quote:,,Meerdere malen heb ik de huisartsenpost gebeld. Om te vertellen dat ik me niet goed voelde, dat ik vlakbij een risico-gebied was geweest en dat ik me daarom moest laten testen op het coronavirus. Ik kreeg te horen: ‘u zit op het randje, wacht eerst maar af en kruip onder de wol’. Ik heb echt moeten aandringen op een test”, vertelt ze via de telefoon.
https://www.ed.nl/dossier(...)echt-ziek~acfc309a6/

Oohww...zo. Natuurlijk ik snap hem!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar mag het hiet niet plaatsen

Zo te lezen is ze alweer bijna beter en volstond het inderdaad om thuis in quarantaine te gaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:00 schreef Houtenbeen het volgende:
Van de vrouw uit Helmond die terug kwam uit Noord-Italië
[..]

Samenvatten mag altijd lijkt me?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:58 schreef maily het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt. Maar mag het hiet niet plaatsen

Geen enkele reden toe met maar 24 besmettingen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef Jane het volgende:
Wat denken Nederlanders nou? Dat Japan overdrijft als het overweegt om de OS uit te stellen, dat Fransen en Zwitsers voor de lol alle grote evenementen verbieden, dat Australiers en Britten allemaal paniekzaaiers zijn als ze zeggen dat ze waarschijnlijk ook evenementen gaan verbieden?
Vanwaar toch deze volstrekt misplaatste arrogantie? Dat we goed water kunnen managen betekent nog niet dat we hier betere virusbestrijders zijn. Die dijken gaan het heus niet tegenhouden hoor.

Ik weet niet of Nederland die regels ook hanteert, maar in principe zou ze eerst negatief getest moeten worden voordat ze uit quarantaine gaat.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo te lezen is ze alweer bijna beter en volstond het inderdaad om thuis in quarantaine te gaan.

En 1 bijna dode volgens de bron die daar werktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Geen enkele reden toe met maar 24 besmettingen.

Of naar carnaval, die zullen allemaal eind deze week / begin volgende week ziek worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:04 schreef KingRadler het volgende:
heb het een beetje gehad met die mensen die naar PastaLand op vakantie zijn geweest

Geef het nog een paar dagen, dan zitten we ook boven de 100...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]

Tot 17 februari in Z-K ook maar 30quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]

De hoofdtaak van de huisartsenpost is dan ook het afwimpelen van patiënten en zeggen dat ze maar een paracetamol moeten nemen. Hier tenminste wel. Alleen in al in mijn directe omgeving echt schandalige gevallen mee meegemaakt. 2 gevallen van acute blinde darm die meerdere keren door de post werden afgewimpeld en uiteindelijk toen ze wel gezien werden door een arts voor een spoedoperatie afgevoerd werd. En m'n moeder werd afgewimpeld met wat achteraf een TIA bleek te zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]

Feit is wel dat het daar tikkeltje anders is gegaan dan hier in NL met die kerk daaro.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:05 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Tot 17 februari in Z-K ook maar 30
https://en.wikipedia.org/(...)break_in_South_Korea
Inderdaad, totaal geen reden om je voor te bereiuen en je bevolking te lichten en voor te bereiden...

Ontspannende vakantie ook zeg. Ga ja naar Pastaland om uit te rusten, zit je alsnog tussen allerlei kuchende en hoestende mensen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:04 schreef KingRadler het volgende:
heb het een beetje gehad met die mensen die naar PastaLand op vakantie zijn geweest

Vader heeft idd al die tijd voor de klas gestaan als docent. Moeder en kind zijn in het Beverwijkziekenhuis geweest (na overleg met de microbioloog die concludeerde dat ze niet in het besmette gebied geweest waren).quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Samenvatten mag altijd lijkt me?

Nee, dit kan niet.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]

Als je ver genoeg uitzoomt is Nederland de brandhaard voor alle problemen in de wereld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:14 schreef Chia het volgende:
[..]
In Nederland is de brandhaard bij vliegveld Soesterberg dus

Italië dan?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:06 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Feit is wel dat het daar tikkeltje anders is gegaan dan hier in NL met die kerk daaro.

Ik woon in de biblebelt en de kerken zaten weer vol hier afgelopen zondagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:06 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Feit is wel dat het daar tikkeltje anders is gegaan dan hier in NL met die kerk daaro.

quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:06 schreef maily het volgende:
Vader heeft idd al die tijd voor de klas gestaan als docent.

Nederland is weer massaal lekker een weekje naar Noord-Italie geweest, blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:06 schreef Noordzijde het volgende:
[..]

Japan overweegt helemaal niet om de OS uit te stellen. Ze zeggen alleen dat het een optie is als het helemaal uit de hand loopt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:02 schreef Jane het volgende:
Wat denken Nederlanders nou? Dat Japan overdrijft als het overweegt om de OS uit te stellen, dat Fransen en Zwitsers voor de lol alle grote evenementen verbieden, dat Australiers en Britten allemaal paniekzaaiers zijn als ze zeggen dat ze waarschijnlijk ook evenementen gaan verbieden?
Vanwaar toch deze volstrekt misplaatste arrogantie? Dat we goed water kunnen managen betekent nog niet dat we hier betere virusbestrijders zijn. Die dijken gaan het heus niet tegenhouden hoor.

Je sarcasme is té leuk!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo te lezen is ze alweer bijna beter en volstond het inderdaad om thuis in quarantaine te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |