Als je weet dat je toch direct daarna handen wast kan het ook nog in je handen lijkt me. Wel de kraan daarna goed schoonmaken.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:29 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Thuis kan dat, maar ik ga geen extra truien meenemen naar het werk
Wat lijkt me dat kut zegquote:
Nee hoor. Heerlijk juist. De ene week van 07 tot 15 en de andere week van 15 tot 23.quote:
bron?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Het aantal besmettingen in Nederland in de OP is niet echt up to date of wel? Op het werk hier sowieso al 3 besmettingen gemeld.
Waar is hier op het werk? En als het echte meldingen zijn dan zullen ze nog wel bekend gemaakt worden denk ik zo.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Het aantal besmettingen in Nederland in de OP is niet echt up to date of wel? Op het werk hier sowieso al 3 besmettingen gemeld.
Mensen met een verkoudheidje zeker? Ja die schijnen tegenwoordig ook al thuis te moeten blijven..quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
3 besmettingen bij jou op het werk?!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Op het werk hier sowieso al 3 besmettingen gemeld.
Liveblog dat intern wordt bijgehouden, laten we zeggen een organisatie met 30-50k werknemers.quote:
Grappig, zal dan wel vandaag bekend gaan wordenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Liveblog dat intern wordt bijgehouden, laten we zeggen een organisatie met 30-50k werknemers.
Kun je dan binnen de organisatie ook even duidelijk maken dat ze het ook extern moeten melden. Wil toch graag weten welke steden/dorpen/locaties ik moet vermijden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Liveblog dat intern wordt bijgehouden, laten we zeggen een organisatie met 30-50k werknemers.
Zwolle. Na het Engie debacle.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:40 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Kun je dan binnen de organisatie ook even duidelijk maken dat ze het ook extern moeten melden. Wil toch graag weten welke steden/dorpen/locaties ik moet vermijden.
Dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:40 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Kun je dan binnen de organisatie ook even duidelijk maken dat ze het ook extern moeten melden. Wil toch graag weten welke steden/dorpen/locaties ik moet vermijden.
Ja dat zullen ze wel meteen doen als Caland van forum fok het zegt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:40 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Engie ?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Volgens mij worden ze helemaal gek van dit soort alu-mondkapjes figuren.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:01 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Waar ik vooral sceptisch van wordt is de mededeling dat je dit niet met hen of met anderen mag bespreken. De rest (uitgaan van ggd info) lijkt mij een te verwachte reactie en geloof ik meteen.
al bekend hoelaat?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vmd weer een update
Al hadden ze gisteren al eenlandkaartje beloofd. 🤔😏
Ik werk in het zkh in B'wijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
er zijn ook vluchtelingen die zwemmen naar het eiland, hoe ga je die tegenhouden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 11:49 schreef Mani89 het volgende:
Zou wel chill zijn als je nu op Texel woont of Vlieland ofzo, dan hoef je alleen de boot tegen te houden haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |