Laat hem daar nog maar ff lekker mee wachtenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:16 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vond hem al een ' mannelijke' bouw hebben, maar dat kan idd door foto komen.
Nee Haags dit gaat niet over jou!
Blij dat dit vier haatjes zijn en niet twee.quote:
Jetzt tr geplatstquote:
Ze worden al zo gauw groot!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat hem daar nog maar ff lekker mee wachten
Dat mag niet dat is sarcasme volgens de geleerde hier.quote:
zo was het ook bedoeld..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat mag niet dat is sarcasme volgens de geleerde hier.
nur dichquote:
Zou je dingen anders doen Jippie als je weer jonger zou zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:21 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ze worden al zo gauw groot!
Zou wel weer willen dat ik jouw leeftijd had Dot
Sicherquote:
o o o of is het oo of oooquote:
Is ze dat niet dan? Kan het niet lezen.quote:
O echt, hoezo dan? Praat ik als een oud wijf dan?quote:
Ik heb wel iets met 50 +ersquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
Als Sarah van 51 mag ik niet klagen, maar ik zou wel weer een weekje 15 jaar jonger willen zijn
Dacht ik ergens opgevangen te hebbenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, hoezo dan? Praat ik als een oud wijf dan?
Wat voor boze plannen heb je, ben benieuwd.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
Als Sarah van 51 mag ik niet klagen, maar ik zou wel weer een weekje 15 jaar jonger willen zijn
Een weekje maar?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef Jippie68 het volgende:
je kunt je in 1 week toch helemaal rul laten naaien en je volgieten met alcohol?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef aKboR het volgende:
[..]
Een weekje maar?
Tegen de tijd dat je er aan gewend bent weer in een klap 51.![]()
d'r maagdelijkheid bewarenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat voor boze plannen heb je, ben benieuwd.
Mooi zo. Houden zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Is ze dat niet dan? Kan het niet lezen.
Maagdelijkheidquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
je kunt je in 1 week toch helemaal rul laten naaien en je volgieten met alcohol?
Om vervolgens 's ochtends gewoon nog te leven
Zou nog wel een rondreis in een ver land willen maken. Door mijn schildklier(medicatie) verdraag ik hitte slecht, had daar vroeger nooit last van.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou je dingen anders doen Jippie als je weer jonger zou zijn?
Dan lekker richting de poolcirkel toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou nog wel een rondreis in een ver land willen maken. Door mijn schildklier(medicatie) verdraag ik hitte slecht, had daar vroeger nooit last van.
56+ en we hebben een dealquote:
Aan seks heb ik absoluut geen gebrek en drink alcohol alleen met feestdagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:25 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
je kunt je in 1 week toch helemaal rul laten naaien en je volgieten met alcohol?
Om vervolgens 's ochtends gewoon nog te leven
Dat is vervelend. Dan moet je de wat koudere streken op gaan zoeken. Die kunnen ook mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Zou nog wel een rondreis in een ver land willen maken. Door mijn schildklier(medicatie) verdraag ik hitte slecht, had daar vroeger nooit last van.
Vandaag nationale feestdag hier dus trek er eentje open ouwequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Aan seks heb ik absoluut geen gebrek en drink alcohol alleen met feestdagen.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:28 schreef Pumpalov het volgende:
Hoe ik dot tot tien minuten geleden zag
[ afbeelding ]
Hoe ik dot nu zie
[ afbeelding ]
Moet je teleurstellen, ik ben niet blond.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:28 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik dot nu zie
[ afbeelding ]
Dat is mij net te koud en te wit, hou van groen, zee, bergen. IJsland staat nog wel op mijn to do lijstjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dan lekker richting de poolcirkel toch?
Zat mooie plekken om te zien
Oke Hans, dankjequote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
een dom blondje dat doet alsof zij typt
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:30 schreef aKboR het volgende:
[..]
een dom blondje dat doet alsof zij typt
Wel nee, ik ben hier vlgs mij de oudste en ik ben 51.quote:
M'n vader runt een outdoorbedrijf en is daar momenteel -6 graden celsius.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:26 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Lekker ding ben je ookquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:28 schreef Pumpalov het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe ik dot nu zie
[ afbeelding ]
Hij heeft schijnbaar mijn foto hier gemist van de weekquote:
Kana niet gepaktquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft schijnbaar mijn foto hier gemist van de week
Ik heb het ook niet gezien. Dus ik blijf bij jouw eerste plaatjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |