Je zou het denken, ze weten nog niet hoe of watquote:
Soul wil ze wel. Het waren tijgerpythons.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:42 schreef Dotteke het volgende:
Je zal ze maar vinden
Bewoners van de Teenschillerlaan in IJsselstein hebben zondagavond in een plantsoentje een doos met drie slangen gevonden. Het bleek te gaan om koningspythons, die daar door iemand zijn gedumpt.
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wil ze wel. Het waren tapijtpythons.
Ik heb niets met slangen, maar als je dieren in huis neemt moet je daar gewoon goed voor zorgen of als je het niet meer wil/kan doen ze in ieder geval brengen naar een plaats waar ze goed verzorgd wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wil ze wel. Het waren tapijtpythons.
nee over paar uur.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:36 schreef FreshFruit het volgende:
Leuk idee wel,alle UI`s van de users vast in de OP.
Dat was ook al ruim 18 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef Pumpalov het volgende:
Echt ongelofelijk he dat er altijd wel mensen met fucking veel geluk zijn.
Doos met pythons vinden, brikkie cocaïne op het strand, tas met 500.000 euro ofzo pff heb zelf misschien ooit eens een keer vijf gulden op straat gevonden en dat was het dan wel weer.
Ja precies. Wat is het laatste echt waardevolle dat ik nu echt een keer gevonden heb?quote:
Tja, dan ben je niet op de juiste plaats op de juiste tijd Pumpquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:47 schreef Pumpalov het volgende:
Echt ongelofelijk he dat er altijd wel mensen met fucking veel geluk zijn.
Doos met pythons vinden, brikkie cocaïne op het strand, tas met 500.000 euro ofzo pff heb zelf misschien ooit eens een keer vijf gulden op straat gevonden en dat was het dan wel weer.
Gelukkig in de liefde!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja precies. Wat is het laatste echt waardevolle dat ik nu echt een keer gevonden heb?
Echt geen fluit dus.
En dan heb je nog mensen die zo'n kilo cocaïne of een tas vol met geld bij de politie afleveren![]()
![]()
![]()
Lekkuhquote:
Dank uquote:
Tot ze erachter komen wie het gevonden heeftquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:49 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ja precies. Wat is het laatste echt waardevolle dat ik nu echt een keer gevonden heb?
Echt geen fluit dus.
En dan heb je nog mensen die zo'n kilo cocaïne of een tas vol met geld bij de politie afleveren![]()
![]()
![]()
Hou je bek ik heb het over kutchauffeurs, niet kutkoeien.quote:
Kon je de chauffeurs maar naar de slacht sturenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 12:51 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hou je bek ik heb het over kutchauffeurs, niet kutkoeien.
Koeien doen hun werk meestal wel gewoon (anders enkeltje slacht)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |