Laat hem daar nog maar ff lekker mee wachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond hem al een ' mannelijke' bouw hebben, maar dat kan idd door foto komen.
Nee Haags dit gaat niet over jou!
Blij dat dit vier haatjes zijn en niet twee.quote:
Jetzt tr geplatstquote:
Ze worden al zo gauw groot!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat hem daar nog maar ff lekker mee wachten
Dat mag niet dat is sarcasme volgens de geleerde hier.quote:
zo was het ook bedoeld..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag niet dat is sarcasme volgens de geleerde hier.
nur dichquote:
Zou je dingen anders doen Jippie als je weer jonger zou zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ze worden al zo gauw groot!
Zou wel weer willen dat ik jouw leeftijd had Dot
Sicherquote:
o o o of is het oo of oooquote:
Is ze dat niet dan? Kan het niet lezen.quote:
O echt, hoezo dan? Praat ik als een oud wijf dan?quote:
Ik heb wel iets met 50 +ersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
Als Sarah van 51 mag ik niet klagen, maar ik zou wel weer een weekje 15 jaar jonger willen zijn
Dacht ik ergens opgevangen te hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, hoezo dan? Praat ik als een oud wijf dan?
Wat voor boze plannen heb je, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
Als Sarah van 51 mag ik niet klagen, maar ik zou wel weer een weekje 15 jaar jonger willen zijn
Een weekje maar?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
je kunt je in 1 week toch helemaal rul laten naaien en je volgieten met alcohol?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Een weekje maar?
Tegen de tijd dat je er aan gewend bent weer in een klap 51.![]()
d'r maagdelijkheid bewarenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor boze plannen heb je, ben benieuwd.
Mooi zo. Houden zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is ze dat niet dan? Kan het niet lezen.
Maagdelijkheidquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |