Ik stuur ze gewoon naar Lombardijequote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Kon je de chauffeurs maar naar de slacht sturen
Liefde heb ik een jaar of vier geleden opgegeven.quote:
Hoe oud ben je nou?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Liefde heb ik een jaar of vier geleden opgegeven.
Ik wens ze veel succes met zoeken als ik een miljoen vind in een tasquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Tot ze erachter komen wie het gevonden heeft
Had in Vietnam een maat die in de UK een aardige hoeveelheid coke gevonden had en doorverkocht... Daarna het land uitgevlucht
Ja dat welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:53 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik wens ze veel succes met zoeken als ik een miljoen vind in een tas
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik stuur ze gewoon naar Lombardije
Dat vraag je toch niet aan een damequote:
Geloof er niets vanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Liefde heb ik een jaar of vier geleden opgegeven.
Ja liever gewoon een tas vol geld.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat wel
Al zou ik geen idee hebben wat ik met een kilo coke moet
Kilo coke ben je zo kwijt johquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja liever gewoon een tas vol geld.
Kilo cocaïne wordt wel wat lastig. Al ken ik wel een paar mensen die me er waarschijnlijk vanaf kunnen helpen is dat een wereld waar ik geen ambities in heb
Ja maar verkopen lukt makkelijk hoorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
flinke hoeveelheid om er doorheen te snuiven
Toch is het zoquote:
Zo'n slang die drie keer rond het huis kanquote:
Jij weet wat ik bedoelquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zo'n slang die drie keer rond het huis kan![]()
mocht ik het vinden kom ik wel naar jou ermee toe, splitten we de winst.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja maar verkopen lukt makkelijk hoor
Ga je slapen Engine. Zo ja, slaap lekker.quote:
Pff wel mogen er veel in thuisquarantaine blijven, dat klinkt wel positief. Of toch juist nietquote:Op dinsdag 3 maart 2020 13:02 schreef Dotteke het volgende:
24 corona besmettingen nu. Maatregelen worden aangescherpt. Hoe is nog niet bekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |