeft toch maar 1 vriend?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat net even een stukje Jinek te kijken.
Dit filmpje kwam langs. Een 'maat' van Losdop. Oké sterke verhalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nee, daar kan ik echt niet aan wennenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan 'm nog altijd spelen natuurlijk. Volgens mij ook te downloaden op de PS4. Die graphics wen je wel aan na een uurtje. In een uur of 60-70 wel uit te spelen als je rustig aan doet.
Final Fantasy.quote:
Ik heb die al gedeeltelijk teruggehadquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg mijn HRA terug, dat is soort van extra vakantiegeld erbij weer
Hoiquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik krijg mijn HRA terug, dat is soort van extra vakantiegeld erbij weer
Ik maar 1x per jaar zodat het net is alsof ik ineens geld krijg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb die al gedeeltelijk teruggehadMaar ik doe nooit de hele zwik, dus dan krijg ik altijd nog een klein extraatje.
Hoiquote:
Hihiquote:
Moet je de deur dicht doenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:59 schreef CherryLips het volgende:
Er staat ergens een deur open. Het tocht.
Wel goedquote:
Moet nog even wachten helaasquote:
Remmen is angst.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:28 schreef Q. het volgende:
Ik ben drie kwartier bezig geweest om de remmen van mijn fiets een beetje goed af te stellen maar dat is nog altijd beter dan die klootzak van een fietsenmaker er voor betalen.
"een vriend"quote:Op dinsdag 3 maart 2020 17:04 schreef Californium het volgende:
Moet nog even wachten helaasGa om 7 uur met een vriend eten
quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal haar straks wel even vragen of het lekker was.
Waarom gewacht tot nu pas dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
De verwarming maar even aan zetten; heb het al bijna de hele dag koud
Tot over een minuutje of 3 dan maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beetje raar als je gaat uit eten en je kiest voor iets ranzigs.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dagelijks drie keer toch?quote:
Zo lang?quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:56 schreef aeque het volgende:
[..]
Beetje raar als je gaat uit eten en je kiest voor iets ranzigs.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:54 schreef Californium het volgende:
[..]alsof ik seks heb
/tochtig
[..]
Heerlijk
Inclusief de tijd om tot een erectie te komen. Circa 2 minuten en 45 seconden.quote:
Op kantoor valt er niet zoveel aan te passen; en ik was vroeg thuis dus de verwarming stond nog niet aan op mijn zolderkamer.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom gewacht tot nu pas dan?
Omg je bent dus ziek.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor valt er niet zoveel aan te passen; en ik was vroeg thuis dus de verwarming stond nog niet aan op mijn zolderkamer.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inclusief de tijd om tot een erectie te komen. Circa 2 minuten en 45 seconden.
quote:
Heb je op een tochtig hoekje gestaan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen ook maar niet naar mijn werk ga.
Noem je Cali nou een hoekje?quote:
oh jee, al aan het hoesten?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op kantoor valt er niet zoveel aan te passen; en ik was vroeg thuis dus de verwarming stond nog niet aan op mijn zolderkamer.
Ranzig eigenlijk ook hoeveel mensen er gewoon om zich heen hoesten en niezen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:05 schreef aeque het volgende:
Het OV is door corona echt een genot om mee te maken. Oud vrouwtje zit lekker een partij te hoesten en je ziet een voor een mensen opstaan om ergens anders in het metrostel te gaan zitten.
Ze zat keurig in haar zakdoekje te kuchen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ranzig eigenlijk ook hoeveel mensen er gewoon om zich heen hoesten en niezen.
Die vrouw naast me gister nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Ze zat keurig in haar zakdoekje te kuchen.
Lekker allemaal ziekquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ranzig eigenlijk ook hoeveel mensen er gewoon om zich heen hoesten en niezen.
Wat doet het dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb plantsome op m'n telefoon staan en heb het idee alsof ik mijn planten aan het verzuipen ben als ik die hoeveelheden water aanhoudt.
Gewoon af en toe even voelen met je vinger Huehuequote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb plantsome op m'n telefoon staan en heb het idee alsof ik mijn planten aan het verzuipen ben als ik die hoeveelheden water aanhoudt.
Bijhouden welke plantjes ik heb en me vertellen wanneer en hoeveel water ik ze moet geven. Wilde eigenlijk alleen opzoeken waar ik een nieuwe plant neer moest zetten.quote:
Misschien houdt die plant wel van droog.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon af en toe even voelen met je vinger Huehue
Dat merk je vanzelf.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien houdt die plant wel van droog.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg je dan melding als ze weer moeten?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bijhouden welke plantjes ik heb en me vertellen wanneer en hoeveel water ik ze moet geven. Wilde eigenlijk alleen opzoeken waar ik een nieuwe plant neer moest zetten.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Kreeg een push bericht dat er 2 dorst hadden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Krijg je dan melding als ze weer moeten?
Zal er even mee praten danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hmm handig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. Kreeg een push bericht dat er 2 dorst hadden.
Rauwe tong nu?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:40 schreef Californium het volgende:
Dooie boel hier. Had bijna een yats-eetsessie.
2,5 uur ofzo
Jupquote:
dit is echt een sc voor onder werktijd he, viel me in het weekend ook al op dat ie bijna stil stondquote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:40 schreef Californium het volgende:
Dooie boel hier. Had bijna een yats-eetsessie.
2,5 uur ofzo
quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:36 schreef aeque het volgende:
Je zult maar een oud bed hebben, wat door meerdere verhuizingen al wat gammel is. Dan is het geen goed idee om net voor je naar bed gaat te struikelen en ongelukkig terecht te komen op een hoek en het boeltje zo in elkaar flikkert en niet te repareren is.
Groetjes vanaf mijn matras op de grond.![]()
![]()
Je zult maar een oud bed hebben, wat door meerdere verhuizingen al wat gammel is. Dan is het geen goed idee om net voor je naar bed gaat te struikelen en ongelukkig terecht te komen op een hoek en het boeltje zo in elkaar flikkert en niet te repareren is.
![]()
is ook een mooie tijd om op te staanquote:
ik ben ook al een uur op mn werk. als ik kon kiezen was ik nu ook pas bezig met opstaan..quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:15 schreef gooddaddy het volgende:
Pff, ben al meer dan een uur aan het werk. Praten jullie over opstaan
en dat zou gewoon verplicht moeten worden.quote:
Ik mocht vandaag uitslapen van mezelfquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook een mooie tijd om op te staan
hoe laat moet je normaal uit bed?quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik mocht vandaag uitslapen van mezelf
Ergens tussen 6 en 8 afhankelijk van de planning.. Maar mocht vandaag tot 9quote:
dat is 7 wel een beetje vroegquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ergens tussen 6 en 8 afhankelijk van de planning.. Maar mocht vandaag tot 9
was om half 5 al wakkerquote:
![]()
ksc is hij ook niet meer, dus ik denk dat hem wel is opgedragen bepaalde gedeeltes te vermijdenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Californium het volgende:
Heeft MCH trouwens een R&P ban? Zie m wel overal posten maar niet hier.
About damn time.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Californium het volgende:
Hij hopt zo al jaren van SC naar SC, onbegrijpelijk beleid van Fok ook altijd met dit soort lui. Zien niet in dat het aantal views vaak juist omlaag gaat met het toestaan van trolls.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ksc is hij ook niet meer, dus ik denk dat hem wel is opgedragen bepaalde gedeeltes te vermijden
Ik net in een overvolle bus, gelukkig geen enkel kuchje of genies te horenquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:07 schreef Q. het volgende:
Ik zit in een overvolle wachtkamer bij de huisartsenpraktijk. Beste plek om corona op te lopen. Ik was okay.
klopt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:13 schreef STING het volgende:
[..]
Hij hopt zo al jaren van SC naar SC, onbegrijpelijk beleid van Fok ook altijd met dit soort lui. Zien niet in dat het aantal views vaak juist omlaag gaat met het toestaan van trolls.
Ben je op zoek naar een besmetting?quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:07 schreef Q. het volgende:
Ik zit in een overvolle wachtkamer bij de huisartsenpraktijk. Beste plek om corona op te lopen. Ik was okay.
Om aan te tonen dat essentiële oliën gewoon prima werken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je op zoek naar een besmetting?
Ik zat net ook in de wachtkamer, maar geen hoestende mensen gelukkig.
Ze zijn niet voor niets essentieel natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Om aan te tonen dat essentiële oliën gewoon prima werken.
Inderdaad. Anders is het niet nuttig om ze toe te voegen/gebruiken.quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:23 schreef STING het volgende:
[..]
Ze zijn niet voor niets essentieel natuurlijk
Je bent ook eerder klaar met werk en lag eerder in je nest, lijkt me.quote:Op woensdag 4 maart 2020 08:15 schreef gooddaddy het volgende:
Pff, ben al meer dan een uur aan het werk. Praten jullie over opstaan
Deze man weet. Mijn favo dagbestedingquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Slapen![]()
Hobby waar ik te weinig tijd aan besteed.
Joh, klef stel, al gedate?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Deze man weet. Mijn favo dagbesteding![]()
Heerlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 09:02 schreef Californium het volgende:
Eeuwig tochtig en klef... lekker ElDino irriterenquote:
Je hoort me niet klagen. Daar niet vanquote:
Yep, 15:30 zit deze jongen weer in de autoquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent ook eerder klaar met werk en lag eerder in je nest, lijkt me.
Zo laat pas naar bed?quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:32 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Yep, 15:30 zit deze jongen weer in de auto![]()
En meestal rond 22:30 wel in mijn nest
Cali werkt volgens mij 80 uur in de week en dan begin je tegen haar over uitslapenquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:32 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
En meestal rond 22:30 wel in mijn nest
Zoals het hoort.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:32 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat iedere dag om 6 uur, maar als ik pas na 22:30 naar bed ga, ben ik de volgende dag echt niks waard.quote:
Nou.... 60 ofzoquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cali werkt volgens mij 80 uur in de week en dan begin je tegen haar over uitslapen
Hoe goed mijn ritme ook is en op welke tijd ik ook opsta, op tijd in slaap vallen lukt me meestal niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat iedere dag om 6 uur, maar als ik pas na 22:30 naar bed ga, ben ik de volgende dag echt niks waard.
maakt niet uit hoeveel slaap ik heb in een week. op vrijdag ben ik moequote:Op woensdag 4 maart 2020 10:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoe goed mijn ritme ook is en op welke tijd ik ook opsta, op tijd in slaap vallen lukt me meestal niet.Dus ook als ik alle standaard goede conditioneringstips toe pas.
De werkweek duurt te lang.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maakt niet uit hoeveel slaap ik heb in een week. op vrijdag ben ik moe
Heb doordeweek aan een uurtje of 7 slaap wel genoeg. Maar aan het eind van de week is het dan ook wel klaar. Als ik vrijdagavond nergens naar toe hoef dan lig ik dan ook gewoon om 22:00 op de bank te pitten.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat iedere dag om 6 uur, maar als ik pas na 22:30 naar bed ga, ben ik de volgende dag echt niks waard.
Als ik een feestje heb op vrijdag dan kan ik wel gewoon door tot een uur of 3. alleen is dan wel mijn zaterdag naar de kl*tenquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Meestal op vrijdag en zaterdag wil ik langer opblijven, omdat ik de volgende dag er niet om 6 uur uit hoef, maar merk wel dat dat meestal al vrijdag al moeilijk is.
Ik blijf echt zelden tot na 00:00 op.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
vroeger wilde ik elke vrijdagavond de kroeg in.
nu zie ik er al tegenop als ik tot na 00:00 op moet blijven
Ik ga juist op vrijdag; heb ik het hele weekend nog om bij te komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 10:57 schreef gianni61 het volgende:
vroeger wilde ik elke vrijdagavond de kroeg in.
nu zie ik er al tegenop als ik tot na 00:00 op moet blijven
Waarom is dit niet gefilmd?quote:Op woensdag 4 maart 2020 00:36 schreef aeque het volgende:
![]()
Vind ik altijd zo zonde van het weekendquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga juist op vrijdag; heb ik het hele weekend nog om bij te komen.
Dus dan blijf je maar op de bank?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo zonde van het weekend
Ik ook. Maar ik ben ook geen 18 meerquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Precies dit. Ik wil in het weekend lekker kunnen gamen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
klopt, maar goed, vrijdag avond is ook weekend.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind van t op vrijdag gaan, dat t daardoor lijkt alsof je 1 dag extra weekend hebtquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik met een kater ookquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Precies dit. Ik wil in het weekend lekker kunnen gamen.
Gebruik je die bril trouwens ook met niet VR games?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik met een kater ook
Tenzij PS VR![]()
Ik ga alvast een gat graven.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zei de huisarts? Hoe lang heb je nog?
Waitquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik ben ook geen 18 meer
Maar hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind van t op vrijdag gaan, dat t daardoor lijkt alsof je 1 dag extra weekend hebt
Ben ik zaterdag wat brakker, heb ik ineens nog een zondag!
Ja, hier ook.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga juist op vrijdag; heb ik het hele weekend nog om bij te komen.
Neh. Wel soms met youtube!quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
Gebruik je die bril trouwens ook met niet VR games?
Oh, oke, dan kan het nog wel!quote:
Ik wilde vragen 'ben je ziek?' Maar je zit niet voor niets bij de huisarts natuurlijkquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, hier ook.Maar deze maand niet want alcoholvrije maand.
Zelfs geen corona?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik maak me echt zorgen om je.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Alles de container in.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik maak me echt zorgen om je.
Hoe is je erfenis geregeld?
Is dat fijn gamen met VR?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kan ik met een kater ook
Tenzij PS VR![]()
Preciesquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind van t op vrijdag gaan, dat t daardoor lijkt alsof je 1 dag extra weekend hebt
Ben ik zaterdag wat brakker, heb ik ineens nog een zondag!
wil je katten hebben. ik heb er 3 in de aanbieding.quote:
Wat moet iedereen ineens van z'n beesten af.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je katten hebben. ik heb er 3 in de aanbieding.
ik niet. mn vader.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat moet iedereen ineens van z'n beesten af.
Waarom niet? Wat is er mis met die beesten?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik niet. mn vader.
en ik ga ze niet overnemen.
het zijn beesten..quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met die beesten?
Je moet wel speciale spellen hebben he, anders maakt t geen reet uit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is dat fijn gamen met VR?
Sowieso niet praktisch voor de games die ik speel, volgens mij.
Pornhub. Ja.quote:
Oh ja, nee, dan is dat inderdaad niet praktisch.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het zijn beesten..
leuke beesten, daar niet van, maar ik hoef geen huisdieren.
voor mn werk ben ik soms hele weken van huis. volgens mij kunnen ze niet zo lang zonder voer.
Zo niet kinky aangelegd jijquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel even de gordijnen dichtdoen van tevoren.
Ja, en dan dan de glazenwasser (heel gespierd) denkt "Nou, mag ik eennkopje koffie?"quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Zo niet kinky aangelegd jij. Is toch veel leuker als iedereen kan meegenieten
quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en dan dan de glazenwasser (heel gespierd) denkt "Nou, mag ik eennkopje koffie?"
nu verraad je wel ongeveer je leeftiijdquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en dan dan de glazenwasser (heel gespierd) denkt "Nou, mag ik eennkopje koffie?"
Want glazenwassers is iets voor oudjes of tieners?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:57 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
nu verraad je wel ongeveer je leeftiijd
Ah! Jij bent ook oudquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:59 schreef gooddaddy het volgende:
Nee, dat een glazenwasser een kopje koffie wilt. Dat is toch van Spaan en Veermegen ergens uit de jaren 90 ofzo
Tering hoe oud ben jij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:59 schreef gooddaddy het volgende:
Nee, dat een glazenwasser een kopje koffie wilt. Dat is toch van Spaan en Veermegen ergens uit de jaren 90 ofzo
Zou ik ook zeggen als ik richting de 50 gingquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:00 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Nee, mijn vader en moeder zijn oud (75+). Ik ben in de bloei van mijn leven
waren ze 50+ toen ze kinderen kregen? anders heb ik slecht nieuws voor je.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:00 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Nee, mijn vader en moeder zijn oud (75+). Ik ben in de bloei van mijn leven
Nog 1 jaar en een aantal dagen en dan is het zo verquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik richting de 50 ging
Geef!quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wil je katten hebben. ik heb er 3 in de aanbieding.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:02 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Nog 1 jaar en een aantal dagen en dan is het zo ver
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waren ze 50+ toen ze kinderen kregen? anders heb ik slecht nieuws voor je.
Net even opgezocht. "Kopje Koffie glazenwasser"was een rubriek uit het programma Pisa van Spaan en Vermegen. Uit 1985(!!!!!!!!!!)quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:59 schreef gooddaddy het volgende:
ik kom er aan!quote:
je was oke.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:03 schreef Halimede het volgende:
[..]ik word deze maand 30
de aftakeling is begonnen
Vandaar dat het me niets zegt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:03 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Net even opgezocht. "Kopje Koffie glazenwasser"was een rubriek uit het programma Pisa van Spaan en Vermegen. Uit 1985(!!!!!!!!!!)
Dat is ook een manier om een date te regelenquote:
Beste manier om mijn telefoon nummer te krijgen als Tinder match is zeggen dat je foto's van je kat wil sturenquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:04 schreef gooddaddy het volgende:
Dat is ook een manier om een date te regelen
[..]
had ik dit maar eerder gewetenquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:04 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
als ik mijn zus zie die 8 jaar ouder is... dan is de prognose slecht
Ja mijn vader heeft het er nog weleens overquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaar dat het me niets zegt.
Moet ik onthoudenquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Beste manier om mijn telefoon nummer te krijgen als Tinder match is zeggen dat je foto's van je kat wil sturen
Als wij zoiets zeggen, worden we gelijk geblocktquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Beste manier om mijn telefoon nummer te krijgen als Tinder match is zeggen dat je foto's van je kat wil sturen
Wil je pics van mijn pussy?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:05 schreef Halimede het volgende:
[..]
Bij deze verkochtquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga gewoon ergens een man schaken ooit en dan lekker op de bank mezelf helemaal dichtvreten. Dat is de enige reden dat ik nu sport
Moet je je 06-nummer ff DM'en.quote:
Hehehe. Zou ik het durven? Ik ga er even over nadenken.quote:
Ik doe het andersom en zie nu dat jouw volgorde beter is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:36 schreef Californium het volgende:
Ik ga gewoon ergens een man schaken ooit en dan lekker op de bank mezelf helemaal dichtvreten. Dat is de enige reden dat ik nu sport
Jij bent de hoogste bieder?quote:
Errorquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe het andersom en zie nu dat jouw volgorde beter is.
Doe als ik en kom met een slap excuus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:38 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehe. Zou ik het durven? Ik ga er even over nadenken.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker bewijzen dat ik niet zo flauw ben?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe als ik en kom met een slap excuus.
Zo te zien wel. Ik ga direct op pad om je op te halen. Pak je koffers maar, tot straks.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand hoeft zich te bewijzen voor mij.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nu moet ik zeker bewijzen dat ik niet zo flauw ben?
Mag je nu ook al van mij hoor. Mijn bank heeft nog een plaatsje overquote:Op woensdag 4 maart 2020 12:36 schreef Californium het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |