Mijn vriend werkt als leerkracht op een basisschool waar letterlijk tientallen kinderen de afgelopen vakantie hebben doorgebracht in besmette gebieden zoals Lombardije.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:51 schreef Kyran het volgende:
Een van de weinige momenten dat ik baal dat ik in de zorg werk. Besmettingshaard nummer 1.
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 11:53:34BREAKING: Iran reports 835 new cases and 11 new deaths; total of 2,336 cases and 77 deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Ok, he wins.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Mijn vriend werkt als leerkracht op een basisschool waar letterlijk tientallen kinderen de afgelopen vakantie hebben doorgebracht in besmette gebieden zoals Lombardije.
Ja ik houd ook van contact met mensen tijdens het werk. Alleen hier lopen op een dag een stuk of 150 klanten naar binnen. Op dit soort momenten was ik liever een programmeur die lekker thuis op de zolderkamer kon werken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:51 schreef Kyran het volgende:
Een van de weinige momenten dat ik baal dat ik in de zorg werk. Besmettingshaard nummer 1.
Dat gaat wel heel hard. Morgen 1000 erbij?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:54 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 11:53:34BREAKING: Iran reports 835 new cases and 11 new deaths; total of 2,336 cases and 77 deaths https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Welke maskers dan?quote:Als de patiënt in dezelfde ruimte verblijft als anderen, dan moet minimaal twee meter afstand worden bewaard en dienen de huisgenoten een mondmasker (FFP1) te dragen. Ook het aantal personen dat de patiënt verzorgt, moet tot een minimum beperkt blijven. De verzorger moet zelf gezond zijn, en contact met lichaamsvloeistoffen en ontlasting van de patiënt vermijden.
Dit ja.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik houd ook van contact met mensen tijdens het werk. Alleen hier lopen op een dag een stuk of 150 klanten naar binnen. Op dit soort momenten was ik liever een programmeur die lekker thuis op de zolderkamer kon werken.
exclusief je eigen risico danquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goedkoper dan Oostenrijk en Zwitserland.
Maar daar spreken ze tenminste grotendeels Duits. Daarom moet je in Noord-Italië wel gewoon in Süd-Tirol zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Goedkoper dan Oostenrijk en Zwitserland.
Yup zelfde voor m'n moeder, die werkt met Alzheimer patiënten. Kans dat de patiënten je aansteken is klein. Maar als iemand die ziekte meeneemt is het een drama. Personeel, familieleden of misschien zelfs een arts.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:58 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit ja.
Daarnaast werk ik met relatief zwakke groep patienten. Aan de ene kant is het een groep die niet net van vakantie komt, dus kleinere kans op besmetting voor nu. Aan de andere kant zijn ze de lul als ze het krijgen.
Hierover kan gewoon geen onduidelijkheid over bestaan.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:21 schreef opgebaarde het volgende:
Verder zijn een aantal virulogen die met naam en toenaam op radio en televisie zijn gekomen en daar hebben beweerd dat het virus buiten het lichaam maximaal een paar uur overleeft. Dus als dat niet waar is, weten we bij wie we moeten zijn.
Lijkt mij betrouwbare bronnen, maar je leeft in een vrij land en mag dus vinden dat een bericht op internet betrouwbaarder is.
Ik zet in op 37. Ik ben terughoudend.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd naar de update, denk toch wel richting de 30 besmettingen later vandaag?
rond de 40 als de trend zich voortzetquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
Benieuwd naar de update, denk toch wel richting de 30 besmettingen later vandaag?
Minimaal...verwacht zelf rond de 35...quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |